Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Imponerande tempo du hÄller!HÄrt jobb för bÄde mig och klocka som vanligt. Blev ett riktigt sent snöplogar pass igÄr kvÀll ocksÄ, nu strax vrÄla och kasta vikter pÄ gymmet innan de blir mer plogning
Eller hur! MÄste ju nÀstan gÄ och vila bara man lÀst inlÀggetImponerande tempo du hÄller!
Till vilken modell? Fyrkant, Casioak?Dom hÀr stÄlmodifikationskiten som verkar finnas. Var köper man dom?
TÀnkt framförallt fyrkant, men Àven Oak kan vara av intresse i framtidenTill vilken modell? Fyrkant, Casioak?
Kolla AliexpressTÀnkt framförallt fyrkant, men Àven Oak kan vara av intresse i framtiden
Tack!Kolla Aliexpress
Sök Dw5600 Steel eller Stainless
Tack blir rastlös av lÄgt tempo, funkar nÀr man Àr trött men inte annarsImponerande tempo du hÄller!
Tack blir rastlös av lÄgt tempo, funkar nÀr man Àr trött men inte annars
Nu ska jag skicka i lite mat i kroppen sen ut och jobba igen.
Ăr det inte kossornas juvrar och deras mjölkproduktion som ska utvĂ€rderas pĂ„ bonnagĂ„rden sĂ„ kan det vara bondens muskelfĂ€sten och densitet mm mm Gott jobbat dĂ€r @hepanterLĂ„nga fina muskelbukar. Bra potential!
Idag har jag bestÀmt att den hÀr Àr bÀst.
Tack finns ju en rejÀl ram att fylla ut. Bara man orkar sköta bÄde kost och trÀning i det lÄnga loppetLÄnga fina muskelbukar. Bra potential!
MRG n vÀgrar slÀppa greppet om handleden. TitanlÀnk Àr ju som silkeIdag firar vi födelsedag hÀr hemma. Dottern har nu bara ett Är kvar till körkort.
Ja, jÀklar vad den bet sig fast. Kan inte mer Àn instÀmma, kÀnslan Àr helt klart den bÀsta av alla metallklockor. Gillar Àven den dova lystern och att materialet oxiderar och "sjÀlvlÀker". Det blir helt enkelt finare efter ett tag nÀr det har fÄtt ligga till sig lite. Det Àr inte det att skador inte syns, men t e x den operation jag gjorde upplevs bÀttre efter nÄgra timmar och efter nÄgra tvÀttar.MRG n vÀgrar slÀppa greppet om handleden. TitanlÀnk Àr ju som silke
Akta sÄ det inte Àr en klockÀtande vÀxt baraGod morgon! Djungelstund har guld i mun, eller hur det nu var.
Det Àr ju trots allt en G-shock, sÄ den borde vara al dente.Akta sÄ det inte Àr en klockÀtande vÀxt bara