Glesbygdskavajen pÄ
Alltid numera i âokâ vĂ€der/biltur, fick i födelsedagspresent av barn/sambo sĂ„ snabbt en favvo (förra gav upp efter för mkt bĂ€rande hehe )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Glesbygdskavajen pÄ
Det Àr @roloj som Àr i mina krokarà vad fasen gör du i dessa krokar?
Har ju haft finbesök hÀr ikvÀll sÄ , det har inte blivit nÄgra klockköp som vÀl Àr
Jag skulle köra pÄ en GW-M5610U, det klassiska formsprÄket och mÀngder med funktioner till ett vettigt pris. Skulle sÀga att den bÀrs ungefÀr som de storlekarna du Àr van vid och Àr helt klart den smidigaste G-Shocken jag testat.Hejsan. Har aldrig tidigare haft nÄgot sug efter en g-shock, men har av nÄgon anledning fÄtt det nu. Har sökt runt en del och sett flera tilltalande modeller. Det jag undrar Àr om det finns nÄgon slimmad lite mindre variant? AnvÀnder vanligtvis klockor mellan 40-42 mm och tror inte större skulle passa mig sÄ snyggt. MÄnga ser i mina ögon kolossala ut sÄ Àr tacksam för svar
Aha! Jag hajjarDet Àr @roloj som Àr i mina krokar
Med minst en av dina fd G-shocksAha! Jag hajjar
Tittade inte sÄ noga men den gule kÀnner man ju igenMed minst en av dina fd G-shocks
...Àn.Har ju haft finbesök hÀr ikvÀll sÄ , det har inte blivit nÄgra klockköp som vÀl Àr
Se dÀr, en bok!
Ja, denna trÄd har en tillrÀckligt stor kritisk massa för att leva och mÄ bra, dÀr vi Àr mÄnga som Àr med och bidrar.Ja man hade behövt koppla av och lÀsa nÄn bok av och till. Men dÄ Àr det ju det dÀr Klocksnack som lockar uppmÀrksamheten...
Och mÄste sÀga att det blir för mycket för mig att hÀnga med i flera trÄdar. G-shocktrÄden Àr den bÀsta och rÀcker till...
Fick klÀmma/kÀnna pÄ en sÄn dÀr rackare ikvÀll... JÀklar vad lÀtt den Àr!!
Ăr det min gamla 5035 dĂ€ra?
à vad fasen gör du i dessa krokar?
Det kör vi pÄ. Jag gillar fika!Men jag ser att jag behöver bjuda över @roloj pÄ fika nÀr han Àr hemma igen för det fanns en dyrklocka dÀr i lÄdan som jag varit vansinnigt nyfiken pÄ att testa nÄgongÄng
VÀldigt komfortabel. Har lÀnge tÀnkt att jag mÄste testa, nÀr den dykt upp till salu har jag missat eller haft annat i kikaren. Hörde jag kööööp? Skulle göra sig bra bredvid resten av din "lilla" samling squares.Fick klÀmma/kÀnna pÄ en sÄn dÀr rackare ikvÀll... JÀklar vad lÀtt den Àr!!
Riktigt nice finish pÄ den oxÄ.
Jag har ju ingen samling att visa upp dockDet kör vi pÄ. Jag gillar fika!
TvÄ klockor Àr ju oxÄ en samling , om Àn en liten sÄdanJag har ju ingen samling att visa upp dock
SÄnt gÄr ju fort att Àndra pÄ!Jag har ju ingen samling att visa upp dock
Been there - done thatSÄnt gÄr ju fort att Àndra pÄ!
Hörde jag KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP?JĂ€klar vad sugen man blir efter att ha sett @-RI- s annons pĂ„ GWG2k.
HjÀrtat sÀger en sak, "förnuftet" nÄgot annat. Varför Àr dessa sinnen sÀllan i synk?