• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HjÀlpte @Zorin hitta en sÄn, men tvivlar pÄ att den Àr till salu ;)
@Fliegerchronograph🚁 har oxĂ„ en vill jag minnas :)
@Fliegerchronograph🚁 fick mig att fĂ„ upp ögonen för den. @roosterman hittade en Ă„t mig nere i Australien och det Ă€r helt korrekt, den kommer inte sĂ€ljas
 ;)
0FFDBC9D-B560-4EA6-9542-2140872C5FBB.jpeg

531401A8-578F-4889-BE33-5F59A89A05D0.jpeg

Ju mer jag anvĂ€nder denna ju mer uppskattar jag den! Suttit pĂ„ alla dagar hittills detta Ă„r (om Ă€n inte hela tiden) 🙂
4791AD61-0CE8-4062-A713-366B009A343B.jpeg

• SuperbekvĂ€mt band med kort mellanrum mellan hĂ„len = lĂ€tt fĂ„ bra passform
  • tydlig display! Bra funktioner.
  • kĂ€nns Ă€ndĂ„ rĂ€tt premium i material etc. och dĂ€rmed vĂ€ldigt billig begagnat sett till vad man fĂ„r đŸ€“
  • tvĂ„tonsfĂ€rgerna Ă€r nice! GrĂ„ och lugn ljusare röd fungerar utmĂ€rkt plus att bandet ser ofta lite ljusare ut Ă€n boetten fast de har exakt samma nyans.
Minus Àr inget safir men ska nog köpa ett skÀrmskydd.

Ju mer jag anvĂ€nder denna ju mer uppskattar jag den! Suttit pĂ„ alla dagar hittills detta Ă„r (om Ă€n inte hela tiden) 🙂
4791AD61-0CE8-4062-A713-366B009A343B.jpeg

• SuperbekvĂ€mt band med kort mellanrum mellan hĂ„len = lĂ€tt fĂ„ bra passform
  • tydlig display! Bra funktioner.
  • kĂ€nns Ă€ndĂ„ rĂ€tt premium i material etc. och dĂ€rmed vĂ€ldigt billig begagnat sett till vad man fĂ„r đŸ€“
  • tvĂ„tonsfĂ€rgerna Ă€r nice! GrĂ„ och lugn ljusare röd fungerar utmĂ€rkt plus att bandet ser ofta lite ljusare ut Ă€n boetten fast de har exakt samma nyans.
Minus Àr inget safir men ska nog köpa ett skÀrmskydd.
Kunde inte sagt det bĂ€ttre sjĂ€lv! BĂ€sta klockan rent generellt i mitt tycke, men alltid kul med analoga ocksĂ„, denna och MTGn som anvĂ€nts mest hos mig. Perfekt som smartklocka (se notiser) ocksĂ„ fĂ„r man ju tillĂ€gga 😋

Kunde inte sagt det bĂ€ttre sjĂ€lv! BĂ€sta klockan rent generellt i mitt tycke, men alltid kul med analoga ocksĂ„, denna och MTGn som anvĂ€nts mest hos mig. Perfekt som smartklocka (se notiser) ocksĂ„ fĂ„r man ju tillĂ€gga 😋

De funktionerna Ă€r avstĂ€ngda pĂ„ min, första jag gjorde i appen 🙈 (det och GPS)

Men hĂ„ller med, riktigt bra. Och extremt tydlig, bĂ€ttre Ă€n en analog pĂ„ det. För de ~1.3k jag gav en superb g-shock đŸ‘ŒđŸ»

Cool med rött band och bezel. đŸ˜đŸ˜œđŸ‘ŒđŸŒ

Bilagor

• BF7AAE90-F14E-4A9A-B941-7502CE5B321D.jpeg
    BF7AAE90-F14E-4A9A-B941-7502CE5B321D.jpeg
    406.7 KB · Visningar: 4
  • 3AA6BF97-85C7-400B-8F0D-842FB0BDB83D.jpeg
    3AA6BF97-85C7-400B-8F0D-842FB0BDB83D.jpeg
    422.7 KB · Visningar: 3
  • 76CE76D4-ADF1-4E40-A04E-B12257D335D0.jpeg
    76CE76D4-ADF1-4E40-A04E-B12257D335D0.jpeg
    324.2 KB · Visningar: 3
  • D730F265-DE93-4F72-84A4-150360E6E688.jpeg
    D730F265-DE93-4F72-84A4-150360E6E688.jpeg
    339.4 KB · Visningar: 4
De funktionerna Ă€r avstĂ€ngda pĂ„ min, första jag gjorde i appen 🙈 (det och GPS)

Men hĂ„ller med, riktigt bra. Och extremt tydlig, bĂ€ttre Ă€n en analog pĂ„ det. För de ~1.3k jag gav en superb g-shock đŸ‘ŒđŸ»
Innan jag satte mig i G-Shock trĂ€sket har ja alltid letat efter den perfekta smart-klockan och min första var GBD-200, vilket visade vad den kunde göra. Sen blev det GBX, och nu H1000 vilket jag anser Ă€r den snyggaste/bĂ€sta pga funktionerna samt solceller 👌

Men förstĂ„r dig, alla gillar inte de smarta funktionerna dock 😋 men var den den du köpte som saknade usb kabeln? Visserligen behövs det ju inte om man inte anvĂ€nder GPSen men alltid skönt att ha :)

Innan jag satte mig i G-Shock trĂ€sket har ja alltid letat efter den perfekta smart-klockan och min första var GBD-200, vilket visade vad den kunde göra. Sen blev det GBX, och nu H1000 vilket jag anser Ă€r den snyggaste/bĂ€sta pga funktionerna samt solceller 👌

Men förstĂ„r dig, alla gillar inte de smarta funktionerna dock 😋 men var den den du köpte som saknade usb kabeln? Visserligen behövs det ju inte om man inte anvĂ€nder GPSen men alltid skönt att ha :)

Precis, ingen laddkabel. GPS har jag ingen anvĂ€ndning för har en annan klocka med den funktionen Ă€ndĂ„ sĂ„ sedan jag köpte den med ~ 2 dagar sol har den gĂ„tt minus ett pĂ„ batteriet. SĂ„ lĂ€r nog hĂ„lla för mig Ă€ndĂ„ 🙂

Precis, ingen laddkabel. GPS har jag ingen anvĂ€ndning för har en annan klocka med den funktionen Ă€ndĂ„ sĂ„ sedan jag köpte den med ~ 2 dagar sol har den gĂ„tt minus ett pĂ„ batteriet. SĂ„ lĂ€r nog hĂ„lla för mig Ă€ndĂ„ 🙂
GPS-funktionen Ă€r ju sketabra 😁
Screenshot_20210904_141434.jpg

Tillbaka
Topp