Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hakar pÄ...
Den Àr riktigt bra, grattis!Klassiker att öppna paketet i bilen, ivrig som jag Àr. Det blev @Ploprof Aged IP Gick inte att lÄta bli den hÀr lÀckra saken.
Tackar!Den Àr riktigt bra, grattis!
(Jag vet att sannolikheten Ă€r lĂ„g pĂ„ den hĂ€r men)...Ăr det den första GA-100 i samlingen?NĂ€st intill Bacho-orange
Denna har lite patina, men för dom pengarna sÄ
Jepp, pĂ„ bĂ„da(Jag vet att sannolikheten Ă€r lĂ„g pĂ„ den hĂ€r men)...Ăr det den första GA-100 i samlingen?
Jag tror jag sagt det förut, den dÀr Bahco-hawken har moddnings-potential. Kanske ett hickoryskaft till att börja med?
Det stÀmmer!@Staafen har du dragit tillbaka tillbakadragningen?
Avslutad - G-Shock DW-6900E-1 (PB 300kr)
VĂ€lanvĂ€nd och mysig DW-6900 E söker nytt hem. Ăr du ute efter en beater till bĂ€verjakten har du hittat rĂ€tt men den passar Ă€ven vid andra aktiviteter med. Skicket Ă€r helt ok tycker jag men den Ă€r vĂ€lanvĂ€nd som sagt. Originalbandet Ă€r helt men har en del torrsprickor. Ett NOS-band som passar...klocksnack.se
Blixten köpte sÄlde Ängrade sig och sÄ dÀr höll det pÄ, ja ni fattar@Staafen har du dragit tillbaka tillbakadragningen?
Avslutad - G-Shock DW-6900E-1 (PB 300kr)
VĂ€lanvĂ€nd och mysig DW-6900 E söker nytt hem. Ăr du ute efter en beater till bĂ€verjakten har du hittat rĂ€tt men den passar Ă€ven vid andra aktiviteter med. Skicket Ă€r helt ok tycker jag men den Ă€r vĂ€lanvĂ€nd som sagt. Originalbandet Ă€r helt men har en del torrsprickor. Ett NOS-band som passar...klocksnack.se
Det ska börjas i tid
Tackar! Snyggaste A1000 Frogman tycker jag!Riktigt snygg
Bra du köper mjölk snygg mugg ocksÄBlir sugen pÄ exklusiva klockor ibland men det Àr nÄgot vÀldigt skönt med att köpa för nÀstan inget, byta batteri för Ànnu mindre och sÄ Àr den sÄ bra helt enkelt.
Mjölk Àr bra grejer och nostalgi Àr aldrig fel.Bra du köper mjölk snygg mugg ocksÄ
Lite kokt potatis och en röra pÄ Àpple, rödbeta och inlagd gurka till det dÀr och du har nog min valda sista mÄltid innan avrÀttning, om man skulle Äka pÄ dödsstraff i USA nÄgon gÄng.Fredagslunch. NÄgot jag inte Àtit pÄ decennier: isterband!
Precis, det Àr alltid dags för en promenad eller klappMen hallÄ!
Ska du hÄlla pÄ med din klocka nu igen? Jag dÄ?
den dög ju inte Ät @v0n sÄ den blir perfekt för migPerfekt G att börja med
Sen bli det en med Multiband6 och Tough Solar.
Sen blir det en.... Och en....
pssst hemlis, upptÀckte att ju fler frÀna funktioner desto mindre knapptryckningarden dög ju inte Ät @v0n sÄ den blir perfekt för mig
Haft lite mysmek.
Nyaste kompisen in fick bada i sprit i 30h eftersom tidigare Àgare uppenbarligen tyckte om parfym. ElÀndes elÀnde.
Men inget ont som inte har nÄgot gott med sig. Nu blev bandet inbrutet pÄ samma gÄng.
KAN MAN TRYCKA Pà KNAPPARNA?pssst hemlis, upptÀckte att ju fler frÀna funktioner desto mindre knapptryckningar
PÄ egen risk Vet att en knapp fÄr din att lysa iaf, minns inte vilken. Min nya hypermoderna uppgradering gör det av sig sjÀlv, frÄga mig inte hur...KAN MAN TRYCKA Pà KNAPPARNA?