Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
God morgon pĂ„ erĂr det nĂ„gon som har erfarenhet av GPW-1000?
De har samma display, det Àr ögat som luras pga all svarta runt om.Double dip!
Ăr det nĂ„gon skillnad pĂ„ displayen mellan DW6900BB och DW6900BBA eller Ă€r det bara vinkeln och ljuset som bedrar? Displayen kanske upplevs som tydligare mot den mörkare tavlan?
Nu blev jag nyfiken. Vad Àr det du gör pÄ bilden med rutmönstret?Gick visst snabbare Àn jag hade trott att trilla dit pÄ en MR-G.
Tog över @hepanter beater-G men har givit den lite kÀrlek. Nu ser den anstÀndig ut tycker jag.
Den fick en tur i tvÀtten ocksÄ vilket den mÄdde bra av.
SpÀnnande att se hur den upplevs pÄ armen nu.
Finns i denim ocksÄVar förbi Klockmaster Globen nyss och Svante visade sin nya jacka. Riktigt cool faktiskt!
Vet inte om det gÄr att köpa utanför Japan...Var förbi Klockmaster Globen nyss och Svante visade sin nya jacka. Riktigt cool faktiskt!
Om jag förstod det rÀtt gÄr den bara att köpa i Japan.Vet inte om det gÄr att köpa utanför Japan...
G-SHOCK PRODUCTS | G-SHOCK è æèš
G-SHOCKăă©ăłăćăźă©ă€ăăčăżă€ă«ă°ăășăć±éăăâG-SHOCK RODUCTSâă æèšä»„ć€ăźććăă©ă€ăăčăżă€ă«ăéăăG-SHOCK ăă©ăłăăźăąă€ăăłăăŁăăŁăäŒăăŠăăăăăžă§ăŻăă§ăăgshock.casio.com
Triceps och trapz idag
Tack för tips ska testa nÀsta vecka.
Börjar bli riktigt köttigt.
Tips : kör shrugs lite framÄtlutande sÄ tar de mer pÄ trapz.
Och lutande rodd gör ju bra för övre rygg generellt.
Jag har alltid velat ha en Desert Sand, SD-8:
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPĂ tminstone den i mitten MĂ STE jag bara ha!
Trodde jag skulle slippa detta i vinter men, nu Àr det ordentligt halkigt sÄ dubbarna skruvas i.
Jag föredrar lÀttvikts kedjor men herr Daniel Svensson kanske kör mycket asfalt?Man gör sÄ pÄ riktigt alltsÄ??
Man kan ju inget annat Àn Àlska fÀrgmatchiningen mellan klocka och hjullastareTrodde jag skulle slippa detta i vinter men, nu Àr det ordentligt halkigt sÄ dubbarna skruvas i.
Prova-pÄ-dagar pÄ urmakarskolan. Vilken dröm!@roloj Jag lÄngdrar den. LÄnga raka drag med lÀmplig kornstorlek pÄ vÄtslippapper. Som jag fick lÀra mig under nÄgra prova-pÄ-dagar pÄ urmakarskolan.
Hittar man en begagnad i fint skick dÄ ska man skratta sig lycklig !à tminstone den i mitten Mà STE jag bara ha!