Stort tack!VÀlkommen ner i kaninhÄlet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!VÀlkommen ner i kaninhÄlet
...och hör sen.Roar mig med att vÀnta pÄ primÀrvÄrdsjouren. Inget allvarligt dock, bara litet besvÀr med ett öra.
Bra början det dÀr Vi ser fram emot bilder pÄ nÀsta G du kommer landa
MÄnga klockor senare! SÄ har jag införskaffat mig min första g shock!
Tack varit lite smÄrÀdd för stora g shocks, men tÀnkte. Kan jag blaffa pÄ en pelagos LHD pÄ mina smÄ lurviga sÄ borde en casioak med passa!Bra början det dÀr Vi ser fram emot bilder pÄ nÀsta G du kommer landa
VĂ€lkommen in i gemenskapen
VÀlkommen in i fördÀrvet!
VÀnta till du kommer fram till att du vill testa en King eller MudmasterTack varit lite smÄrÀdd för stora g shocks, men tÀnkte. Kan jag blaffa pÄ en pelagos LHD pÄ mina smÄ lurviga sÄ borde en casioak med passa!
Hittat nÄgra nya fÀrgklÀder till den oxÄ?
Bra den dÀr alltsÄ
Bra den dÀr alltsÄ
Lite sugen pÄ den pÄ just den modellen, tips pÄ var man kan hitta den för ett bra pris?
PÄ G, förhoppningsvis senare i veckan.Hittat nÄgra nya fÀrgklÀder till den oxÄ?
Jag frÄgade om det var budgivning men han sa att det inte var sÄ, jag stÀllde mig i kö men sen sÄldes den till nÄgon annan lycklig. Kanske nÄgon skrev 34 minuter efter annonsering.Skrev till honom 35min efter den kom ut, men den sÄldes först vid 19hugget enligt vad han svarade mig....
KÀndes lite som han drog igÄng budgivning..
GrattisHÀmtade upp min första G-shock idag och mÄste sÀga att jag Àr mycket nöjd Àn sÄ lÀnge