• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har testat pÄ min DW-5600LS och fÄr inget autoljus efter jag hÄllt knappen intryckt.
En skillnad mot tough solarmodellerna Àr att det lyser sÄ lÀnge jag hÄller knappen intryckt(provade 10-15s). Ska testa pÄ de andra ickesolar modellerna ikvÀll.

Jag har testat pÄ min DW-5600LS och fÄr inget autoljus efter jag hÄllt knappen intryckt.
En skillnad mot tough solarmodellerna Àr att det lyser sÄ lÀnge jag hÄller knappen intryckt(provade 10-15s). Ska testa pÄ de andra ickesolar modellerna ikvÀll.
HÀr Àr alla som har auto el.

Ända resin square i samlingen.😊
3B487728-54DB-4F20-9B99-98B6AF8B3985.jpeg

Jag Àr generös Àven idag

NÄgot för samlingen @roosterman?

IMG_2509.JPG

Jag Àr generös Àven idag

Inte vĂ€rt bumpa min idag dĂ„ 😅

NÄgot för samlingen @roosterman?

IMG_2509.JPG
Riktigt frĂ€ck. Men tro det eller ej, just nu har jag gett mig köpstopp😁

Jag Àr generös Àven idag
Det var inga dÄliga prisbumpar

Riktigt frĂ€ck. Men tro det eller ej, just nu har jag gett mig köpstopp😁

KÀnns som en vettig(?) lösning för plÄnboken.
Sen har du ju senaste 300kr Traderaköpet som vi vÀntar pÄ och fÄ se.

Har du köpt ny brödrost förresten?

Jag hade 10st nÀr nyÄret började och köpt 2st pÄ 3veckor, vilket skulle ge 2st x 17st (3veckorsperioder) pÄ ett Är sÄ 34st + 10gamla sÄ 44st borde min samling innehÄlla nÀr Äret Àr slut om utvecklingen hÄller i sig.

Dagens har varit Grön-gul-lime 200:a

20230123_195632.jpg

KÀnns som en vettig(?) lösning för plÄnboken.
Sen har du ju senaste 300kr Traderaköpet som vi vÀntar pÄ och fÄ se.

Har du köpt ny brödrost förresten?

Jag hade 10st nÀr nyÄret började och köpt 2st pÄ 3veckor, vilket skulle ge 2st x 17st (3veckorsperioder) pÄ ett Är sÄ 34st + 10gamla sÄ 44st borde min samling innehÄlla nÀr Äret Àr slut om utvecklingen hÄller i sig.

Dagens har varit Grön-gul-lime 200:a

20230123_195632.jpg
Den Ă€r pĂ„ ingĂ„ende och borde landa vilken dag som helst. Hypotetiskt sett kan en till vara pĂ„ vĂ€g, fast frĂ„n The bukt😁
Och Jepp, det gĂ„r att rosta bröd nu igen😉

Tillbaka
Topp