Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ fyllan 14.28 pÄ en onsdag?GMW-B5000TCC-1JR
Edit: Varför skrev jag det
Den Àr riktigt bra. HÄller tummarna för en europavariantGMW-B5000TCC-1JR
NyförvÀrven, bÄde DW-5750 och lotusen
GMW-B5000TCC-1JR
Tittade pÄ första bilden och blev konfunderad... SÄ dÀr ser vÀl inte krokodiler ut??Ok, Jag tar vÀl en dusch istÀllet...
Det Àr den vÀrsta sorten, flygande krokodiler!Tittade pÄ första bilden och blev konfunderad... SÄ dÀr ser vÀl inte krokodiler ut??
AffÀren har öppnat, kom Ä köp!
Avslutad - G-Shock: MTG B2000, B3000 & Mudmaster
Nu har jag lite för mycket i lagret hÀr hemma och behöver sÀlja av lite, gör dÀrför en mega annons direkt :D --------------------------------------------------------------------------------- 1) Första klockan Àr en MTG-B2000BD-1A4ER (mindre spÄr av anvÀndning) - Pris 4500kr. Beslutar att...klocksnack.se
Ett snabb dopp kanskeOk, Jag tar vÀl en dusch istÀllet...
Haha jag kom underfund med att ja inte anvÀnder B100 som ja borde och GBD har alla funktioner samt extra sÄ behÄller den istÀllet, men jag behöver inte ha tvÄ MTG sÄ blir att sÀlja nÄgot utav dem, men super fina klockor det Àr det. InsÄg dock att elen inte var sÄ mild som den brukar vara (hyreshus) sÄ mÄste lÀtta pÄ förrÄdet liteVÀrst vad du sÀljer av, tre trevliga klockor! Skickade förövrigt ivÀg min 1k idag sÄ tur nog jag inte köpte pÄ massa band ÀndÄ sen till den
Nu bara leta efter nÀsta G, lika bra investera sig igenom dessa tuffa tider
Haha jag kom underfund med att ja inte anvÀnder B100 som ja borde och GBD har alla funktioner samt extra sÄ behÄller den istÀllet, men jag behöver inte ha tvÄ MTG sÄ blir att sÀlja nÄgot utav dem, men super fina klockor det Àr det. InsÄg dock att elen inte var sÄ mild som den brukar vara (hyreshus) sÄ mÄste lÀtta pÄ förrÄdet lite
Ja det Ă€r kul att ha men dumt nĂ€r det inte anvĂ€nds som det bör har blivit mest MTG och Frogman pĂ„ senaste tiden. Men GBD Ă€r för bra för att sĂ€ljas med sin solarNĂ€e elen Ă€r ju ett avsnitt i sig, vi Ă€r Ă€ndĂ„ hyfsat skonad av den (relativt litet hus och vi gjorde det vi kunde utan att bo i en igloo som jag vĂ€grar ) men Ă€ndĂ„ december 2020 hade jag 311kr i elrĂ€kning detta Ă„r ett antal ggr mer det beloppetâŠ
Din MM Àr ju dock den bÀsta versionen, bÄde stealth men ÀndÄ med fÀrg! Men visst 1000 Àr ju bÀttre pÄ det mesta hÄller med dÀr, Àven skönare bÀra
Ja det Àr kul att ha men dumt nÀr det inte anvÀnds som det bör har blivit mest MTG och Frogman pÄ senaste tiden. Men GBD Àr för bra för att sÀljas med sin solar
9000-serien Ă€r en smidig liten pjĂ€sĂr det nĂ„gon som har tips pĂ„ nĂ„got militĂ€rinspirerat? GĂ€rna som bĂ€rs relativt litet.
Stort tack för tipset, ska kolla upp den.9000-serien Àr en smidig liten pjÀs
G-9000ms Ă€r go eller g-9000 i grön, smĂ„ Ă€r de medĂr det nĂ„gon som har tips pĂ„ nĂ„got militĂ€rinspirerat? GĂ€rna som bĂ€rs relativt litet.
@Ploprof nÀr fÄr man se dej med denna?FrÀÀÀÀn JÀklar vilken OWGM-G det hade kunnat vara
Köpte den precis, sorry. Har du fler tips till "Staafen" @roosterman ?Stort tack för tipset, ska kolla upp den.
Den dÀr var ju cool! SÀlj den inte till @v0n.