• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tycker att den nya APF Frogman ser lite plastig och leksaksaktig ut jĂ€mfört med BRT och ICERC Frogman. đŸ€”

bilder frÄn nÀtet
1202392604.jpg

1202386082.jpg
1202409883.jpg
En G-Shock som ser plastig ut đŸ€­

Tycker att den nya APF Frogman ser lite plastig och leksaksaktig ut jĂ€mfört med BRT och ICERC Frogman. đŸ€”

bilder frÄn nÀtet
1202392604.jpg

1202386082.jpg
1202409883.jpg
Är det damm eller fĂ€rgstĂ€nk pĂ„ bandet? đŸ€”;)
Kanske vi mÄste konsultera nÄn mÀsterfotograf tillika Tradera-annonsör för att fÄ svar pÄ frÄgan?

HÄller med angÄende fÀrgerna och mönstret. JÀttekul idé att basera den pÄ pilgiftsgroda, men det blev nog lite för mycket av det g(r)oda.

1C45A8E7-B6BC-4A65-9E9C-DAAD6C08701D.jpeg

”Nej Chuck inflation osv inte köpa nĂ„got mera bla bla
”

Blev att hĂ€mta ut en plast Turtle pĂ„ lunchen 😆 men absolut siiiiiiista detta Ă„r promise!

Stort tack till Klockmaster Globen för ypperlig service i vanlig ordning, bÀsta AD ever!

Vaaaaarför mĂ„ste posten skriva kl 9:30 att man har paket Ă„ hĂ€mta... 😣💾
Hellre det....
Jag har vÀntat sen den 25/12 pÄ en klocka frÄn Tyskland via DHL. Jag tror de gÄtt över till miljövÀnlig transport med hÀst och vagn. Förmodligen har dock hjulen pÄ vagnen spruckit och hÀsten gÄtt till slakt. Men faktum Àr att den ÀndÄ kom till Sverige idag, trots allt. NÄgon stackare paddlade vÀl över sundet med den tillslut.

Hade nĂ€stan givit upp hoppet đŸ„±

Hellre det....
Jag har vÀntat sen den 25/12 pÄ en klocka frÄn Tyskland via DHL. Jag tror de gÄtt över till miljövÀnlig transport med hÀst och vagn. Förmodligen har dock hjulen pÄ vagnen spruckit och hÀsten gÄtt till slakt. Men faktum Àr att den ÀndÄ kom till Sverige idag, trots allt. NÄgon stackare paddlade vÀl över sundet med den tillslut.

Hade nĂ€stan givit upp hoppet đŸ„±
Haha snÀllt ÀndÄ att nÄgon tog pÄ sig ansvaret Ä paddla över sÄ du kunde fÄ den ;)

Drabbades helt plötsligt av en mÀrklig tanke. TÀnk att denna klocka egentligen har allt man behöver med bÄde GPS och MB6, tillsammans med solceller. Den kommer förmodligen aldrig att i praktiken behöva öppnas mer Àn för att byta packningar, den lÀr i princip alltid gÄ rÀtt av sig sjÀlv, den Àr relativt lÀtt i o m materialet, analog, funkar i mörkret utan knapptryckningar, har alarm, timer och stoppur trots att den Àr analog. Passar en lite mer casual outfit som jag trivs bÀst i. Klarar 200m vattendjup.

Kan det hÀr vara en exit-watch?

20230110_164145.jpg

Tur att tanken försvann lika snabbt som den kom! 😆

Drabbades helt plötsligt av en mÀrklig tanke. TÀnk att denna klocka egentligen har allt man behöver med bÄde GPS och MB6, tillsammans med solceller. Den kommer förmodligen aldrig att i praktiken behöva öppnas mer Àn för att byta packningar, den lÀr i princip alltid gÄ rÀtt av sig sjÀlv, den Àr relativt lÀtt i o m materialet, analog, funkar i mörkret utan knapptryckningar, har alarm, timer och stoppur trots att den Àr analog. Passar en lite mer casual outfit som jag trivs bÀst i. Klarar 200m vattendjup.

Kan det hÀr vara en exit-watch?

20230110_164145.jpg

Tur att tanken försvann lika snabbt som den kom! 😆
Köp min andra med sÄ du kan variera den Àr asgrym

Tillbaka
Topp