• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Stort tack @-RI- för bytet 👍 grymt fint packat och en grym klocka 👍
DSC_1102~2.JPG
DSC_1097.JPG
Jösses vad du hĂ„ller pĂ„ 👍 , gruppbild pĂ„ alla fyrkanter?

PĂ„ egen risk đŸ€· Vet att en knapp fĂ„r din att lysa iaf, minns inte vilken. Min nya hypermoderna uppgradering gör det av sig sjĂ€lv, frĂ„ga mig inte hur...
DÄ ska du fÄ veta en hemlighet till.... Din uppgradering har en svart-magisk funktion oxÄ...... Som INGEN hittills klurat ut varför eller hur den fungerar... Kallas Multiband6:eek:

DÄ ska du fÄ veta en hemlighet till.... Din uppgradering har en svart-magisk funktion oxÄ...... Som INGEN hittills klurat ut varför eller hur den fungerar... Kallas Multiband6:eek:

Det Ă€r kortvĂ„gsradio förstĂ„r jag. Har förgĂ€ves försökt koppla upp multiband 6 till bluetoothhögtalaren. Men utan resultat...🧐

Nej, har inte sett nÄgon men du kan fÄ en bild pÄ en annan jagande spindel som jag sÄg smyga sig pÄ och fÄnga en grÀshoppa. Den var otroligt snabb nÀr den attackerade.

BC0E55AD-9389-40CA-BBE5-71D10DA192D6.jpeg

AngÄende kryp som man ska passa sig för sÄ Àr det otroligt mycket bullet ants hÀr. Har bara sett ett par stycken under tidigare resor, nu Àr de i mÀngder och jag stöter pÄ dem mÄnga gÄnger om dagen

Nej, har inte sett nÄgon men du kan fÄ en bild pÄ en annan jagande spindel som jag sÄg smyga sig pÄ och fÄnga en grÀshoppa. Den var otroligt snabb nÀr den attackerade.

BC0E55AD-9389-40CA-BBE5-71D10DA192D6.jpeg

AngÄende kryp som man ska passa sig för sÄ Àr det otroligt mycket bullet ants hÀr. Har bara sett ett par stycken under tidigare resor, nu Àr de i mÀngder och jag stöter pÄ dem mÄnga gÄnger om dagen.

6746293B-D733-43F2-9222-DE45ED67EECD.jpeg
OM du skulle rÄka bli biten av en spindel och du undrar om det var av den brasilianska vandringsspindeln sÄ Àr en av biverkningarna frÄn dess bett att du fÄr kraftig ding dong. DÄ Àr det dags att söka upp doktorn för det finns bra motgift. Detta Àr sant. Just sayin!

OM du skulle rÄka bli biten av en spindel och du undrar om det var av den brasilianska vandringsspindeln sÄ Àr en av biverkningarna frÄn dess bett att du fÄr kraftig ding dong. DÄ Àr det dags att söka upp doktorn för det finns bra motgift. Detta Àr sant. Just sayin!

Jag har för mig att utan motgift riskerar man att bli av med hela paketet. Eller nĂ„nting sĂ„nt...đŸ„Ž

Tillbaka
Topp