• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NyförvĂ€rven, bĂ„de DW-5750 och lotusen 😬
5AF9DD70-F4CA-4E79-BED2-CFC95A9ECF7D.jpeg

AffÀren har öppnat, kom Ä köp!

VĂ€rst vad du sĂ€ljer av, tre trevliga klockor! Skickade förövrigt ivĂ€g min 1k idag sĂ„ tur nog jag inte köpte pĂ„ massa band Ă€ndĂ„ sen till den 🙈

Nu bara leta efter nĂ€sta G, lika bra investera sig igenom dessa tuffa tider 😅

VĂ€rst vad du sĂ€ljer av, tre trevliga klockor! Skickade förövrigt ivĂ€g min 1k idag sĂ„ tur nog jag inte köpte pĂ„ massa band Ă€ndĂ„ sen till den 🙈

Nu bara leta efter nĂ€sta G, lika bra investera sig igenom dessa tuffa tider 😅
Haha jag kom underfund med att ja inte anvĂ€nder B100 som ja borde och GBD har alla funktioner samt extra sĂ„ behĂ„ller den istĂ€llet, men jag behöver inte ha tvĂ„ MTG sĂ„ blir att sĂ€lja nĂ„got utav dem, men super fina klockor det Ă€r det. InsĂ„g dock att elen inte var sĂ„ mild som den brukar vara (hyreshus) sĂ„ mĂ„ste lĂ€tta pĂ„ förrĂ„det lite â˜ș

Haha jag kom underfund med att ja inte anvĂ€nder B100 som ja borde och GBD har alla funktioner samt extra sĂ„ behĂ„ller den istĂ€llet, men jag behöver inte ha tvĂ„ MTG sĂ„ blir att sĂ€lja nĂ„got utav dem, men super fina klockor det Ă€r det. InsĂ„g dock att elen inte var sĂ„ mild som den brukar vara (hyreshus) sĂ„ mĂ„ste lĂ€tta pĂ„ förrĂ„det lite â˜ș

NĂ€e elen Ă€r ju ett avsnitt i sig, vi Ă€r Ă€ndĂ„ hyfsat skonad av den (relativt litet hus och vi gjorde det vi kunde utan att bo i en igloo som jag vĂ€grar 🙈) men Ă€ndĂ„ december 2020 hade jag 311kr i elrĂ€kning detta Ă„r ett antal ggr mer det beloppet

Din MM Ă€r ju dock den bĂ€sta versionen, bĂ„de stealth men Ă€ndĂ„ med fĂ€rg! Men visst 1000 Ă€r ju bĂ€ttre pĂ„ det mesta hĂ„ller med dĂ€r, Ă€ven skönare bĂ€ra đŸ€“

NĂ€e elen Ă€r ju ett avsnitt i sig, vi Ă€r Ă€ndĂ„ hyfsat skonad av den (relativt litet hus och vi gjorde det vi kunde utan att bo i en igloo som jag vĂ€grar 🙈) men Ă€ndĂ„ december 2020 hade jag 311kr i elrĂ€kning detta Ă„r ett antal ggr mer det beloppet

Din MM Ă€r ju dock den bĂ€sta versionen, bĂ„de stealth men Ă€ndĂ„ med fĂ€rg! Men visst 1000 Ă€r ju bĂ€ttre pĂ„ det mesta hĂ„ller med dĂ€r, Ă€ven skönare bĂ€ra đŸ€“
Ja det Ă€r kul att ha men dumt nĂ€r det inte anvĂ€nds som det bör 😅 har blivit mest MTG och Frogman pĂ„ senaste tiden. Men GBD Ă€r för bra för att sĂ€ljas med sin solar :p

Tillbaka
Topp