Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har -liken försvunnit?! Hur ska man nu kunna reagera pÄ allt kul som skrivs i denna trÄden?
VÀnta nu, har jag blivit krÀnkt sisÄdÀr 900 gÄnger i G-shocktrÄden utan att ha förstÄtt innebörden? Jag kÀnner mig... KrÀnkt!Ja, det spekulerades i att det togs bort för att det frekvent klagas över att folk sÀtter skrattemojis pÄ vansinnigt prissatta Rolex osv. och annonserna kÀnner sig krÀnkta.
Ville ju gÀrna svara med en , men du vet ......SÄ bekvÀma fyrkanterna Àr.
SvÀrfar frÄgade förresten om jag hade en legobit pÄ armen
Ville ju gÀrna svara med en , men du vet ......
HÀdanefter efter kommer jag att tolka alla emojis som att nÄgon skrattar Ät mig.Ville ju gÀrna svara med en , men du vet ......
JÀtteful. JÀttedÄlig. Men ÄÄÄÄh vad jag villhöver en.GMW-B5000TCC
Skoltyskan Àr vÀl inte 100, men sa han att 530 st ska tillverkas ww varav 30 till Tyskland?GMW-B5000TCC
Det finns sÄÄÄ mÄnga fina Gs nu pÄ K&S som borde köpas av nÄgon annan Àn mig...Men kapat band, Àr ju knappt tail pÄ den dÀr vÀll ens pÄ smal handled + Utan bild pÄ just den delen (sÀljaren Àr good Guy vill jag pÄpeka sÄ inte det ) men annars en grym klocka. Extremt skön att bÀra
Fick köra google translate. Ja han sa det vid 1:37. Av 530st ska 30st hamna hos tyska butiker i februari. Har inte lÀst om att den ska vara limiterad till 530st.Skoltyskan Àr vÀl inte 100, men sa han att 530 st ska tillverkas ww varav 30 till Tyskland?
Hade behövt en sĂ„n dĂ€r dag för min GWG. HĂ€r har vi knappt sett solen pĂ„ en mĂ„nadĂntligen lite sol hĂ€r!
Det finns sÄÄÄ mÄnga fina Gs nu pÄ K&S som borde köpas av nÄgon annan Àn mig...
Jag har redan köpt för mÄnga hittills i Är
Ja de var ju mitt substitut för gwg-1000 som ja bytte bort, men har sÄÄÄÄ svÄrt nÀr GBD-H1000 Àr "bÀttre" sÄ sÄ mÄnga saker mer Àn mudmaster... Men ja det Àr tvÄ sjukt bra modeller viket som
Ja det Àr ju nÄgot med de dÀr digitala och analoga som gifter ihop sig till nÄgot vackertJag har dock insett jag föredrar analogt/ana-digi sÄ dÄ fÄr den ryka istÀllet. Borde klara mig pÄ den masters trio jag fÄr kvar ÀndÄ
Edit:,PÄ sikt sÄklart in en Frogman och Mtg med
Ja det Àr ju nÄgot med de dÀr digitala och analoga som gifter ihop sig till nÄgot vackert
Ja mina MTG finns kvar och vÀntar bara pÄ att du ska blir redo hellre att de Àr kvar i trÄden Àn inte alls.
Ingen stress heller nÀ men förstÄr helt. Klart man vill avvakta om man kÀnner för det men hojta om det blir av intresse sen, kan vi se om de finns kvar ^^För fattig iaf inget jag vÄgar innan jag varit hos tandlÀkaren
Gillar fÀrgerna och stilen, mycket 80's. Man fÄr en kÀnsla av gamla arkadspel.Nya RGB serien