En G-Shock som ser plastig utTycker att den nya APF Frogman ser lite plastig och leksaksaktig ut jÀmfört med BRT och ICERC Frogman.
bilder frÄn nÀtet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En G-Shock som ser plastig utTycker att den nya APF Frogman ser lite plastig och leksaksaktig ut jÀmfört med BRT och ICERC Frogman.
bilder frÄn nÀtet
Det Àr skillnad mellan plast och plast.En G-Shock som ser plastig ut
Dom Àr berÀknande, dom rackarna..Ja men dÄ kÀnner man sig stressad ju XD kan ju vara ett smart drag ifrÄn dem iofs...
Jag blir helt snurrig nÀr jag tittar pÄ denTycker att den nya APF Frogman ser lite plastig och leksaksaktig ut jÀmfört med BRT och ICERC Frogman.
bilder frÄn nÀtet
Ăr det damm eller fĂ€rgstĂ€nk pĂ„ bandet?Tycker att den nya APF Frogman ser lite plastig och leksaksaktig ut jĂ€mfört med BRT och ICERC Frogman.
bilder frÄn nÀtet
En mÄnad senare.... Hypen Àr total och alla snackar om den. Och de finns minst 3 stycken i trÄden.
Japp hÄller med. Lite för mycket leksakskÀnsla över hela klockan.
Hellre det....Vaaaaarför mÄste posten skriva kl 9:30 att man har paket Ä hÀmta...
Haha snÀllt ÀndÄ att nÄgon tog pÄ sig ansvaret Ä paddla över sÄ du kunde fÄ denHellre det....
Jag har vÀntat sen den 25/12 pÄ en klocka frÄn Tyskland via DHL. Jag tror de gÄtt över till miljövÀnlig transport med hÀst och vagn. Förmodligen har dock hjulen pÄ vagnen spruckit och hÀsten gÄtt till slakt. Men faktum Àr att den ÀndÄ kom till Sverige idag, trots allt. NÄgon stackare paddlade vÀl över sundet med den tillslut.
Hade nÀstan givit upp hoppet
Riktigt cool!Tycker att den nya APF Frogman ser lite plastig och leksaksaktig ut jÀmfört med BRT och ICERC Frogman.
bilder frÄn nÀtet
Den Àr faktiskt rejÀlt hÀftig och den grymmaste i analoga frogman serien. Hade varit kul att se den pÄ bild frÄn nÄgon pÄ forumet istÀllet för reklambilder. Jag tror den kommer poppa fint i utomhus ljus och bli rejÀlt giftigRiktigt cool!
Typ ganska billig. Typ asbillig!!!
Köp min andra med sÄ du kan variera den Àr asgrymDrabbades helt plötsligt av en mÀrklig tanke. TÀnk att denna klocka egentligen har allt man behöver med bÄde GPS och MB6, tillsammans med solceller. Den kommer förmodligen aldrig att i praktiken behöva öppnas mer Àn för att byta packningar, den lÀr i princip alltid gÄ rÀtt av sig sjÀlv, den Àr relativt lÀtt i o m materialet, analog, funkar i mörkret utan knapptryckningar, har alarm, timer och stoppur trots att den Àr analog. Passar en lite mer casual outfit som jag trivs bÀst i. Klarar 200m vattendjup.
Kan det hÀr vara en exit-watch?
Tur att tanken försvann lika snabbt som den kom!
Hur vet man att det Àr Legit?