NÀr du funderat fÀrdigt kan du PMa migJag gillar GD 400-modellerna, jag Àr bara inte helt tvÀr-sÄld pÄ svart/guld-kombon. FÄr ge det ngn dag och grunna pÄ det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr du funderat fÀrdigt kan du PMa migJag gillar GD 400-modellerna, jag Àr bara inte helt tvÀr-sÄld pÄ svart/guld-kombon. FÄr ge det ngn dag och grunna pÄ det...
FrÄn smÄ-klockorna roll dyrgriparna, mÄnga som köper smör nu eller vad har jag missat?!Hoppsan tillökning i bregottfabriken
Hoppsan tillökning i bregottfabriken
- TVA, högst upp pÄ min lista, Grattis!Hoppsan tillökning i bregottfabriken
SÄ det finns alltsÄ en liten chans ÀndÄ!
SÄg denna lite halvroliga version pÄ en marknad i Singapore
Testade ett par idag, bÄde 2100 och 5610 satt som en smÀck, provade en Paisley square ocksÄ och visst fasen Àr den liiiite större? Alla kÀndes toppen att bÀra dock.
Ja, det kan man undra................................................................................................................................Vem var det som köpte GW-5600bb frÄn tratten för 600? Var sugen men vÄgade inte om de var fÀrg eller sÄ, vÀntade pÄ svar men fick aldrig nÄgot :/
Men vaf....... Aldrig fÄr man hinnaJa, det kan man undra................................................................................................................................
Han sÀnkte ju priset tre ggr pÄ den.. 700 till att börja med, 650 i morse och 600 i eftermiddagsMen vaf....... Aldrig fÄr man hinna
Att va bonde Àr som att va koncernchef nu för tidenFrÄn smÄ-klockorna roll dyrgriparna, mÄnga som köper smör nu eller vad har jag missat?!
TackGryyymt. En av de snyggaste tycker jag
Stort tack ! HÄller med dej sÄ grymt jÀkla rÀtt Àr den. Den Àr en total fulltrÀff, jag Àr knÀsvag för tooliga klockor, denna trÀffar mitt i prick. Jag ska utvÀrdera framöver vilken jag kommer bÀra mest, denna Àr absolut en kandidat. Mrg square Àr ju ocksÄ hur grym som helst, de Àr ju nÄt med den displayen som Àr magisk tycker den Àr sÄ jÀdrans skarp, den lyser ju sÄ fort den fÄr lite sken pÄ sig frÄn bara en lampa tex. NÄt har ju den som de andra inte har. TVA kÀnns ju mest rÀtt nÀr man jobbar, den matta finishen kÀnns som den kommer tÄla rejÀlt och stÄr emot repor bra.- TVA, högst upp pÄ min lista, Grattis!
Letar efter en ny, men det blir svĂ„rt och dyrt âŠ
Ăhhhh, bara KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPFunderar lite...ska jag krĂ€nga en G-shock för att fĂ„ rĂ„d till ett par andra G-shocks?...
Grattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv med en beggad dw6900 som förhoppningsvis funkar efter batteribyte. Blir nya klÀder pÄ den i annan fÀrg sen. Min dotter vill ha lila
Hoppsan tillökning i bregottfabriken
Fortare Àn traktorn gÄr iafHÀr gÄr det undan!
Ăhhhh, bara KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Grattis till en fin klocka och pÄ födelsedagen!Grattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv med en beggad dw6900 som förhoppningsvis funkar efter batteribyte. Blir nya klÀder pÄ den i annan fÀrg sen. Min dotter vill ha lila
Har det funnits bÄda dessa band pÄ dw6900? Det högra pÄ nyförvÀrvet Àr ganska likt det pÄ g7900 och helvetes mycket skönare tycker jag. Men tÀnker fÀrgbyte pÄ mitt beggade fynd om den hoppar igÄng med nytt batteri.
Har det funnits bÄda dessa band pÄ dw6900? Det högra pÄ nyförvÀrvet Àr ganska likt det pÄ g7900 och helvetes mycket skönare tycker jag. Men tÀnker fÀrgbyte pÄ mitt beggade fynd om den hoppar igÄng med nytt batteri.
Se dÀr, den gröne sÄg lite tuff ut
Yes! Och vill du göra den Ànnu bekvÀmare tycker jag du ska testa det band som sitter pÄ GW-5000. Kör det pÄ min GW-6900 och den Àr överlÀgset bekvÀmaste G-Shocken jag testat
Kul litet projekt du skaffat!
Jag har alltid velat ha en Desert Sand, SD-8:Ja det vore kul att testa i framtiden. Kul att pyssla lite. Nu ska jag byta batteri och försöka vÀlja vilken fÀrg jag ska byta till