Ahhh vilken pÀrla! Nyans pÄ lÀnk bezel ser ut att vara i samma klass ocksÄ! Grattis!Testing testing
MÄn-oak pÄ guldlÀnk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ahhh vilken pÀrla! Nyans pÄ lÀnk bezel ser ut att vara i samma klass ocksÄ! Grattis!Testing testing
MÄn-oak pÄ guldlÀnk
Var lite orolig att nyanserna skulle vara helt galna, men dom funkar riktigt bra. Ăr man petnoga sĂ„ Ă€r det skillnad, men dĂ„ krĂ€vs rĂ€tt/fel ljusAhhh vilken pĂ€rla! Nyans pĂ„ lĂ€nk bezel ser ut att vara i samma klass ocksĂ„! Grattis!
Kanske skulle hitta en lÀnk till min
Det dÀr gillar man att se!
Det verkar som om glappet dÀr ligger pÄ ett par millimeter. PÄ fullstÄl verkar det ligga pÄ 0,5 till 1 mm
Det Àr en sÄn hÀringa Ali-G-lÀnkKanske skulle hitta en lÀnk till min
Vart köper du?
Tips Àr att inte slipa nÄgot pÄ bandets infÀstning mot bezeln. DÄ ökar glappet, men i gengÀld blir klockan mindre "toppstel". Guld lÀnken Àr tightare Àn silver.. Man lÀr sig av sina misstagDet verkar som om glappet dÀr ligger pÄ ett par millimeter. PÄ fullstÄl verkar det ligga pÄ 0,5 till 1 mm
SÄ ja, efter lite omtanke sÄ tror jag ÀndÄ att det Àr mer vÀrt att köra halvstÄl + lÀnk. En besparing pÄ 2 till 3 tusen Àr ju inte illa
Man fÄr kalla dom plagiat istÀlletSÄg denna styggelse hos ur och penn. Sa till min son att den Àr fejk. Sedan börjar han kontinuerligt gapa varför de sÀljer fake nÀr personalen stod i nÀrheten lol.
- I klockvĂ€rlden heter det âHommageâ!SĂ„g denna styggelse hos ur och penn. Sa till min son att den Ă€r fejk. Sedan börjar han kontinuerligt gapa varför de sĂ€ljer fake nĂ€r personalen stod i nĂ€rheten lol.
Undrar hur bra grejerna passar mot en original-G.- I klockvĂ€rlden heter det âHommageâ!
I @hepanter 's vĂ€rld heter det komage... Kunde inte lĂ„ta bli- I klockvĂ€rlden heter det âHommageâ!
Finns fyra olika komagerI @hepanter 's vÀrld heter det komage... Kunde inte lÄta bli
Den dÀr Àr en sÄn modell man önskar man kunde ha osedd.........Testat o klÀmt o allt det dÀr tror fasen den Àr trevligare Àn Bamford
Ny keps frÄn Maggiore landade idag med en Disney
OcksÄ riktigt bra bok... Och bra klockaSlut. Riktigt riktigt bra bok......och bra klocka
Spindelbok och spindel-GOcksÄ riktigt bra bok... Och bra klocka
@Jockinho trodde aldrig du skulle ge upp GG-B100 faktiskt men förstÄr, gwg Àr ju fin ocksÄ sÄ klart och att byta förhöjer nöjet lite grann
KööööööööpDen dÀr Àr en sÄn modell man önskar man kunde ha osedd.........
Den Àr ju riktigt bra alltsÄ!!