Du har vÀl ocksÄ en hel del kul fortfarande? Att du sÄlde din blÄa förstÄr jag dock inteKul att se!
Jag minns att du var helt inne pÄ G-2000 ett tag, har du nÄn sÄdan kvar i samlingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du har vÀl ocksÄ en hel del kul fortfarande? Att du sÄlde din blÄa förstÄr jag dock inteKul att se!
Jag minns att du var helt inne pÄ G-2000 ett tag, har du nÄn sÄdan kvar i samlingen?
Kobe squaren slÀpps den 7e för runt 2200 sÀgs det.Jag gillar den de gjorde med Kobe City Fire Bureau tidigare. Dock vÀldigt dyr att köpa nu ...
![]()
![]()
Den totalfyrkantiga var ju rolig och Àven 6900an i rosa.Efter fujoors kollage funderade jag sjÀlv vilka jag Àgt, kom fram till iaf dessa
Square:
DW-5035
GW-5610 x3
NÄgon limegrön 5600 (way back)
Mudman
G-9000MS
G-9000 (vanliga x2)
G-9300
Rangeman
Positiv 1ggn
Negativ 2ggr
6900
G-6900
DW-6900 rosa (samtidigt som den gröna)
5500
GLX-5500
5057 standard
G-steel x3 (alla i somras, en fick min far)
Bilder, nÄgra frÄn nÀtet dÄ de bilderna inte finns kvar frÄn TTT-tiden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som sagt, sÀg till!Min Àr dessutom extra somrig!
![]()
Den totalfyrkantiga var ju rolig och Àven 6900an i rosa.
Har alltid undrat hur dom dÀr g-lide velcro banden Àr? BekvÀma eller onödigt tjocka?
GW-5000Du har vÀl ocksÄ en hel del kul fortfarande? Att du sÄlde din blÄa förstÄr jag dock inte![]()
Den ser vÀldigt intressant ut. JDM, eller?Kobe squaren slÀpps den 7e för runt 2200 sÀgs det.
Tror det ja.Den ser vÀldigt intressant ut. JDM, eller?
Jag bestÀllde frÄn tictacarea men det tog sÄ lÄng tid sÄ jag avbestÀllde. Tycker fulhetsfaktorn lockar!Ingen hÀr som har slagit till pÄ DW-5900 re-issuen Ànnu? Man skymtar nÄgra pÄ WUS emellanÄt, tex denna, postad av anvÀndaren "a158w"...
![]()
Ja definitivt, nostalgifaktorn ocksÄ.Jag bestÀllde frÄn tictacarea men det tog sÄ lÄng tid sÄ jag avbestÀllde. Tycker fulhetsfaktorn lockar!
Jag tycker dom ser ut att ha lyckats med att behÄlla 3d djupet i tavlan.Ja definitivt, nostalgifaktorn ocksÄ.
SÄ hÀr sÄg originalen ut nÀr det begav sig, med start 1992...
![]()
Skulle inte de dÀr Gorillaz-utgÄvorna komma i november? TyvÀrr Àr de inte högintressanta, men ... Vad hÀnder egentligen?
Javisst, re-issuen Àr vÀldigt trogen till originalet vad det verkar.Jag tycker dom ser ut att ha lyckats med att behÄlla 3d djupet i tavlan.
Ok, inte kollat pÄ Casios sida men kollat regelbundet pÄ svenska webbaffÀrer.De finns pÄ svenska G-shocks sida men inte sett nÄgon i butik eller online Àn dock
Men kom igen. 900 usd!? Tror inte ens @S.L orkar bemöda sig
![]()
Mer bilder:
https://www.instagram.com/p/Bq-F8Jdnjoh/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1dbtkrs6jh540
Ăr inne pĂ„ min tredje och bestĂ€mt mig för att nu Ă€r den hĂ€r för att stanna. Den Ă€r sĂ„ snygg!Min Ă€r dessutom extra somrig!
![]()
Tydligen Àr tvÄ redan sÄlda. Och ingen till Skandinavien. Oh well, de var inte helt lyckade ÀndÄ.De finns pÄ svenska G-shocks sida men inte sett nÄgon i butik eller online Àn dock
Den gröna var den enda jag kunde tÀnka mig. FÄr vÀl se vad priset blir pÄ eBay och liknande sen.limiterade till 1000ex styck vad jag förstÄr.
ingen risk att det gÄr att fÄ tag pÄ utan förhandsbestÀllning redan i somras...
försökt bestÀlla den gröna men slutsÄld för lÀnge sedan har beskeden varit.![]()