Inte undra pÄ att smöret Àr dyrtHoppsan tillökning i bregottfabriken![]()
![]()
![]()
![Thinking face :thinking: đ€](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
![Partying face :partying_face: đ„ł](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte undra pÄ att smöret Àr dyrtHoppsan tillökning i bregottfabriken![]()
![]()
![]()
Finns en hel ny oanvÀnd pÄ Buyee om du Àr sugen.Hittar man en begagnad i fint skick dÄ ska man skratta sig lycklig !
Som dom sÀger i Yrrol. Man "kan" göra sÄ.Man gör sÄ pÄ riktigt alltsÄ??
Exakt samma klocka ligger pÄ Ebay oxÄFinns en hel ny oanvÀnd pÄ Buyee om du Àr sugen.
Med all rÀttInte undra pÄ att smöret Àr dyrt![]()
@spammerstakeahikeSom dom sÀger i Yrrol. Man "kan" göra sÄ.![]()
Ja det va riktigt lÄgt dÄ och mer skulle ni kunna fÄ.Med all rÀtt
Mat ska kosta livsnödviktigt.
För nÄgra Är sen va vi nÀra pÄ att gÄ under helt ekonomiskt, fick 2,42 kr litern för mjölken. Nu ligger vi pÄ ca 6kr litern.
Har aldrig provat kedjor, och rullar runt en hel del pÄ asfalt.Jag föredrar lÀttvikts kedjor men herr Daniel Svensson kanske kör mycket asfalt?
SÄ brukar det funka med japanska sÀljare pÄ Ebay. De har inte klockan utan nÀr du bestÀller sÄ köper de klockan frÄn auktionen.Exakt samma klocka ligger pÄ Ebay oxÄFast liiite dyrare ..
![]()
Casio G-shock SPECIAL GW-M5610SD-8JF (689 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-shock SPECIAL GW-M5610SD-8JF (689 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Hittar man en begagnad i fint skick dÄ ska man skratta sig lycklig !
GR-B200-1AFörsta köpet i Är avklarat, blev sjÀlvklart inte det jag tÀnkte/planerade som vanligt utan blev spontant. NÄgon som kan gissa? Master of G, bra pris, flyg och pÄ K&S![]()
![]()
Bra start pÄ G-shockandet.Fick precis hem denna. Blir nostalgisk av att titta pÄ den och fÄr mig att minnas slutet pÄ 90-talet dÄ all teknologi skulle ha genomskinliga skal. Kommer fÄ mycket tid pÄ handleden under Äret, det Àr en sak som Àr sÀker.![]()
Nej nej... gammal gammal.JasÄ Àr det inte en ny serie?
HjÀlpte @Zorin hitta en sÄn, men tvivlar pÄ att den Àr till saluNej nej... gammal gammal.
Men det finns en beige DW-5600LU-8
DEN Àr Ànnu roligare pga bandet.
Har nÄgon hÀr en sÄn som samlar damm i klocklÄdan, skicka ett PM ASAP![]()
![]()
Jag har redan frÄgat @Zorin men det var tvÀrstopp!HjÀlpte @Zorin hitta en sÄn, men tvivlar pÄ att den Àr till salu
@Fliegerchronographđ har oxĂ„ en vill jag minnas![]()
GR-B200-1A![]()
Tur du köpte den, jag har vart farligt nĂ€ra köpknappen mĂ„nga gĂ„ngerKorrekt! FĂ„r ge den en chans till, tĂ€nkte att det kanske gĂ„r att placera ett till gummi pĂ„ den för att âinte hamna mellan hĂ„lenâ som pĂ„ förra. Funka bra med gwg-1000 fram till jag insĂ„g den satt bra Ă€ndĂ„ utan bara jag vande mig
Priset var för svÄrslaget för att inte chansa igen, estetiskt Àr den ju grym!
Edit: fanns bra adapters med sÄg jag nu!
Resultat blev ju superGick visst snabbare Àn jag hade trott att trilla dit pÄ en MR-G.
Tog över @hepanter beater-G men har givit den lite kÀrlek. Nu ser den anstÀndig ut tycker jag.
Den fick en tur i tvÀtten ocksÄ vilket den mÄdde bra av.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SpÀnnande att se hur den upplevs pÄ armen nu.
Tack!Resultat blev ju super![]()
Tur du köpte den, jag har vart farligt nÀra köpknappen mÄnga gÄnger![]()
Gick visst snabbare Àn jag hade trott att trilla dit pÄ en MR-G.
Tog över @hepanter beater-G men har givit den lite kÀrlek. Nu ser den anstÀndig ut tycker jag.
Den fick en tur i tvÀtten ocksÄ vilket den mÄdde bra av.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SpÀnnande att se hur den upplevs pÄ armen nu.