• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Pitstop för utfodring pÄ vÀg hem frÄn roostermanland.
92F4E06F-C3B5-491F-A34B-8E4C0E36E4D0.jpeg

Hej,

Köpte nyss en begagnad g shock med dött batteri. VĂ€rt en chansning dĂ„ det var smĂ„pengar 😁. Sist jag bytte batteri (15 Ă„r gammal klocka) fick jag kondens efterĂ„t. VĂ€rt att satsa pĂ„ ny packning denna gĂ„ng. Eller ska man smörja in den gamla med nĂ„got. Vill lĂ€ra mig att fĂ„ klockorna tĂ€ta. Eller i alla fall öka chanserna att de Ă€r tĂ€ta efterĂ„tđŸ€Ł. NĂ„gra tips?

Hej,

Köpte nyss en begagnad g shock med dött batteri. VĂ€rt en chansning dĂ„ det var smĂ„pengar 😁. Sist jag bytte batteri (15 Ă„r gammal klocka) fick jag kondens efterĂ„t. VĂ€rt att satsa pĂ„ ny packning denna gĂ„ng. Eller ska man smörja in den gamla med nĂ„got. Vill lĂ€ra mig att fĂ„ klockorna tĂ€ta. Eller i alla fall öka chanserna att de Ă€r tĂ€ta efterĂ„tđŸ€Ł. NĂ„gra tips?
Silikonolja pĂ„ oringen och kanske Ă€ven en gnutta vid knappgenomförningarna 👍
Visa klockan vetja :D

đŸ€ŁđŸ‘ŠđŸ»

đŸ€ŁđŸ‘ŠđŸ»
VILL HA!!!!!!

Grattis! Den var sannerligen inte dÄlig!
Har du knipit en nÄgot inkörd eller Àr den flÄng ny?
Tack sÄ mycket, den Àr helt ny, knep den sista pÄ klockmagasinet.
FörjĂ€kligt dyr men fantastiskt bra Ă€r den, nĂ€r jag utvĂ€rderar den i framtiden sĂ„ kommer jag inte Ă„ngra beslutet. med Ă€nnu mer stigande priser sĂ„ ville jag sĂ€kra en. Ska bli grymt att fĂ„ spendera mitt arbetsliv och fritid med den👍

FörjĂ€kligt dyr men fantastiskt bra Ă€r den, nĂ€r jag utvĂ€rderar den i framtiden sĂ„ kommer jag inte Ă„ngra beslutet. med Ă€nnu mer stigande priser sĂ„ ville jag sĂ€kra en. Ska bli grymt att fĂ„ spendera mitt arbetsliv och fritid med den👍
SÄÄÄÄ vad hÀnder med de andra fina MR-G? :p frÄgar Ät en vÀn host

JĂ€kla grym!
Den dÀr MR-G -loggan, Àr den utanpÄ glaset eller under?

SÄÄÄÄ vad hÀnder med de andra fina MR-G? :p frÄgar Ät en vÀn host
Jag Ă€r öppen för förslag dĂ€r bara pma 👍
Nu Àr denna invigd pÄ riktigt

@ironcastle
Stort tack Jag tror MRG loggan Àr som ett emblem Àven shockresist loggan. Sitter liksom mellan glas och modul. Sjukt fint ser det ut, har ju givetvis tittat med lupp och detaljerna Àr magiska
Screenshot_20221230-153110.png
DSC_0602.JPG
DSC_0598.JPG

Senast Àndrad:
Jag har redan handlat annat. Men som tips tyckte jag dessa var rÀtt coola och rÀtt bra pris pÄ metal-oaken tyckte jag. Sen kanske den drar ivÀg i och för sig

Första var fejk sĂ„ tar bort det tipset đŸ€Ł

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp