• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Testing testing😁
MĂ„n-oak pĂ„ guldlĂ€nk😀
IMG_20221227_154356.jpg

IMG_20221227_154415.jpg
Ahhh 😍😍 vilken pĂ€rla! Nyans pĂ„ lĂ€nk bezel ser ut att vara i samma klass ocksĂ„! Grattis!

Ahhh 😍😍 vilken pĂ€rla! Nyans pĂ„ lĂ€nk bezel ser ut att vara i samma klass ocksĂ„! Grattis!
Var lite orolig att nyanserna skulle vara helt galna, men dom funkar riktigt bra. Är man petnoga sĂ„ Ă€r det skillnad, men dĂ„ krĂ€vs rĂ€tt/fel ljus 😉
Inget man tÀnker pÄ direkt iaf :)
MÄnoaken har en annan guldton Àn tex GMW-B5000 guldisen tex.

Det verkar som om glappet dÀr ligger pÄ ett par millimeter. PÄ fullstÄl verkar det ligga pÄ 0,5 till 1 mm
16722232745833301973986209853731.jpg

SÄ ja, efter lite omtanke sÄ tror jag ÀndÄ att det Àr mer vÀrt att köra halvstÄl + lÀnk. En besparing pÄ 2 till 3 tusen Àr ju inte illa
Tips Ă€r att inte slipa nĂ„got pĂ„ bandets infĂ€stning mot bezeln. DĂ„ ökar glappet, men i gengĂ€ld blir klockan mindre "toppstel". Guld lĂ€nken Ă€r tightare Ă€n silver.. Man lĂ€r sig av sina misstag😁

SĂ„g denna styggelse hos ur och penn. Sa till min son att den Ă€r fejk. Sedan börjar han kontinuerligt gapa varför de sĂ€ljer fake 😂 nĂ€r personalen stod i nĂ€rheten lol.

PXL_20221228_111024564.jpg

@Jockinho trodde aldrig du skulle ge upp GG-B100 faktiskt :) men förstĂ„r, gwg Ă€r ju fin ocksĂ„ sĂ„ klart 😋 och att byta förhöjer nöjet lite grann 😉

Jag Ă€r ju inte kĂ€nd för att hĂ„lla i hĂ„rt i mina klockor direkt 😅 Men ja 1k Ă€r bĂ€ttre och tycker gdb-h1000 sitter skönare samt annat lockar Ă€ndĂ„ men ingen som nappat Ă€n oavsett 🙈

Tillbaka
Topp