Grymt va bra grattis.Prutade en femhundring och köpte den, sÄ nu har jag köpt tvÄ klockor och sÄlt en sen igÄr kvÀll, 2023 startar starkt
Mitt 2023 startade rÀtt kraftigt ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt va bra grattis.Prutade en femhundring och köpte den, sÄ nu har jag köpt tvÄ klockor och sÄlt en sen igÄr kvÀll, 2023 startar starkt
Riktigt frÀck och nÄgra tusenlappar dyrareDen bÀsta!
Guld och tatoos Àr badassKlart du ska ha guld!
Bilder frÄn i somras
Blir inte direkt mindre sugen efter dom dÀr bilderna, riktigt snygg pÄ dig!Klart du ska ha guld!
Bilder frÄn i somras
Avyttrar denna ev retur dÄ den Àr vÀl mest testad och
Har inte ens betalat fakturan Ànnu
Va nÄgon hÀr intresserad?
Ja de var ju mitt substitut för gwg-1000 som ja bytte bort, men har sÄÄÄÄ svÄrt nÀr GBD-H1000 Àr "bÀttre" sÄ sÄ mÄnga saker mer Àn mudmaster... Men ja det Àr tvÄ sjukt bra modeller viket somJag insÄg efter att 1k lÀmna att ggb100 Àr svinbra Hoppas den och gravitymastern blir kvar lÀnge
Var lite sugen pÄ din seiko..gick snabbt.Prutade en femhundring och köpte den, sÄ nu har jag köpt tvÄ klockor och sÄlt en sen igÄr kvÀll, 2023 startar starkt
Sommarklocka!Klart du ska ha guld!
Bilder frÄn i somras
För jÀkla fort. Typ 3 minuter Men den va fin.Var lite sugen pÄ din seiko..gick snabbt.
Har haft en 187, riktigt fin.För jÀkla fort. Typ 3 minuter Men den va fin.
Jag har för mig att det ska vara 16 mm till 5600. SÄ 20 mm kan nog bli lite svÄrt att fÄ plats medKan det stÀmma med 20mm bandstift till dw5600? MÀtar man helt enkelt totala lÀngden? Jag tÀnkte att ni rutinerade mÄste fÄ en rejÀlt korkad frÄga sÄ hÀr en söndag
Inte illa pinkat... Vet inte vad ja tycker om designen, men föredrog att de stÄr "enter" Àn tidigare "run" vilket ja inte gör allsNya GBD-H2000
G-SHOCK GBD-H2000-1AER - zegarek.net
Zegarek â G-SHOCK GBD-H2000-1AER. Autoryzowany sklep. âGrawer 1zĆ âGratis Kurier 24h âZwrot 100 dni âRabat 24% âNegocjacje â€Zapraszamy!www.zegarek.net
Du vet hur generös den hÀr trÄden Àr .. SÄ vi sparar lite regn, blÄst och snöovÀder Ät dig, sÄ du inte kÀnner dig utanförHur har ni det dÀr hemma? HÀr Àr det bara svettigt och varmt....usch. LÀngtar hem till potatismos och falukorv. NOT!!!
à hhh. Nu kÀnns det bÀttre! Btw! Rimligt pris i andra hand pÄ enDu vet hur generös den hÀr trÄden Àr .. SÄ vi sparar lite regn, blÄst och snöovÀder Ät dig, sÄ du inte kÀnner dig utanför
En sÄn titanare borde vÀl ligga runt 10k tÀnker jagà hhh. Nu kÀnns det bÀttre! Btw! Rimligt pris i andra hand pÄ en
G-Shock GMW-B5000TR-9 ?
Alltid efterfrÄgan som styr priset tyvÀrr. Om man ska bli av med en idag mÄste man sÀkert gÄ ner ett par tusen till de bÀsta Àr att hÄlla i klockorna om man kan helt klart och vÀnta in stabilare tiderEn sÄn titanare borde vÀl ligga runt 10k tÀnker jag
Dagens G hÀr i stormen fick bli ett stycke Mudman