Sorubim
Guld
Undrar hur stort hans handbagage Àr , eller lÀmnar han sin unge hos morförÀldrarna i Japan för att ta hem G-shocks Ät oss??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Undrar hur stort hans handbagage Àr , eller lÀmnar han sin unge hos morförÀldrarna i Japan för att ta hem G-shocks Ät oss??![]()
Visst Àr den fantastiskRen kÀrlek
![]()
VÀldigt snygga fÀrger, men Àr det inte lite för lite rosa?Ren kÀrlek
![]()
TB sitter rÀtt sÀkert, det Àr den sista fyrkanten som skulle ryka om Ingves fÄr hjÀrnslÀpp och om elpriserna skulle nÄ stratosfÀren.
I dagslÀget Àr det dessa stackarna som huttrar ute i kylan....
![]()
Har den verkligen violett bakgrund? Eller Àr det höghöjdsljuset, modd eller Svart Magi a la MB6 som Àr orsaken?Tjena! @hook slÀppte in mig igen. Tror det bara var datatrubbel för jag fick ingen indikation pÄ att jag var blockerad.
![]()
GD350-1BER @Vinflaskan
Har den verkligen violett bakgrund? Eller Àr det höghöjdsljuset, modd eller Svart Magi a la MB6 som Àr orsaken?
SĂ„dĂ€rja, dĂ„ Ă€r ordningen Ă„terstĂ€lld.Ăven jag fĂ„r komma in nu
Detta var dagens klocka.
![]()
Eller egentligen, kanske Àr det lite svart magi nu nÀr jag tÀnker efter. Jag ska kolla imorgon, jag tror den har tvÄ lÀgen. SÄ hÀr sÄg det ut utan belysning.Har den verkligen violett bakgrund? Eller Àr det höghöjdsljuset, modd eller Svart Magi a la MB6 som Àr orsaken?
Tack för tipsen. Ska undersöka vidare, (som Àr en del av nöjet )Bra val! Och ett fint klassiskt utseende! Kolla Àven pÄ GW-B5600. Ligger nÄgot högre i pris, men gÄr med jÀmna mellanrum att hitta nedÄt tusenlappen.
Haha rosa e oxÄ snyggt. FÄr vÀl se om de blir pÄ nÀsta köpVÀldigt snygga fÀrger, men Àr det inte lite för lite rosa?
![]()
NÀst intill guldsiffror pÄ den dÀr juEller egentligen, kanske Àr det lite svart magi nu nÀr jag tÀnker efter. Jag ska kolla imorgon, jag tror den har tvÄ lÀgen. SÄ hÀr sÄg det ut utan belysning.
![]()
JajemÀnsan. Det gÄr hur fint somhelst!NÄgon som kallbadat och bastat med sin g-shock?![]()
Snygg! Ăr allt original eller har du bytt band/bezel?Godmorgon! Idag fĂ„r den vita följa med pĂ„ jobbet.
![]()
Men oj vad fel tid den visade! Det blev fel nÀr jag igÄr skulle stÀlla in pÄ 24-timmarsvisning.
à tgÀrdat. Men inte 24-timmarsvisning lÀngre.
Har inte lÀrt mig hur man stÀller in detta korrekt...
![]()
Det Àr nÄgot man generellt bör undvika med alla typer av klockor men ska man ÀndÄ göra det kan det vara bra med en billig beater.NÄgon som kallbadat och bastat med sin g-shock?![]()
Jepp. Jag lÄg i sÀngen med grus i ögonen och fick bara med mig kallbad, inte bastu. Scheez. Jag brukar lÀgga klockan pÄ golvet i bastun om den mÄste följa med in dÀr.Det Àr nÄgot man generellt bör undvika med alla typer av klockor men ska man ÀndÄ göra det kan det vara bra med en billig beater.![]()
Bada skulle jag inte sÀga Àr nÄgra problem om man vet att klockan Àr tÀt, men bastubad skulle jag avrÄda frÄn oavsett klocka. Problemet dÀr Àr inte packningarna utan temperaturskillnaden mellan insida respektive utsida av den. Det kommer att uppstÄ kondens inne i klockan Àven om den skulle vara tÀt och jag behöver vÀl inte sÀga att det Àr en dÄlig situation att hamna i...NÄgon som kallbadat och bastat med sin g-shock?![]()
Snygg! Ăr allt original eller har du bytt band/bezel?
För att fÄ 24timmars istÀllet, sÄ borde det vara att du trycker pÄ nedre högra knappen nÀr du Àr inne i instÀllningslÀget (adjust)Godmorgon! Idag fÄr den vita följa med pÄ jobbet.
![]()
Men oj vad fel tid den visade! Det blev fel nÀr jag igÄr skulle stÀlla in pÄ 24-timmarsvisning.
à tgÀrdat. Men inte 24-timmarsvisning lÀngre.
Har inte lÀrt mig hur man stÀller in detta korrekt...
![]()
Vacker miljöGodmorgon!
![]()