• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hejsan. Har aldrig tidigare haft nĂ„got sug efter en g-shock, men har av nĂ„gon anledning fĂ„tt det nu. Har sökt runt en del och sett flera tilltalande modeller. Det jag undrar Ă€r om det finns nĂ„gon slimmad lite mindre variant? AnvĂ€nder vanligtvis klockor mellan 40-42 mm och tror inte större skulle passa mig sĂ„ snyggt. MĂ„nga ser i mina ögon kolossala ut sĂ„ Ă€r tacksam för svarđŸ˜ŠđŸ™ŒđŸ»
Jag skulle köra pÄ en GW-M5610U, det klassiska formsprÄket och mÀngder med funktioner till ett vettigt pris. Skulle sÀga att den bÀrs ungefÀr som de storlekarna du Àr van vid och Àr helt klart den smidigaste G-Shocken jag testat.

sedan fastnar du i trĂ€sken och om nĂ„gra mĂ„nader sitter du med en GWG pĂ„ armen 😉

Super Mario 😀
Snygg? Njae. Rolig? Ja!

20221228_214603.jpg

20221228_214743.jpg 20221228_214900.jpg 20221228_215008.jpg

Ja man hade behövt koppla av och lÀsa nÄn bok av och till. Men dÄ Àr det ju det dÀr Klocksnack som lockar uppmÀrksamheten...
Och mÄste sÀga att det blir för mycket för mig att hÀnga med i flera trÄdar. G-shocktrÄden Àr den bÀsta och rÀcker till...

Ja man hade behövt koppla av och lÀsa nÄn bok av och till. Men dÄ Àr det ju det dÀr Klocksnack som lockar uppmÀrksamheten...
Och mÄste sÀga att det blir för mycket för mig att hÀnga med i flera trÄdar. G-shocktrÄden Àr den bÀsta och rÀcker till...
Ja, denna trÄd har en tillrÀckligt stor kritisk massa för att leva och mÄ bra, dÀr vi Àr mÄnga som Àr med och bidrar.
Det tillsammans med det lĂ„ga vĂ€rdet pĂ„ klockorna Ă€r det som gör att den flyger, tror jag. Fullt fokus pĂ„ klockorna, inget spekulations- eller vĂ€ntelistsnack ö h t. IstĂ€llet snack om var vi hittar bĂ€sta priset😄

Finbesök av bĂ€ste herr @roloj 😀
IMG_20221228_203043.jpg

Tack för en mycket trevlig kvÀll! Min önskelista blev Ànnu lÀngre efter att ha sett din fantasiska samling. Och tack för kaffet @Roosterwife !

Är det min gamla 5035 dĂ€ra? 😼

Jupp!

Å vad fasen gör du i dessa krokar? 😃

HÀlsar pÄ roosterman (och mamma nÀr jag ÀndÄ Àr hÀr).

Fick klÀmma/kÀnna pÄ en sÄn dÀr rackare ikvÀll... JÀklar vad lÀtt den Àr!!
Riktigt nice finish pĂ„ den oxĂ„. 😍
VĂ€ldigt komfortabel. Har lĂ€nge tĂ€nkt att jag mĂ„ste testa, nĂ€r den dykt upp till salu har jag missat eller haft annat i kikaren. Hörde jag kööööp? 😇 Skulle göra sig bra bredvid resten av din "lilla" samling squares.

Tillbaka
Topp