Jisses vilket bra pris
Verkligen! Ăr vĂ€ll runt 8-12k annars
Edit: lurendrejeri sÄ köp ej.
Ni andra editera med sÄ ingen tror man gör Ärets kap och lÀser nedan efter.
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jisses vilket bra pris
Det gÄr hur fint som helst!
De dÀr Àr bedrÀgeri. Plockar bort lÀnken.
Jisses vilken fin blÄ fÀrg. Denna kan vara klockan som skulle kunna fÄ min G-Shocksjukdom att trigga igÄng igenHej,
Jag har en mycket fin limiterad Rangeman GW-9402KJ-2JR som jag tÀnkte sÀlja. Jag visar den hÀr först innan jag annonserar ut den.
Den Àr komplett med allt. Det finns nÄgra repor pÄ keepern, men annars Àr den i nyskick.
Det finns nÄgra fÄ till salu pÄ eBay i Japan för ca 9000 + moms och tull, men jag sÀljer den hellre hÀr för en mindre summa.
Mvh Roger
Kom ut ytterligare en annons pÄ annan ort med exakt samma upplÀggHur vet du att de luras?
Helt enig. Du hann före mig. Mycket tveksam annons som jag anmÀlt.Köp ingen av dessa
Jag hann ocksÄ tipsa om den först innan jag insÄg att det var ett försök att lurasHelt enig. Du hann före mig. Mycket tveksam annons som jag anmÀlt.
Nyfiken, har det hÀnt dig nÄn gÄng? TÀnker mest pÄ Gs dÄ, för har ingen egen erfarenhet...ÀnnuBada skulle jag inte sÀga Àr nÄgra problem om man vet att klockan Àr tÀt, men bastubad skulle jag avrÄda frÄn oavsett klocka. Problemet dÀr Àr inte packningarna utan temperaturskillnaden mellan insida respektive utsida av den. Det kommer att uppstÄ kondens inne i klockan Àven om den skulle vara tÀt och jag behöver vÀl inte sÀga att det Àr en dÄlig situation att hamna i...
Törs man frÄga om vad det Àr som Àr galet, fejk eller sÀljarrelaterat?Jag hann ocksÄ tipsa om den först innan jag insÄg att det var ett försök att luras
Maharishin till riktigt underpris, engelsk tidning pÄ foton, tvÄ nyreggade konton pÄ olika stÀllen i landet, texten kÀndes som Google Translate.Törs man frÄga om vad det Àr som Àr galet, fejk eller sÀljarrelaterat?
Fiiiiiiiiiiin (Trigg trigg trigg) Funkar utmÀrkt till ett Burtonband oxÄJisses vilken fin blÄ fÀrg. Denna kan vara klockan som skulle kunna fÄ min G-Shocksjukdom att trigga igÄng igen
Det gick undan sitter ju kanonà hÄÄ...
NÄgot rött...
Grymt nöjd!
Whaaa, du har verkligen allt din galning! Ăven klockan till Burtonbandet skulle jag gissa pĂ„?Fiiiiiiiiiiin (Trigg trigg trigg) Funkar utmĂ€rkt till ett Burtonband oxĂ„
Det gÄr hur fint som helst!
Lyssna inte pÄ @HSK pÄ föregÄende sida
VÀntar fortfarande pÄ fÀrggrannare klÀder till 5610an som borde anlÀnt helst igÄr. Tur man Àr sÄ bra pÄ att vÀnta
Fick tips hÀr i trÄden om en tysk sajt, men vÄgar inte sÀga bra eller dÄligt innan grejerna anlÀnt. Inget jÀtteutbud men hade det jag sökte till ok pris:
Var bestÀllde du banden ifrÄn? Har velat skaffa ny bezel + band till GW-5000 men efter Brexit har det blivit sÄ jÀkla dyrt att importera frÄn Tiktox som annars var standardleverantören. Jag vet att det brukar tipsas om nÄgon polsk ebaysÀljare men har superkass koll pÄ det hÀr nu för tiden.
Kul och grattis! Tycker det Àr extra roligt att vi verkar ha börjat pÄ samma level eller vad man ska sÀgaà hÄÄ...
NÄgot rött...
Grymt nöjd!
Stort tack! Haha, ja sÄ kanske det Àr. Jag kan inget om G-Shock Àn sÄ lÀnge men Àlskar bÄde dem och trÄden.Kul och grattis! Tycker det Àr extra roligt att vi verkar ha börjat pÄ samma level eller vad man ska sÀga
Det dÀr var snabbt levererat. Vad tycker du om kombilÀnken?à hÄÄ...
NÄgot rött...
Grymt nöjd!
Japp, skriver under pÄ allt du sÀger Börjar sakteligen snappa upp ett Ä annat, har dock inte riktigt bestÀmt hur lÄngt ner i kaninhÄlet man ska hoppa.Stort tack! Haha, ja sÄ kanske det Àr. Jag kan inget om G-Shock Àn sÄ lÀnge men Àlskar bÄde dem och trÄden.
Man hamnar djupare Àn man trodde var möjligt och det gÄr snabbtJapp, skriver under pÄ allt du sÀger Börjar sakteligen snappa upp ett Ä annat, har dock inte riktigt bestÀmt hur lÄngt ner i kaninhÄlet man ska hoppa.
NÄgra saker som bör testas:Japp, skriver under pÄ allt du sÀger Börjar sakteligen snappa upp ett Ä annat, har dock inte riktigt bestÀmt hur lÄngt ner i kaninhÄlet man ska hoppa.
Ja verkligen! Jag var skeptisk innan men den Àr riktigt bra faktiskt.Det dÀr var snabbt levererat. Vad tycker du om kombilÀnken?
hehe, jo det Àr precis det jag Àr mycket vÀl medveten om och försöker kontrolleraMan hamnar djupare Àn man trodde var möjligt och det gÄr snabbt