• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är detta damm eller fĂ€rgstĂ€nk? Bra pris Ă€ndĂ„
285FE6DE-264C-4A8B-89F4-BDDC9119E41A.png

Är detta damm eller fĂ€rgstĂ€nk? Bra pris Ă€ndĂ„
285FE6DE-264C-4A8B-89F4-BDDC9119E41A.png

LÀr vÀl vara damm va? FÀrgstÀnk pÄ undersidan av lÀnken kÀnns mÀrkligt.
Men Ànnu mÀrkligare Àr utan tvekan att man inte ens spolar av klockan innan den annonseras ut. En del mÀnniskor Àr mÀrkligare Àn andra...

Vet inte riktigt vad jag ska göra, stÄlisen Àr helt enkelt för bra, Àr ingen annan klocka som fÄtt samma armtid som denna pÄ senaste. BekvÀmare klocka fÄr man leta efter. Hade vilja prova en titanare för att kÀnna skillnaden men de skulle inte plÄnboken gilla ;)
PXL_20221229_140507258.jpg

Vet inte riktigt vad jag ska göra, stÄlisen Àr helt enkelt för bra, Àr ingen annan klocka som fÄtt samma armtid som denna pÄ senaste. BekvÀmare klocka fÄr man leta efter. Hade vilja prova en titanare för att kÀnna skillnaden men de skulle inte plÄnboken gilla ;)
Helt rĂ€tt vĂ€g att gĂ„đŸ‘

NEJ!!!!! Prova INTE titanaren! Gör absolut inte det!
Du kommer Ă„ngra dig. 😁

En frÄga till @roosterman eftersom du kÀnns bevandrad i Àmnet.

Vet du var jag kan hitta ersÀttningsband och bezel till diverse g-shocks i lite roligare fÀrger Àn standard svart? NÄgon specifik pÄ Ebay tex.
I mitt fall gÀller det frÀmst gw-6900, dw-6900 samt gw-9400.

En frÄga till @roosterman eftersom du kÀnns bevandrad i Àmnet.

Vet du var jag kan hitta ersÀttningsband och bezel till diverse g-shocks i lite roligare fÀrger Àn standard svart? NÄgon specifik pÄ Ebay tex.
I mitt fall gÀller det frÀmst gw-6900, dw-6900 samt gw-9400.
HÀr kommer ett par bra stÀllen :)

NEJ!!!!! Prova INTE titanaren! Gör absolut inte det!
Du kommer Ă„ngra dig. 😁
Ja de Àr nog inte nÄ större problem, skulle behöva jobba nÄgot mer Àn de 24 övertid de senaste tvÄ veckorna för att skrapa ihop till en sÄdan. Men om den nya stÄlisen som Àr gunmetal eller mat mörk grÄ hade positiv display skulle de va riktigt farligt. Den Àr ruggigt snygg dendÀr, men kÀnner inte att jag behöver en till med negativ display ;)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp