Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I sĂ„ fall, vilken modell motsvarar den impopulĂ€ra Ăgglikören man pinade i sig sist? Ăr det Gulfman?Strongt att du har siktat in dig pĂ„ att beta av lager för lager, lite som i Aladin-asken. Respect!
Man mÄste Àta hela lagret innan man ger sig pÄ nÀsta![]()
Apapap, Gulfman Ă€r inget spritfyllt Ă€ckel i hörnetI sĂ„ fall, vilken modell motsvarar den impopulĂ€ra Ăgglikören man pinade i sig sist? Ăr det Gulfman?
Och vilken Àr Trillingnöt, den mest populÀra som inte lÀngre finns att köpa?
Min Gulfman har Tough Solar, titan och jag gillar den.Apapap, Gulfman Àr inget spritfyllt Àckel i hörnetDen Àr ju mycket bra med sina 7 Ärs batteritid.
Eller med ToughSolarApapap, Gulfman Àr inget spritfyllt Àckel i hörnetDen Àr ju mycket bra med sina 7 Ärs batteritid.
En GMW-B5000TVA-1 Virtual Armor hade matchat farkosten bra.Godmorgen gutter! Sorry för fel fokus!
![]()
FrÄga, du nÀmnde att du hade en vit likadan...frÄn samma serie? Nyfiken pÄ modellen helt klart, fast inte helt vanligt med solar, MB 6 osv pÄ mÀrkte jag.Fyller pÄ och sorterar. Ordning och reda ska det vara.
![]()
HÀrligt att brevet kom fram, inga mÀngder men dÄ kan du testa lite iaf. Hoppas du hittar nÄgot du gillarHittade ett litet brev frÄn @-RI- i brevlÄdan igÄr kvÀll. Stort tackdet var verkligen generöst fixat av dig!
Som sagt, den hÀr trÄden alltsÄ.
![]()
![]()
Nu hade jag redan hunnit besudla mig med parfym frÄn Tax-free pÄ Viking Line idag, men imorn börjar testet för att se vilken det Àr som sitter pÄ GWG2K
![]()
Kanske Àr enklare att köpa den vanliga svarta och fixa vita klÀder till den, för antar att de vanliga 6900 utan solar har samma passform.FrÄga, du nÀmnde att du hade en vit likadan...frÄn samma serie? Nyfiken pÄ modellen helt klart, fast inte helt vanligt med solar, MB 6 osv pÄ mÀrkte jag.
![]()
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Tror förresten jag lÀnkade "fel" modul. Vad det nu Àr för skillnad pÄ G och GW vet jag icke?Kanske Àr enklare att köpa den vanliga svarta och fixa vita klÀder till den, för antar att de vanliga 6900 utan solar har samma passform.
Kör vidare pÄ den gröna, Àr sÄ sjukt trött pÄ allt tÄ, snö och slask vi haft denhÀr vintern sÄ drömmer om vÄr
![]()
Tror förresten jag lÀnkade "fel" modul. Vad det nu Àr för skillnad pÄ G och GW vet jag icke?
Ja, rÄkar faktiskt hittat vita klÀder och klurar precis pÄ den lösningen...great minds osv![]()
LÄter rimligt, tack!Tror att G Àr bara solar och GW Àr solar samt radiosync![]()
FrÄga, du nÀmnde att du hade en vit likadan...frÄn samma serie? Nyfiken pÄ modellen helt klart, fast inte helt vanligt med solar, MB 6 osv pÄ mÀrkte jag.
![]()
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
MB6 lever lite sitt eget liv. Enligt mina erfarenheter fungerar det aldrig att synka manuellt utan det Àr lite som med triss, plötsligt hÀnder det.Den vita köpte jag av lofgreno. Jag tror den enda skillnaden Àr att den saknar multiband 6. Spelar inte stor roll för mig. Har förgÀves försökt anvÀnda det men inte lyckats ratta in en enda kanal.
BĂ„da har tough solar och det gillar jag.
Antar att det Àr Ermannos? Var det nÄgot speciellt med den? Han Àr ju en rÀtt erfaren samlare och verkade ha jagat den ett tag.SÄÄÄ jÀkla frÀnt halsbandshÀnge
(saxat frÄn Instagram)
Strul med bilden, den kommer
Precis detAntar att det Àr Ermannos? Var det nÄgot speciellt med den? Han Àr ju en rÀtt erfaren samlare och verkade ha jagat den ett tag.![]()
DÄ var det G och inte GW fick man lÀra sig idagDen vita köpte jag av lofgreno. Jag tror den enda skillnaden Àr att den saknar multiband 6. Spelar inte stor roll för mig. Har förgÀves försökt anvÀnda det men inte lyckats ratta in en enda kanal.
BĂ„da har tough solar och det gillar jag.
Kanske Àr enklare att köpa den vanliga svarta och fixa vita klÀder till den, för antar att de vanliga 6900 utan solar har samma passform.
Kör vidare pÄ den gröna, Àr sÄ sjukt trött pÄ allt tö, snö och slask vi haft denhÀr vintern sÄ drömmer om vÄr
![]()