Jonte.L
Silver
OcksÄ riktigt bra bok... Och bra klocka
HÀrligt! Har varken testat kepler eller den modellen pÄ klocka. Men planerar att göra bÄda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OcksÄ riktigt bra bok... Och bra klocka
Testat o klÀmt o allt det dÀr tror fasen den Àr trevligare Àn Bamford
Ny keps frÄn Maggiore landade idag med en Disney
HÄller med @Nicke75 helt och hÄllet. Jag var vÀldigt lockad av Bamford och har testat den i butik men Àr glad att jag stod över och köpte Rui Hachimura i stÀllet. Det Àr den enda G:n jag har anvÀnt sedan den levererades.Den dÀr Àr en sÄn modell man önskar man kunde ha osedd.........
Den Àr ju riktigt bra alltsÄ!!
Blir dyrtI leksaksaffĂ€ren jag lovade barnen besöka nĂ€r sambon kom hemâŠ
Ăr hemma hos svĂ€rförĂ€ldrarna pĂ„ middag eftersom julfirandet kom pĂ„ skam p g a dotterns covidsvĂ€ng. Med nuvarande favoritmodell pĂ„ armen.
Ha ha va cooltStilkungen Vanheden rockar sÄklart en (numera) klassisk fyrkant.
@roosterman har du köpt ÀnnuHÄller med @Nicke75 helt och hÄllet. Jag var vÀldigt lockad av Bamford och har testat den i butik men Àr glad att jag stod över och köpte Rui Hachimura i stÀllet. Det Àr den enda G:n jag har anvÀnt sedan den levererades.
@roosterman : KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Se dÀr, en bok!
gm-s5600 om du vill ha en liten fyrkantHejsan. Har aldrig tidigare haft nÄgot sug efter en g-shock, men har av nÄgon anledning fÄtt det nu. Har sökt runt en del och sett flera tilltalande modeller. Det jag undrar Àr om det finns nÄgon slimmad lite mindre variant? AnvÀnder vanligtvis klockor mellan 40-42 mm och tror inte större skulle passa mig sÄ snyggt. MÄnga ser i mina ögon kolossala ut sÄ Àr tacksam för svar
Idag trillade det in en ny bekantskap, kÀnns vÀldigt bra sÄ hÀr lÄngt.
Tack för svar ser schysst ut. Japp absolut, det blir nog sÄ framöver.gm-s5600 om du vill ha en liten fyrkant
annars gÄ in till nÀrmsta klockaffÀr och prova nÄgra olika pÄ armen, mÄnga av modellerna upplevs mindre irlGM-S5600-1 | CASIO
A down-sized model of the iconic 5600 series finished with luxurious metal. The square design of the GM-5600, which has been used since the first model, has been downsized to achieve a lightweight and comfortable fit. Metal is used in the bezel cover to create a highly textured feel.www.casio.com
DÄ passar valfri fyrkant perfekt.AnvÀnder vanligtvis klockor mellan 40-42 mm och tror inte större skulle passa mig sÄ snyggt. MÄnga ser i mina ögon kolossala ut sÄ Àr tacksam för svar
GW-M5610U (Àven utan U) nÄgot tunnare Àn andra fyrkanter och sitter mer slimmat.Hejsan. Har aldrig tidigare haft nÄgot sug efter en g-shock, men har av nÄgon anledning fÄtt det nu. Har sökt runt en del och sett flera tilltalande modeller. Det jag undrar Àr om det finns nÄgon slimmad lite mindre variant? AnvÀnder vanligtvis klockor mellan 40-42 mm och tror inte större skulle passa mig sÄ snyggt. MÄnga ser i mina ögon kolossala ut sÄ Àr tacksam för svar
"Lysande!"Stilkungen Vanheden rockar sÄklart en (numera) klassisk fyrkant.
Den Àr sÄÄÄÄ bra!!Se dÀr, en bok!
Japp, den poppar ut bra.FrÀsch! Gillar den röda sekundvisaren ocksÄ.
FÄr suga pÄ karamellen ett tag, hÄller pÄ att "lÀsa" om de tidigare böckerna (kör dem i bilen som ljudböcker) och har nÄgra delar kvar innan det blir den analoga senaste delen.Den Àr sÄÄÄÄ bra!!
Ăr det min gamla 5035 dĂ€ra?
à vad fasen gör du i dessa krokar?
Glesbygdskavajen pĂ„I leksaksaffĂ€ren jag lovade barnen besöka nĂ€r sambon kom hemâŠ