Varför tror du jag bara har gmw för....? Jo för att @spammerstakeahike inte ska ha koll pÄ mina batterinivÄer
Hehe.
Min 5-Äring Àr sprÄkpolis pÄ förskolan. "Man fÄr inte svÀra" osv.
Jag titulerar mig som batteripolis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Varför tror du jag bara har gmw för....? Jo för att @spammerstakeahike inte ska ha koll pÄ mina batterinivÄer
Den kommer blinka LOW en bra stund innan den dör , Skulle den dö stÄr det CHG istÀlletApropÄ batterier, har en silverstÄlis nÄgon indikator pÄ att batteriet vÀl börjat ta slut helt eller slocknar den bara plötsligt? Vet att man kan fÄ en hint i appen, men den orkar jag helst inte anvÀnda.
Om du har hamnat pÄ M för att du missbrukat auto led sÄ kommer det att ta lÄÄÄng tid innan du Àr pÄ H.
SĂ„ kan det vara ja
HÀnder ofta att den lyser upp Àven nÀr man tycker att handen inte Àr framför ansiktet. SÄ ja definitivt en del oavsiktliga har skett.
Upplever att Mudmastern Àr bÀttre pÄ att endast lysa upp nÀr man hÄller den framför ansiktet, och inte annars.
FÄr fortsÀtta ladda...
Nja, jag har och har haft flera modeller utan TS men med autoljus. ApropÄ det, Gravitymaster GPW-1000 har en led som Àr rejÀlt stark, man kan leta sig fram i mörker med den om det kniper. Finns det nÄgon annan G-shock med TS som Àven den har ljusstark led?Ja det Àr en anledning till att icke-tough solar modellerna inte har autoljus. Jag brukar ha autoljus pÄ mina ts modeller. Men min nya 6900 som jag nyss hade fÄtt upp pÄ h Àr nu nere pÄ m igen trots att den anvÀnts i rumsbelysning.
Detta visar att tough solar behöver ganska starkt ljus för att fungera bra i lÀngden. Mysbelysning hemma rÀcker inte utan det bör vara Ätminstone arbetsbelysning eller dagsljus viss tid per dygn om autoljus Àr aktiverad.
GR-B200Nja, jag har och har haft flera modeller utan TS men med autoljus. ApropÄ det, Gravitymaster GPW-1000 har en led som Àr rejÀlt stark, man kan leta sig fram i mörker med den om det kniper. Finns det nÄgon annan G-shock med TS som Àven den har ljusstark led?
Ok, jag vet att vi har ficklampefantaster bland oss sÄ ni fÄr se "rejÀlt stark" i relation till normala G-shocks.
Det finns flera icke solar modeller som har autoljus. GD-350, G-8900, GDD-200 etc. De har en inbyggd rörelsesensor som reagerar nÀr du vrider pÄ handleden.Ja det Àr en anledning till att icke-tough solar modellerna inte har autoljus. Jag brukar ha autoljus pÄ mina ts modeller. Men min nya 6900 som jag nyss hade fÄtt upp pÄ h Àr nu nere pÄ m igen trots att den anvÀnts i rumsbelysning.
Detta visar att tough solar behöver ganska starkt ljus för att fungera bra i lÀngden. Mysbelysning hemma rÀcker inte utan det bör vara Ätminstone arbetsbelysning eller dagsljus viss tid per dygn om autoljus Àr aktiverad.
GWG-1000 har rÀtt bitig LED oxÄNja, jag har och har haft flera modeller utan TS men med autoljus. ApropÄ det, Gravitymaster GPW-1000 har en led som Àr rejÀlt stark, man kan leta sig fram i mörker med den om det kniper. Finns det nÄgon annan G-shock med TS som Àven den har ljusstark led?
Ok, jag vet att vi har ficklampefantaster bland oss sÄ ni fÄr se "rejÀlt stark" i relation till normala G-shocks.
Vad jag har för mig sÄ Àr den inte sÄ bitigt (Àldre modell av LED?!) tror GWG-2000 Àr nÀstan dubbelt sÄ stark.GWG-1000 har rÀtt bitig LED oxÄ
I jÀmförerse med GPW-1000 sÄ Àr den rÀtt sÄ mesig.GWG-1000 har rÀtt bitig LED oxÄ
Men har vÀl inte Tough Solar? Gissar att den Àr liknande GG-B100 i ljusstyrka? GPW-1000 Àr inte lÄngt ifrÄn GG-B100.GR-B200
Har du skaffat elbil Àn?Du Àr sÀkert lika skyldig!
Nja, jag har och har haft flera modeller utan TS men med autoljus. ApropÄ det, Gravitymaster GPW-1000 har en led som Àr rejÀlt stark, man kan leta sig fram i mörker med den om det kniper. Finns det nÄgon annan G-shock med TS som Àven den har ljusstark led?
Har du skaffat elbil Àn?
Bara ser framför mig nÀr familjen behöver Äka ivÀg...
-Apapap, bilen mÄste ladda 45 minuter till. Annars blir batteriet ledset och det vill vi inte.
-Men köpte vi en bil för att anvÀnda eller för att vÄrda batteriet i?
-Jamen,...
Ingen Tough Solar pÄ den. Jag tror att det Àr samma som GG-B100. Icke Tough Solar modeller brukar har starkare ljusstyrka.Men har vÀl inte Tough Solar? Gissar att den Àr liknande GG-B100 i ljusstyrka? GPW-1000 Àr inte lÄngt ifrÄn GG-B100.
à ngrar ibland att jag sÄlde min, den dÀr Àr riktigt trevlig!Dagens G
DW6900-PT80
Den blommar ut i rÀtt ljus med guldtonad display och smÄ fÀrgklickar. Riktigt trevlig!à ngrar ibland att jag sÄlde min, den dÀr Àr riktigt trevlig!