• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DSC_1177~2.JPG
DSC_1179~2.JPG

Har 😂-liken försvunnit?! Hur ska man nu kunna reagera pĂ„ allt kul som skrivs i denna trĂ„den?
Ja, det spekulerades i att det togs bort för att det frekvent klagas över att folk sÀtter skrattemojis pÄ vansinnigt prissatta Rolex osv. och annonserna kÀnner sig krÀnkta.
VĂ€nta nu, har jag blivit krĂ€nkt sisĂ„dĂ€r 900 gĂ„nger i G-shocktrĂ„den utan att ha förstĂ„tt innebörden? Jag kĂ€nner mig... KrĂ€nkt! đŸ€Ł

Men kapat band, Ă€r ju knappt tail pĂ„ den dĂ€r vĂ€ll ens pĂ„ smal handled 🙈 + Utan bild pĂ„ just den delen (sĂ€ljaren Ă€r good Guy vill jag pĂ„peka sĂ„ inte det đŸ‘ŒđŸ») men annars en grym klocka. Extremt skön att bĂ€ra đŸ€“
Det finns sÄÄÄ mÄnga fina Gs nu pÄ K&S som borde köpas av nÄgon annan Àn mig...
Jag har redan köpt för mÄnga hittills i Är :bag:

Ja de var ju mitt substitut för gwg-1000 som ja bytte bort, men har sĂ„Ă„Ă„Ă„ svĂ„rt nĂ€r GBD-H1000 Ă€r "bĂ€ttre" sĂ„ sĂ„ mĂ„nga saker mer Ă€n mudmaster... Men ja det Ă€r tvĂ„ sjukt bra modeller viket som 😋👍

Jag har dock insett jag föredrar analogt/ana-digi sĂ„ dĂ„ fĂ„r den ryka istĂ€llet. Borde klara mig pĂ„ den masters trio jag fĂ„r kvar Ă€ndĂ„ 😎

Edit:,PĂ„ sikt sĂ„klart in en Frogman och Mtg med 🙈

Jag har dock insett jag föredrar analogt/ana-digi sĂ„ dĂ„ fĂ„r den ryka istĂ€llet. Borde klara mig pĂ„ den masters trio jag fĂ„r kvar Ă€ndĂ„ 😎

Edit:,PĂ„ sikt sĂ„klart in en Frogman och Mtg med 🙈
Ja det Àr ju nÄgot med de dÀr digitala och analoga som gifter ihop sig till nÄgot vackert :D

Ja mina MTG finns kvar och vÀntar bara pÄ att du ska blir redo ;) hellre att de Àr kvar i trÄden Àn inte alls.

Tillbaka
Topp