• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Check pÄ fredagsguld

39E81CBF-705D-49E1-9D40-8A489F12A09E.jpeg

Strongt att du har siktat in dig pĂ„ att beta av lager för lager, lite som i Aladin-asken. Respect! 😎

Man mĂ„ste Ă€ta hela lagret innan man ger sig pĂ„ nĂ€sta 👍
I sĂ„ fall, vilken modell motsvarar den impopulĂ€ra Ägglikören man pinade i sig sist? Är det Gulfman?
Och vilken Àr Trillingnöt, den mest populÀra som inte lÀngre finns att köpa?

Fyller pÄ och sorterar. Ordning och reda ska det vara.

20230120_095739.jpg
FrÄga, du nÀmnde att du hade en vit likadan...frÄn samma serie? Nyfiken pÄ modellen helt klart, fast inte helt vanligt med solar, MB 6 osv pÄ mÀrkte jag.
G-6900A-7_medium.webp

Hittade ett litet brev frĂ„n @-RI- i brevlĂ„dan igĂ„r kvĂ€ll. Stort tack đŸ™đŸ» det var verkligen generöst fixat av dig! 😍
Som sagt, den hĂ€r trĂ„den alltsĂ„. ♄
4EF2D21B-11A9-4A7C-91C4-2E0A870E1F5D.jpeg

9D8319B1-DC9D-4C3F-9A23-4CAB119D5B83.jpeg

Nu hade jag redan hunnit besudla mig med parfym frĂ„n Tax-free pĂ„ Viking Line idag đŸ«ŁđŸ€«, men imorn börjar testet för att se vilken det Ă€r som sitter pĂ„ GWG2K đŸ€©
CE557BB9-70F3-4CFA-8787-80F189CB82A4.jpeg
HĂ€rligt att brevet kom fram, inga mĂ€ngder men dĂ„ kan du testa lite iaf. Hoppas du hittar nĂ„got du gillar 😊 HĂ€r blev det 5000u och förhoppningsvis sköter sig DHL idag sĂ„ det blir en liten paketöppning 😀
20230120_100804-01.jpeg

FrÄga, du nÀmnde att du hade en vit likadan...frÄn samma serie? Nyfiken pÄ modellen helt klart, fast inte helt vanligt med solar, MB 6 osv pÄ mÀrkte jag.
G-6900A-7_medium.webp

Kanske Àr enklare att köpa den vanliga svarta och fixa vita klÀder till den, för antar att de vanliga 6900 utan solar har samma passform.

Kör vidare pÄ den gröna, Àr sÄ sjukt trött pÄ allt tö, snö och slask vi haft denhÀr vintern sÄ drömmer om vÄr :cigar:
PXL_20230120_093257003.jpg

Senast Àndrad:
Kanske Àr enklare att köpa den vanliga svarta och fixa vita klÀder till den, för antar att de vanliga 6900 utan solar har samma passform.

Kör vidare pÄ den gröna, Àr sÄ sjukt trött pÄ allt tÄ, snö och slask vi haft denhÀr vintern sÄ drömmer om vÄr :cigar:
Tror förresten jag lÀnkade "fel" modul. Vad det nu Àr för skillnad pÄ G och GW vet jag icke?
Ja, rĂ„kar faktiskt hittat vita klĂ€der och klurar precis pĂ„ den lösningen...great minds osv 😄

G-6900A-7_medium.webp

Den vita köpte jag av lofgreno. Jag tror den enda skillnaden Ă€r att den saknar multiband 6. Spelar inte stor roll för mig. Har förgĂ€ves försökt anvĂ€nda det men inte lyckats ratta in en enda kanal. 😄
BĂ„da har tough solar och det gillar jag.

Den vita köpte jag av lofgreno. Jag tror den enda skillnaden Ă€r att den saknar multiband 6. Spelar inte stor roll för mig. Har förgĂ€ves försökt anvĂ€nda det men inte lyckats ratta in en enda kanal. 😄
MB6 lever lite sitt eget liv. Enligt mina erfarenheter fungerar det aldrig att synka manuellt utan det Ă€r lite som med triss, plötsligt hĂ€nder det. 🙂

SĂ„Ă„Ă„ jĂ€kla frĂ€nt halsbandshĂ€nge😀
(saxat frÄn Instagram)

Hmmm. Är det fortfarande strul. Kan inte ladda upp bildenđŸ€”

Senast Àndrad:
Ja de va lite problem att posta tidigare ocksÄ, tog en bra stund innan jag kunde rÀtta en misstype i mitt tidigare inlÀgg. MÄste bli bÀttre pÄ att lÀsa igenom innan man skickar ivÀg :p

DĂ„ var det G och inte GW fick man lĂ€ra sig idag đŸ€“
Diggar ocksÄ tough solar som tusan, hur praktiskt som helst och fÄr alla tummar upp i min bok.

Modellen ifrÄga bÀrs ganska nÀtt pÄ armen om jag förstÄtt det rÀtt?

Kör vidare pÄ den gröna, Àr sÄ sjukt trött pÄ allt tö, snö och slask vi haft denhÀr vintern sÄ drömmer om vÄr :cigar:

Om du syftar pÄ passform mellan DW-6900 och GW-6900 sÄ passar bezeln tyvÀrr inte. GW Àr tunnare Àn DW och knapparna sitter lite annorlunda. Men banden har jag dock för mig ska passa.

Tillbaka
Topp