• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rent funktionsmĂ€ssigt skulle det vara en GW-9400 som utan tvekan Ă€r den mest prisvĂ€rda modellen. TyvĂ€rr tycker jag inte att den bĂ€rs sĂ€rskilt bekvĂ€mt och jag hamnar mellan tvĂ„ hĂ„l i bandet samtidigt som andra frĂ€cka G's Ă€r alldeles för otympliga för vardaglig anvĂ€ndning sĂ„ jag mĂ„ste nog sĂ€ga GW-5000. Den Ă€r sĂ„ otroligt bekvĂ€m, mĂ„ngsidig och tidlös i sin design samtidigt som den har alla normala funktioner man kan tĂ€nkas behöva. 🙂

Det gÄr att stansa ut extra hÄl i armbandet. Funderar sjÀlv pÄ att göra det pÄ Rangeman.

GrisvÀdret fortsÀtter, klockan Àr lika jÀkla bra som de andra jag har. Ska försöka utvÀrdera nÄgon dag vilka tre jag tycker Àr bÀst. Blir nÀstan ett omöjligt uppdrag kÀnner jag. Alla har sin plats
DSC_1194.JPG
DSC_1190.JPG
DSC_1195~2.JPG

Han var pĂ„ mig om att den skulle jag ha i min samling!! Och klart att jag skulle klĂ€mma och kĂ€nna pĂ„ den oxĂ„.. Som vĂ€l Ă€r sĂ„ kostar den liiiiiiiiiiite för mycket för att reptilköphjĂ€rnan inte skulle fĂ„ överhanden över "vettiga" delen 😁
Men om den hamnar pĂ„ rea.......😬:bag:
Det Ă€r nog bara en tidsfrĂ„ga innan den reas ut, verkar inte flyga av hyllorna direkt 🙈

DĂ€r anvĂ€nder jag den arga gubben som ett asg. Bara sĂ„ att du vet
 😍
Ganska logiskt ÀndÄ. Man skrattar tills man pinkar pÄ sig, klart man blir arg dÄ?

Fast det Ă€r intressant med emojis, dom betyder helt olika saker beroende pĂ„ Ă„lder. Den hĂ€r t.ex. 😭 har jag anvĂ€nt som en grinande gubbe. Kidsen idag anvĂ€nder den som nĂ„gon som skrattar sĂ„ tĂ„rarna rinner. Vi kanske kan lura in den istĂ€llet för 😂 ?

Nu skulle jag infoga dagens klocka sĂ„ inte offtopicen blev för stor... men jag körde Smiths idag. 😂😂😂😭😭😭

NĂ€dĂ„, jag fick bara lite ”baköversveis” som norrmĂ€nnen skulle ha sagt. HakslĂ€pp helt enkelt. Är du inte alls intresserad? Är den för vanlig eller?
Fastnade ju för GW-B5600 som du vet..
Den har ju i stort sett allt en GW-5000 har förutom screwback dÄ..
Tycker 5000 ser riktigt bra ut men kĂ€nner inte att den Ă€r dubbelt sĂ„ snygg som en 5610/5600 prismĂ€ssigt🙂
LĂ€t detta ens nĂ„t vettigt? đŸ€”đŸ˜

Jo men det finns ju bara tvÄ modeller att vÀlja mellan sÄ det blir lite billigare i lÀngden (om man nu ska försöka blanda in logik i resonemanget).
VĂ€ldigt sant och logiskt👍🙂
Fast det enda logiska (om det nu Ă€r logiskt) för min del Ă€r att det iaf bara handlas G-shocks😁
Sen att det Ă€r totalt ologiskt att ha sĂ„ mĂ„nga Ă€r ju en annan femma. 😀

Tillbaka
Topp