Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det hÀnder att jag fÄr en slÀng av sjÀlvrannsakan, det Àr ju egentligen inte klokt som man hÄller pÄ.Jag har en lÄda som "bara" rymmer 24 st G-shocks för det Àr mitt eget pÄhittade "tak", men likvÀl har jag ett par G-shocks utanför den. Varför kan man inte vara nöjd?
I Costa Rica trÀffade jag en Amerikan som sÄlt hus, bil, i pricip alla Àgodelar och flyttat dit med resterande saker som rymdes i tvÄ vÀskor. Jag har mer Àn tvÄ vÀskor med klockor och mÄnga av dem Àr varianter av samma klocka...
Glömde ju det. Alla Àr hypotetiska, bÄde inköpta och de under leverans, innan man har dem i handen. Problemet löst!![]()
Logik? I den hÀr trÄden Àr det vÀl mest ohejdade impulser och (krÀnkta) kÀnslor som styr???![]()
Ăr det ingen som klippt HRen som ligger pĂ„ K&S Ă€n???AR pĂ„ AR
![]()
Man kanske borde göra det!Ăr det ingen som klippt HRen som ligger pĂ„ K&S Ă€n???![]()
Du kommer inte Ängra digMan kanske borde göra det!![]()
Köööp!!!Ăr det ingen som klippt HRen som ligger pĂ„ K&S Ă€n???![]()
Du anar inte hur sugen jag Àr... Trots att jag ju fick tag i en efter mÄnga om och menKöööp!!!![]()
Hittar den inteĂr det ingen som klippt HRen som ligger pĂ„ K&S Ă€n???![]()
Here it isHittar den inte![]()
Morsning!
Beatern bland mina G-shocks pÄ idag. NÄgon annan dom inte bara har G-shocks som beaters utan Àven en beater bland sina G-shocks?
![]()
AWG-M100 ser man inte sÄ ofta i trÄden. Om man söker en nÀtt, med G-shock mÄtt mÀtt, analog variant som har allt man egentligen behöver Àr den en stark kandidat. Tough solar, MB6 och vÀrldstid utöver de vanliga funktionerna.
HÄller med! Kör det bandet bÄde pÄ min GW-M5610 och GW-6900. Givet pÄ alla modeller dÀr det passarBandet Àr verkligen toppen pÄ 5000u
![]()
Jag var tvungen att testa, visarna gÄr Ät bÄda hÄllen och skiftet mellan sommartid/normaltid och tvÀrtom tar ca 3 sekunder. Du mÄste ha tÀnkt pÄ nÄgon annan modul Àn 5230?.
Har haft en sÄn. Lagom stor och lume pÄ timmarkeringarna om jag minns rÀtt.
Enda nackdelen som jag upplevde var att visarna bara gÄr Ät ett hÄll. SÄ vill man justera tiden för t ex sommartid fÄr man sitta och vÀnta tills de snurrat fÀrdigt. Kanske de flesta analoga G gör sÄ men jag minns att det var extremt trÀligt att sitta och lyssna pÄ visarnas motor surra ^^
SĂ„ld!Here it is
Avslutad - G-Shock GW-B5600-1JF
SÀljer min G-Shock GW-B5600-1JF dÄ den den mest legat i lÄdan senaste Äret. Klockan Àr anvÀnd, sÄ finns lite hairlines och repa pÄ lÀnk. Se bilder. Samt en missfÀrgning pÄ lÀnk pÄ undersida sÄ syns inte nÀr klockan anvÀnds. Annars tycker jag klockan Àr i bra skick. Klockan har solar samt...klocksnack.se
Blir det OWG-klockan?
Jag Àr allt bra sugen pÄ en sÄdan.
Jag var tvungen att testa, visarna gÄr Ät bÄda hÄllen och skiftet mellan sommartid/normaltid och tvÀrtom tar ca 3 sekunder. Du mÄste tÀnkt pÄ nÄgon annan modul Àn 5230?