• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon! Ny vecka och nya möjligheter att stÀda samma toaletter, kontor och korridorer igen.

20230116_071509.jpg

HĂ€r finns lite info:

En sak jag reflekterat över samt nĂ€mnde till min sambo sen vi kom till Thailand. "Alla bĂ€r casio retro och gshock modeller. Riktigt nice. Tills jag nĂ€mnde till en servitris att hon hade en nice mudmaster" Hon tittade pĂ„ mig, sen pĂ„ min g shock och visade sin lite nĂ€rmre. Varende jĂ€vla klocka Ă€r kopior đŸ€Ł
För att förtydliga angÄende kopior. Det ser ut som casio och gshock modeller men stÄr nÄtt annat trams pÄ dom :p

Första gÄngen hÀr och Àr lite förÀlskad faktiskt. NÄgra tips gÀllande utflykter? Vi kör allt local style, det vill sÀga vi bokar inga "turer" utan kör privat eller helt sjÀlva :)
Det var nÄgra Är sen vi var dÀr. Vi stanna pÄ Centara Grand. Riktigt fin resort! Man kan klÀttra över dit frÄn Aonang strand via en monkey trail och kÀka middag dÀr. Ni kan hyra en longtail bÄt frÄn Aonang och Äka ut till de olika öarna runtomkring och dyka efter nemofiskar. Det finns en thaiboxning stadium i Aonang dÀr man kan titta pÄ matcher. Vi hann dock inte göra det. LÀngtar efter att Äka dit igen!

Det var nÄgra Är sen vi var dÀr. Vi stanna pÄ Centara Grand. Riktigt fin resort! Man kan klÀttra över dit frÄn Aonang strand via en monkey trail och kÀka middag dÀr. Ni kan hyra en longtail bÄt frÄn Aonang och Äka ut till de olika öarna runtomkring och dyka efter nemofiskar. Det finns en thaiboxning stadium i Aonang dÀr man kan titta pÄ matcher. Vi hann dock inte göra det. LÀngtar efter att Äka dit igen!
Vi bor pÄ ao nang beach sÄ vi tog monkey trail över till "din" strand. Lugnt och skönt var det :) Va ut och snorkla igÄr och gulla med Clownfiskarna :p

Godmorgon! Ny vecka och nya möjligheter att stÀda samma toaletter, kontor och korridorer igen.

20230116_071509.jpg
img_7021.jpg

För att förtydliga angÄende kopior. Det ser ut som casio och gshock modeller men stÄr nÄtt annat trams pÄ dom :p
Meanwhile at Ur o Penn:

RD1680-19_image.jpg

B5700803_02_1.png

Aha, nu ser jag. MĂ„ste ha skett alldeles nyss va?
Ja, det spekulerades i att det togs bort för att det frekvent klagas över att folk sÀtter skrattemojis pÄ vansinnigt prissatta Rolex osv. och annonserna kÀnner sig krÀnkta.

.
img_7021.jpg

Meanwhile at Ur o Penn:

RD1680-19_image.jpg

B5700803_02_1.png

Ja, det spekulerades i att det togs bort för att det frekvent klagas över att folk sÀtter skrattemojis pÄ vansinnigt prissatta Rolex osv. och annonserna kÀnner sig krÀnkta.

Ja inte sant. Och sÄvitt jag kan se Àr det bara Rolex-annonser som fÄtt skrattemoji haglade över sig. :-D

Oavsett vad man tycker om modellerna sÄ mÄste man ÀndÄ Àlska hur ofta Casio förnyar sig och skickar ut frÀscha modeller pÄ produktionsbandet. Hur mÄnga tillverkare utannonserar nya modeller varje mÄnad? Det kÀnns snarare som att de flesta sÀljer samma modeller som för 10-20-50 Är sedan med mindre förÀndringar.

Tillbaka
Topp