Den va tung nÀr man burit titanhela dagen. RÀtt rejÀl skillnadFyrkanter alltsÄ. Och stÄlisar i synnerhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den va tung nÀr man burit titanhela dagen. RÀtt rejÀl skillnadFyrkanter alltsÄ. Och stÄlisar i synnerhet
Aha, jag uttryckte det lite klumpigt. Jag tÀnkte pÄ avstÄndet mellan dÀr banden börjar gÄ nedÄt.
Hehe sÄ cool oddball den dÀr. Jag har inte sett en likadan i trÄden, men det skymtades vÀl en MR-G square frÄn samma era för nÄt Är sedan?Tack vare min MR-G sÄ Àr jag ner mot OG nivÄ.
Titan och MR-G i samma klocka Àr ju i vanliga fall dyrt men inte denna gamla goding dÄ det Àr en oönskad modell kÀnns det som.
Finns det nÄn mer Àn min hÀr?
En lysbild ocksÄ.
Inte illa alls, hoppas verkligen din Skyforce dyker upp igen!HÀr har ni min djupdykning @roosterman @Sorubim. Speed har jag gett bort och Skyforce försvann i en flytt.
Nu förvÀntar jag mig svar pÄ min frÄga: Under pistolhot, vilken Àr er OWG-G?
Om det var lilla julafton igÄr sÄ Àr det lilla juldagen idag. Min första bestÀllning frÄn Amazon nÄgonsin. Jag blev sÄ nöjd med min vita 6900 sÄ ville jag ha en svart ocksÄ.
Gillar verkligen denna modell!
Kom inte i en plÄtbox utan pÄ en stÀllning.
Och sÄ tidsjusterad och klar.
GW-B5600BC-1HÀr har ni min djupdykning @roosterman @Sorubim. Speed har jag gett bort och Skyforce försvann i en flytt.
GW-B5600BC-1
Absolut. Den har ju det som standardPÄ KombilÀnk?
Oooh, en KS-special! Orginal eller egen modd?Inte illa alls, hoppas verkligen din Skyforce dyker upp igen!
OWG-G för mig blir nog GW-5000.
Hint: Kolla datumet.Oooh, en KS-special! Orginal eller egen modd?
Luuuurad!Hint: Kolla datumet.
Det Àr en photoshop-mod.
Hamnade pÄ G-Steel direkt iom att jag började med Gravitymaster
Jag Àr nere pÄ Lvl 7 och kikar nu ...HÀr har ni min djupdykning @roosterman @Sorubim. Speed har jag gett bort och Skyforce försvann i en flytt.
Strongt att du har siktat in dig pÄ att beta av lager för lager, lite som i Aladin-asken. Respect!RÀtt bra fiskat av mig ÀndÄ sen jag tog upp g-shocks tror de va i april förra Äret sÄ alltsÄ inte ens 12 mÄn
Strongt att du har siktat in dig pÄ att beta av lager för lager, lite som i Aladin-asken. Respect!
Man mÄste Àta hela lagret innan man ger sig pÄ nÀsta