Dual illuminaton
Snyggaste lumen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dual illuminaton
Det ska man nog undvika. Med det sagt har jag gjort det med min GW-m5610. Det gick hur fint som helstNĂ„gon som kallbadat och bastat med sin g-shock?
Tryck pÄ BCD samtidigt och sedan pÄ B 2 gÄnger.Har sökt utan framgÄng. Hur gör man för att (gÄr det att) kontrollera nÀr klockan fick sin uppdaterade RCVD status pÄ en GMW-G5000 (3459)? Om man vill köra utan BT alltsÄ.
En annan frÄga. Hur stÀnger man av Snooze alarm utan att gÄ in pÄ alarmet och avsluta dÀr, gÄr det?
Shiiiiieet... Djupt in i djungeln. Tack för det!Tryck pÄ BCD samtidigt och sedan pÄ B 2 gÄnger.
NĂ„gon som kallbadat och bastat med sin g-shock?
Jag kÀnner till en Casio F-91W som badat bastu nÀra pÄ dagligen i över 15 Är och överlevt. SISU!Det Àr nÄgot man generellt bör undvika med alla typer av klockor men ska man ÀndÄ göra det kan det vara bra med en billig beater.
Ja, sÄ Àr det vÀl rimligen. Det Àr vÀl ocksÄ en relation mellan storlek pÄ glaset och klockans volym. Dvs hur mycket fukt klockan har och hur stor ytan som kan kylas ned dÀr fukten kan kondensera mot, dvs glaset.Jag kÀnner till en Casio F-91W som badat bastu nÀra pÄ dagligen i över 15 Är och överlevt. SISU!
Inga kondensproblem heller men dÀr kanske klockans innervolym spelar roll? Vill minnas att nÄgon hade kondensproblem med sin GX-56 i minusgrader?
Jag kÀnner till en Casio F-91W som badat bastu nÀra pÄ dagligen i över 15 Är och överlevt. SISU!
Inga kondensproblem heller men dÀr kanske klockans innervolym spelar roll? Vill minnas att nÄgon hade kondensproblem med sin GX-56 i minusgrader?
GX-56 har dubbla glas och har lÀtt att fÄ kondens mellan glasen. Jag fick rengöra glaset pÄ min gamla GX-56BB.Ja, sÄ Àr det vÀl rimligen. Det Àr vÀl ocksÄ en relation mellan storlek pÄ glaset och klockans volym. Dvs hur mycket fukt klockan har och hur stor ytan som kan kylas ned dÀr fukten kan kondensera mot, dvs glaset.
Sist, men inte minst, mÄste det spela roll vilken luftfuktighet som rÄder nÀr klockan sÀtts ihop. Om det inte sker i ett speciellt rum dÀr alla parametrar kontrolleras.
Skulle tro att det kan skilja mellan exemplar av samma modell som en konsekvens av det sistnÀmnda.
Nu Àr det bara datumet som behöver stÀllas till rÀttaLunch!
Och om jag inte blandat ihop bestÀllningar igen sÄ blir det att hÀmta ut en ny G-shock efter jobbet!
Nu kommer ditt pm gÄ varmtHej,
Jag har en mycket fin limiterad Rangeman GW-9402KJ-2JR som jag tÀnkte sÀlja. Jag visar den hÀr först innan jag annonserar ut den.
Den Àr komplett med allt. Det finns nÄgra repor pÄ keepern, men annars Àr den i nyskick.
Det finns nÄgra fÄ till salu pÄ eBay i Japan för ca 9000 + moms och tull, men jag sÀljer den hellre hÀr för en mindre summa.
Mvh Roger
Det Àr nog första gÄngen jag ser en sÄn, icke reklambild, original hÀr i trÄdenHej,
Jag har en mycket fin limiterad Rangeman GW-9402KJ-2JR som jag tÀnkte sÀlja. Jag visar den hÀr först innan jag annonserar ut den.
Den Àr komplett med allt. Det finns nÄgra repor pÄ keepern, men annars Àr den i nyskick.
Det finns nÄgra fÄ till salu pÄ eBay i Japan för ca 9000 + moms och tull, men jag sÀljer den hellre hÀr för en mindre summa.
Mvh Roger
Jag med, de Àr nog mÄnga hÀr nu som ringer Eon och ber om avbetalningDet Àr nog första gÄngen jag ser en sÄn, icke reklambild, original hÀr i trÄden
Cool
Har för mig @S.L hade en sÄn?Det Àr nog första gÄngen jag ser en sÄn, icke reklambild, original hÀr i trÄden
Cool
Beror vÀl pÄ hur man annars klÀr sig ?Lunch och nÄgra minuters vila mellan Äken
Man Àr aldrig sexigare Àn i understÀll
Köööp!!!