• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Undrar hur stort hans handbagage Ă€r , eller lĂ€mnar han sin unge hos morförĂ€ldrarna i Japan för att ta hem G-shocks Ă„t oss?? 😁
rngmn.jpg

Godmorgon! Idag fÄr den vita följa med pÄ jobbet.

20230119_065731.jpg

Men oj vad fel tid den visade! Det blev fel nÀr jag igÄr skulle stÀlla in pÄ 24-timmarsvisning.
ÅtgĂ€rdat. Men inte 24-timmarsvisning lĂ€ngre.
Har inte lÀrt mig hur man stÀller in detta korrekt...

20230119_070217.jpg

Senast Àndrad:

20230119_065731.jpg

Men oj vad fel tid den visade! Det blev fel nÀr jag igÄr skulle stÀlla in pÄ 24-timmarsvisning.

20230119_070217.jpg
Snygg! Är allt original eller har du bytt band/bezel?

NĂ„gon som kallbadat och bastat med sin g-shock? đŸ’ȘđŸŒ
Bada skulle jag inte sĂ€ga Ă€r nĂ„gra problem om man vet att klockan Ă€r tĂ€t, men bastubad skulle jag avrĂ„da frĂ„n oavsett klocka. Problemet dĂ€r Ă€r inte packningarna utan temperaturskillnaden mellan insida respektive utsida av den. Det kommer att uppstĂ„ kondens inne i klockan Ă€ven om den skulle vara tĂ€t och jag behöver vĂ€l inte sĂ€ga att det Ă€r en dĂ„lig situation att hamna i... 😔

20230119_065731.jpg

20230119_070217.jpg
För att fÄ 24timmars istÀllet, sÄ borde det vara att du trycker pÄ nedre högra knappen nÀr du Àr inne i instÀllningslÀget (adjust) :)

Tillbaka
Topp