• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Med en frisörrÀkning frÄn dotterns slingning av hÄret blir det makaronilÄda till middag. Mer rÀcker det inte till.
Kostar ju som en G-shock! 2500 spÀnn!
20230110_182352.jpg

Tur man bara har en dotter đŸ„°

Jag har alltid sett fysisk trĂ€ning som en förutsĂ€ttning för att klara av ett psykiskt pĂ„frestande jobb. Att bara trötta ut den ena delen av kroppen blir aldrig bra i lĂ€ngden đŸ€“

Bra tĂ€nkt iof, var pĂ„ gymmet idag med. TyvĂ€rr sjukt mkt folk sĂ„ fick improvisera lite med vad jag skulle köra men men bĂ€ttre Ă€n inte gĂ„ alls iaf đŸ€“ (hoppas orka upp imorgonbitti för ben 🙈)

MÄste dock hitta en tunn trÀnings G!

Hur stor Ă€r gwf-a1000 mot ex gwg-1000? Egentligen kanske en idiotfrĂ„ga, innan inte gillat analog Frogman men mer och mer insett den Ă€r rĂ€tt schyst estetiskt. Inte minst denna variant 😎
E79C8F25-037E-4261-BE57-635DA5EA916F.jpeg
De Àr ungefÀr lika stora. A-frog vÀger mindre Àn GWG och Àr skönare att bÀra tycker jag. Det Àr coolt med lÀnk, men jag tycker att A-frog ser bÀst ut pÄ gummiband.
PXL_20230110_194103384-02.jpeg

Gummi Ă€r alltid snyggast, dock Ă€r ju lĂ€nk bra pga gĂ„r att fĂ„ perfekt fit đŸ‘ŒđŸ»
Du fĂ„r prova och se om du hamnar mellan hĂ„len pĂ„ bandet. För mig funkar det perfekt och jag gillar utseendet med gummibandet. Har XC med kombilĂ€nk och tycker att den gör att klockan ser klumpig ut pĂ„ handleden. Det ser skum ut om bredden pĂ„ handleden Ă€r mindre Ă€n 6cm. ÄndlĂ€nkarna Ă€r ganska tjocka och sticker ut som GMW-B5000 pĂ„ en smal handled om du förstĂ„r vad jag menar.

Du fĂ„r prova och se om du hamnar mellan hĂ„len pĂ„ bandet. För mig funkar det perfekt och jag gillar utseendet med gummibandet. Har XC med kombilĂ€nk och tycker att den gör att klockan ser klumpig ut pĂ„ handleden. Det ser skum ut om bredden pĂ„ handleden Ă€r mindre Ă€n 6cm. ÄndlĂ€nkarna Ă€r ganska tjocka och sticker ut som GMW-B5000 pĂ„ en smal handled om du förstĂ„r vad jag menar.

LĂ„ter inte som min typ av klocka dĂ„ 🙈

Tillbaka
Topp