• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Klockbyte, MR-G pÄ.
20230116_172444-01.jpeg

Jag kan vĂ€l fĂ„ svara lite iaf?? 😁
Har ju rÀtt bra koll i Àmnet :bag: :banghead:
đŸ€Ł đŸ€Ł đŸ€Ł đŸ€Ł đŸ€Ł

Ja, detta krÀvde faktiskt ett inlÀgg bara för att ge en (eller flera) vrÄlfniss-emoji. NÄ @roosterman , hur mÄnga klockor fÄr man ha inkommande innan det Àr stopp för nya inköp? Eller ska frÄgan kanske egentligen besvaras av @Roosterwife ? :angel:

đŸ€Ł đŸ€Ł đŸ€Ł đŸ€Ł đŸ€Ł

Ja, detta krÀvde faktiskt ett inlÀgg bara för att ge en (eller flera) vrÄlfniss-emoji. NÄ @roosterman , hur mÄnga klockor fÄr man ha inkommande innan det Àr stopp för nya inköp? Eller ska frÄgan kanske egentligen besvaras av @Roosterwife ? :angel:
Av viss erfarenhet sÄ kan det förekomma att iaf tvÄ Àr pÄ ingÄende medan den tredje hypotetiskt sett rÄkas inhandlas:rolleyes:
Men nĂ€r dom vĂ€l landat sĂ„ finns det ju egentligen inga regler som sĂ€ger att inte en fjĂ€rde skulle kunna shoppas ocksĂ„đŸ€”
Och nu ska vi inte blanda in @Roosterwife i Ă€mnet , mest för husfridens skull 😁

Av viss erfarenhet sÄ kan det förekomma att iaf tvÄ Àr pÄ ingÄende medan den tredje hypotetiskt sett rÄkas inhandlas:rolleyes:
Men nĂ€r dom vĂ€l landat sĂ„ finns det ju egentligen inga regler som sĂ€ger att inte en fjĂ€rde skulle kunna shoppas ocksĂ„đŸ€”
Och nu ska vi inte blanda in @Roosterwife i Ă€mnet , mest för husfridens skull 😁
Glömde ju det. Alla Ă€r hypotetiska, bĂ„de inköpta och de under leverans, innan man har dem i handen. Problemet löst! 😂

Denna Àr rÀtt trevlig. Men om jag förstÄtt det rÀtt sÄ synkar den inte i Europa, eller?

639C9D83-4EF8-4539-B548-3005B74A4548.jpeg

Verkar stÀmma rÀtt bra, stÄr USA/JAPAN sÄ troligen inte hÀr :/ trist, Àr precis dÀr ja bor 15min bort.

Ingen stor sak, men jag mÄste ÀndÄ sÀga att jag redan saknar asgarv-smileyn. Den utgjorde ju en relativt stor del av samhörigheten i trÄden!
Kul att dra ett skÀmt och fÄ en tumme upp, liksom...
Kan tycka att det hade varit bÀttre att be dem som mest hÀcklar andra genom att medvetet anvÀnda den pÄ fel sÀtt, att packa och dra, Àn att rumphugga hela forumet. Det blir liksom... platt.

FĂ„r njuta av trevlig klocka pĂ„ armen och bidra med lite positiv energi som motvikt 😇
20230116_185304.jpg

Du har egentligen helt rÀtt men det kÀnns Ànnu bÀttre att lÄta den Àldre gÄ vidare till nÄgon som har mer anvÀndning av den :)

Verkar stÀmma rÀtt bra, stÄr USA/JAPAN sÄ troligen inte hÀr :/ trist, Àr precis dÀr ja bor 15min bort.
SĂ€ger bara GW-B5600HR!!!

Ingen stor sak, men jag mÄste ÀndÄ sÀga att jag redan saknar asgarv-smileyn. Den utgjorde ju en relativt stor del av samhörigheten i trÄden!
Kan tycka att det hade varit bÀttre att be dem som mest hÀcklar andra genom att medvetet anvÀnda den pÄ fel sÀtt, att packa och dra, Àn att rumphugga hela forumet. Det blir liksom... platt.

FĂ„r njuta av trevlig klocka pĂ„ armen och bidra med lite positiv energi som motvikt 😇
20230116_185304.jpg

Jag hÄller med till 100% din lustigkurre! Det blev lite dystrare i forumet av en sÄdan liten sak!
I am holding with ju bĂ€gge tvĂ„.. Saknar den lilla gynnaren 😱

20230116_185304.jpg
HĂ„ller helt med! Sett mĂ„nga poster hĂ€r idag jag velat reagera med en 😂 som tyvĂ€rr blivit utan.

Jag hÄller med till 100% din lustigkurre! Det blev lite dystrare i forumet av en sÄdan liten sak!

I am holding with ju bĂ€gge tvĂ„.. Saknar den lilla gynnaren 😱

HĂ„ller helt med! Sett mĂ„nga poster hĂ€r idag jag velat reagera med en 😂 som tyvĂ€rr blivit utan.

Det finns bara en sak att göra: HÀdanefter postar vi bara torra, sakliga och humorlösa inlÀgg.

NĂ€, skojade bara! 😂

Tillbaka
Topp