PĂ„ tal om decennier...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kom den frÄn @-RI- ?Haft lite mysmek.
Nyaste kompisen in fick bada i sprit i 30h eftersom tidigare Àgare uppenbarligen tyckte om parfym. ElÀndes elÀnde.
Men inget ont som inte har nÄgot gott med sig. Nu blev bandet inbrutet pÄ samma gÄng.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det dÀr lÀt som passning jag inte har koll pÄ, men nix, den kommer Ànda frÄn Tyskland.
Hyfsat sÀker pÄ att det Àr ROJA Amber Aoud pÄ din GWG2KMin GWG2K kom frÄn @-RI- och bandet luktar parfym. Men tycker det luktar gott, sÄ kommer du ihÄg vilken den kan tÀnkas vara besprutad av kan du hojta sÄ jag kan köpa den ocksÄ![]()
Vad för slags sprit körde du med? Undrar eftersom den bÀsta metod jag hittat hittills Àr tid och tÄlamod...Haft lite mysmek.
Nyaste kompisen in fick bada i sprit i 30h eftersom tidigare Àgare uppenbarligen tyckte om parfym. ElÀndes elÀnde.
Men inget ont som inte har nÄgot gott med sig. Nu blev bandet inbrutet pÄ samma gÄng.
![]()
![]()
![]()
![]()
Passa dig @Aros snart Àr du i parfymtrÀsket ocksÄHyfsat sÀker pÄ att det Àr ROJA Amber Aoud pÄ din GWG2K![]()
Kostar ungefÀr som en GWG2K förövrigtTack, dÄ ska jag bestÀlla en sÄn![]()
Den har fÄtt bada i rödsprit. Det tar ganska effektivt bort lukt om det fÄr ligga ett tag. Det som hÀnder Àr att gummit svÀller till en början nÀr det drar Ät sig spriten men varefter spriten dunstar ÄterfÄr det formen igen. Men det tar kanske nÄgot dygn sisÄdÀr. M a o gÄr det inte att montera det direkt efter spritbadet.Vad för slags sprit körde du med? Undrar eftersom den bÀsta metod jag hittat hittills Àr tid och tÄlamod...
Behöver jag pÄminna om hur det Àr att vara Telinet-kund?Edit: kostar ju som en elrÀkning. Blir inget!![]()
Jag har nÀstan samma pÄ din mrg. Fast Rosa amber aoud poopHyfsat sÀker pÄ att det Àr ROJA Amber Aoud pÄ din GWG2K![]()
Rosa amber blir billigare och sÄlÀnge du har en partner sÄ kommer du inte fÄ nÄgra nya springandes efter dej med rosa fraguenze pÄ armenEdit: kostar ju som en elrÀkning. Blir inget!![]()
Ska se om jag kan ordna en liten skvÀtt sÄ du kan testa om det Àr den. Postar ivÀg under dagenMen den doftar ju fan svingott![]()
SjĂ€lvklart, det var sĂ„ liteĂr det sant? Vad snĂ€llt, tack![]()
Den hÀr trÄden alltsÄAll love!
För alla beroendepersonligheter dÀr ute sÄ Àr dofter ytterligare ett slukhÄl att falla ned iSjÀlvklart, det var sÄ liteHÄller med, den hÀr trÄden Àr fantastisk. Kanske gör dig en otjÀnst, doftintresset Àr ett djup hÄl att falla ner i. Eller vad sÀger du @Derix?
![]()
Oh perfekt nyans dÀr
Grattis grymt snyggKlassiker att öppna paketet i bilen, ivrig som jag Àr. Det blev @Ploprof Aged IPGick inte att lÄta bli den hÀr lÀckra saken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar!Grattis grymt snygg![]()
Hur mÄnga Aged-IP har vi i trÄden nu ??Tackar!![]()
NÀst intill Bacho-orangeOh perfekt nyans dÀrPastellorangepersika typ, eller hur skulle du beskriva den?
Riktigt snygg