Du glömdeVi kan krÄngla till det lite till, det finns GW-5600, GW-B5600, GW-M5600 och GW-S5600.
Edit: DWE-5600
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du glömdeVi kan krÄngla till det lite till, det finns GW-5600, GW-B5600, GW-M5600 och GW-S5600.
Den hittar jag inte pÄ shockbaseDu glömde GWE-5600
Den hittar jag inte pÄ shockbase
Aha, jag listade bara GW modeller
Ser att jag skrev fel innan dwe ska det vara.Aha, jag listade bara GW modeller
Och Àven om de har samma modellnamn kan modulerna skilja beroende pÄ generation. Bara för att göra förvirringen total.Vi kan krÄngla till det lite till, det finns GW-5600, GW-B5600, GW-M5600 och GW-S5600.
FÄr man stÀlla sig i kö pÄ den dÀr?
Ăr du sĂ€ker pĂ„ det? Jag trodde alla gw5600 var samma modul, gwb5600 samma osv...Och Ă€ven om de har samma modellnamn kan modulerna skilja beroende pĂ„ generation. Bara för att göra förvirringen total.
Its the little thingsJag:
-kolla min senaste G-shock
Frun:
-fin, men har du inte en sÄdan redan?
Jag:
-Nja, jag har tvÄ faktiskt
Frun:
-och nu har du köpt en tredje!?
Jag:
-inte riktigt. Kolla boxen
Frun:
-men samma klockaâŠ
Jag:
-ja, men boxen
Frun:
-âŠ.
Jag:
-
Frun:
-sök hjÀlp
Tack @Frontendarn för affÀren!
Vad roligt att du kÀnner sÄ, jag hÄller tummarna att det blir en keeper.Denna kÀnns verkligen direkt som en keeper sÄ chansen Àr vÀldigt liten...
AIK Rangeman.
Hahaha, kÀnner igen det dÀr! Tack sjÀlvJag:
Frun:
Jag:
Frun:
Jag:
Frun:
-men samma klockaâŠ
Jag:
-ja, men boxen
Frun:
-âŠ.
Jag:
-
Frun:
-sök hjÀlp
Jag:
Frun:
Jag:
Frun:
Jag:
Frun:
-men samma klockaâŠ
Jag:
-ja, men boxen
Frun:
-âŠ.
Jag:
-
Frun:
-sök hjÀlp
Jdm kommer att fÄ kolfiberband med gul insida, vi andra helsvart resin band.
LÄter som att man "mÄste" bestÀlla en frÄn Japan dÄ...AIK Rangeman.
I sÄ fall sÄ borde det stÄ carbon fiber pÄ bandet men det gör det inte. Kan vara en felskrivning.G shock UK skriver att bandet pÄ AIK rangeman ska vara kolfiber men svart.
GW-9400Y-1ER
Introducing an exciting new addition to the Master of G series, the GW-9400Y-1ER.g-shock.co.uk
Vilken himla otur att en kollega till mig ska jobba i Japan en mÄnad om ett par veckor.....I sÄ fall sÄ borde det stÄ carbon fiber pÄ bandet men det gör det inte. Kan vara en felskrivning.
PÄ JDM sÄ stÄr det carbon fiber pÄ bandet.
Hur mÄnga klockor Àr han villig att köpa?Vilken himla otur att en kollega till mig ska jobba i Japan en mÄnad om ett par veckor.....
(Har bara hotat honom lite att han kan fÄ bli bulvan...)
Och nu börjar alla fundera över vilka hÄllhakar de har i sin tur pÄ @roostermanVilken himla otur att en kollega till mig ska jobba i Japan en mÄnad om ett par veckor.....
Det ÄterstÄr att seHur mÄnga klockor Àr han villig att köpa?
Om du smörar lite, tror du han tar bestÀllningar dÄ?Vilken himla otur att en kollega till mig ska jobba i Japan en mÄnad om ett par veckor.....
Undrar hur stort hans handbagage Àr , eller lÀmnar han sin unge hos morförÀldrarna i Japan för att ta hem G-shocks Ät oss??Om du smörar lite, tror du han tar bestÀllningar dÄ?