• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

OcksĂ„ riktigt bra bok... Och bra klocka 😊
IMG_20221228_151854.jpg

HĂ€rligt! Har varken testat kepler eller den modellen pĂ„ klocka. Men planerar att göra bĂ„da 🙂

Testat o klĂ€mt o allt det dĂ€r tror fasen den Ă€r trevligare Ă€n Bamford đŸ€”
Ny keps frÄn Maggiore landade idag med en Disney
3C115238-8E30-4F85-A283-EFB660B93408.jpeg
FF548A21-E988-4FA5-98CA-9E5FFEF771AC.jpeg
2CEE4226-CC4A-4942-B982-9BD9F52085EC.jpeg
34CAECA6-69BC-4B16-B3AC-E3DE111354AB.jpeg

Den dÀr Àr en sÄn modell man önskar man kunde ha osedd.........
Den Àr ju riktigt bra alltsÄ!! :bag::banghead:
HÄller med @Nicke75 helt och hÄllet. Jag var vÀldigt lockad av Bamford och har testat den i butik men Àr glad att jag stod över och köpte Rui Hachimura i stÀllet. Det Àr den enda G:n jag har anvÀnt sedan den levererades. :)

B55F635F-8B5B-4FE5-B2E2-096511B4552D.jpeg

@roosterman : KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP ;)

Hejsan. Har aldrig tidigare haft nĂ„got sug efter en g-shock, men har av nĂ„gon anledning fĂ„tt det nu. Har sökt runt en del och sett flera tilltalande modeller. Det jag undrar Ă€r om det finns nĂ„gon slimmad lite mindre variant? AnvĂ€nder vanligtvis klockor mellan 40-42 mm och tror inte större skulle passa mig sĂ„ snyggt. MĂ„nga ser i mina ögon kolossala ut sĂ„ Ă€r tacksam för svarđŸ˜ŠđŸ™ŒđŸ»

Hejsan. Har aldrig tidigare haft nĂ„got sug efter en g-shock, men har av nĂ„gon anledning fĂ„tt det nu. Har sökt runt en del och sett flera tilltalande modeller. Det jag undrar Ă€r om det finns nĂ„gon slimmad lite mindre variant? AnvĂ€nder vanligtvis klockor mellan 40-42 mm och tror inte större skulle passa mig sĂ„ snyggt. MĂ„nga ser i mina ögon kolossala ut sĂ„ Ă€r tacksam för svarđŸ˜ŠđŸ™ŒđŸ»
gm-s5600 om du vill ha en liten fyrkant
annars gÄ in till nÀrmsta klockaffÀr och prova nÄgra olika pÄ armen, mÄnga av modellerna upplevs mindre irl

gm-s5600 om du vill ha en liten fyrkant
annars gÄ in till nÀrmsta klockaffÀr och prova nÄgra olika pÄ armen, mÄnga av modellerna upplevs mindre irl
Tack för svar👍 ser schysst ut. Japp absolut, det blir nog sĂ„ framöver.

GW-M5610U (Àven utan U) nÄgot tunnare Àn andra fyrkanter och sitter mer slimmat.
Casioak GA-2100 och GA-B2100 tunnare men 45mm. Finns i 40mm bl.a. som GM-S2100. "S" = mindre storleken.

Tillbaka
Topp