• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag gillar GD 400-modellerna, jag Ă€r bara inte helt tvĂ€r-sĂ„ld pĂ„ svart/guld-kombon. FĂ„r ge det ngn dag och grunna pĂ„ det...đŸ€”

20230103_111030.jpg
20230103_110925.jpg
NÀr du funderat fÀrdigt kan du PMa mig ;)

SĂ„g denna lite halvroliga version pĂ„ en marknad i Singapore 😂
F0728D88-B9A3-4769-B070-039231DB1951.jpeg

Du skulle ha köpt ett antal. DĂ„ skulle du kunna starta "Officiella G-SocktrĂ„den" vilket skulle bli en konkurrent till denna trĂ„d! 😃
Den skulle ocksÄ bli varierad i vissa avseenden.
T.ex. "Visa dina gula G-Socks!"

Screenshot_20230103_184853_DuckDuckGo.jpg

Senast Àndrad:
Vem var det som köpte GW-5600bb frÄn tratten för 600? Var sugen men vÄgade inte om de var fÀrg eller sÄ, vÀntade pÄ svar men fick aldrig nÄgot :/

Vem var det som köpte GW-5600bb frÄn tratten för 600? Var sugen men vÄgade inte om de var fÀrg eller sÄ, vÀntade pÄ svar men fick aldrig nÄgot :/
Ja, det kan man undra................................................................................................................................ ;)

FrÄn smÄ-klockorna roll dyrgriparna, mÄnga som köper smör nu eller vad har jag missat?!
Att va bonde Àr som att va koncernchef nu för tiden
Gryyymt😎👍. En av de snyggaste tycker jag
Tack 🙏
- TVA, högst upp pÄ min lista, Grattis!
Letar efter en ny, men det blir svĂ„rt och dyrt 
 🙁
Stort tack ! HÄller med dej sÄ grymt jÀkla rÀtt Àr den. Den Àr en total fulltrÀff, jag Àr knÀsvag för tooliga klockor, denna trÀffar mitt i prick. Jag ska utvÀrdera framöver vilken jag kommer bÀra mest, denna Àr absolut en kandidat. Mrg square Àr ju ocksÄ hur grym som helst, de Àr ju nÄt med den displayen som Àr magisk tycker den Àr sÄ jÀdrans skarp, den lyser ju sÄ fort den fÄr lite sken pÄ sig frÄn bara en lampa tex. NÄt har ju den som de andra inte har. TVA kÀnns ju mest rÀtt nÀr man jobbar, den matta finishen kÀnns som den kommer tÄla rejÀlt och stÄr emot repor bra.
Ja oanvĂ€nda Ă€r nog dyra att fĂ„ tag i tyvĂ€rrâ˜č hoppas du kan finna nĂ„n framöver

Har det funnits bÄda dessa band pÄ dw6900? Det högra pÄ nyförvÀrvet Àr ganska likt det pÄ g7900 och helvetes mycket skönare tycker jag. Men tÀnker fÀrgbyte pÄ mitt beggade fynd om den hoppar igÄng med nytt batteri.

16727778739117988992919030386478.jpg

Yes! Och vill du göra den Ă€nnu bekvĂ€mare tycker jag du ska testa det band som sitter pĂ„ GW-5000. Kör det pĂ„ min GW-6900 och den Ă€r överlĂ€gset bekvĂ€maste G-Shocken jag testat 😊

Kul litet projekt du skaffat!

Yes! Och vill du göra den Ă€nnu bekvĂ€mare tycker jag du ska testa det band som sitter pĂ„ GW-5000. Kör det pĂ„ min GW-6900 och den Ă€r överlĂ€gset bekvĂ€maste G-Shocken jag testat 😊

Kul litet projekt du skaffat!

Ja det vore kul att testa i framtiden. Kul att pyssla lite. Nu ska jag byta batteri och försöka vÀlja vilken fÀrg jag ska byta till

Tillbaka
Topp