Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var har du hamnat?
Jag fÄr Jumanji-vibbar av detta.
Jag och Peggy Àr i Costa Rica och letar konstiga djur och vÀxter. Ganska snöfritt och ljummet hÀr.
Ja den finns hÀr, och en massa andra djur som man inte ska kela med. Fotade en Fer-de-lance idag, den ormen har den spÀnnande kombon av att vara vÀldigt giftig och ha ett vresigt humör..Oj dÀr finns farliga spindlar och ormar! Ta nÄn bild om du ser nÄn sÄn. Om jag minns rÀtt sÄ finns den brasilianska vandrarspindeln dÀr. Ruskig typ..
Oj dÀr finns farliga spindlar och ormar! Ta nÄn bild om du ser nÄn sÄn. Om jag minns rÀtt sÄ finns den brasilianska vandrarspindeln dÀr. Ruskig typ..
@OddD ?? Knep du den?NÄn som vÄgar chansa? @roosterman ?
Casio G-Shock - OBS DEFEKT!
Utropspris: 49 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-01-14 10:12:24. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Fin samling. FÄr ta en dejt med din fru nÀr det bÀr sig... eller va nÀ.... ehrrrrm... det blev fel! Men du förstÄr vad jag menar!5610an Àr nÄgot mindre, men 2100 kÀnns tunnare av nÄgon anledning
Ohh ja. Finns i massor av trevliga fÀrger.
Dom hÀr har @Roosterwife just nu
Du vet att du Àr en klocknörd nÀr... bara att pynta den trÄden med den bilden! Helt underbart klocknördigt!Var förbi Klockmaster Globen nyss och Svante visade sin nya jacka. Riktigt cool faktiskt!
Glöm inte att matcha klockan med hjullastaren!Trodde jag skulle slippa detta i vinter men, nu Àr det ordentligt halkigt sÄ dubbarna skruvas i.
Nu börjar vintervÀdret hÀrja igen
What could possibly go wrong?God fortsÀttning pÄ er gÀnget. HÀnger hÀr med senaste tillskottet frÄn @-RI- andra gÄngen jag testar GWG-2000. Hoppas pÄ en lÀngre romans denna gÄng.