Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀr Àr alla som har auto el.Jag har testat pÄ min DW-5600LS och fÄr inget autoljus efter jag hÄllt knappen intryckt.
En skillnad mot tough solarmodellerna Àr att det lyser sÄ lÀnge jag hÄller knappen intryckt(provade 10-15s). Ska testa pÄ de andra ickesolar modellerna ikvÀll.
Hur ofta kollar du den?Fortfarande inte pÄ lager..
![]()
Ett par gÄnger om dagenHur ofta kollar du den?![]()
Fortfarande inte pÄ lager..
![]()
Hur ofta kollar du den?![]()
Har köpt en till grabben i present nu ska bli kul att ge en klassisk samlarklockaĂnda resin square i samlingen.![]()
![]()
Vore en dröm att köpa den dÀr...!Fortfarande inte pÄ lager..
![]()
Passar bra till en grabb, kÀnner att jag Àr lite för gamla för den faktiskt..Har köpt en till grabben i present nu ska bli kul att ge en klassisk samlarklocka
Jag Àr generös Àven idag
Avslutad - Casio G-Shock gbd h1000 1er
Superbump!!! SÀljes trÀnings/Àventyrsklocka frÄn G-Shock, perfekt för alla som vill börja med ett hÀlsosamt 2023. Klockan Àr svensk sÄld och inköpt 27/7 2021 StÀmplat kort, manualer,laddare o alla övriga tillbehör som kom med klockan ny medföljer. Klockan Àr i bra skick I priset ingÄr PostNord...klocksnack.se
Jag Àr inte bra för försÀljarna just nu, men vill att det ska hÀnda nÄtInte vÀrt bumpa min idag dÄ![]()
Fortfarande inte pÄ lager..
![]()
Riktigt frÀck. Men tro det eller ej, just nu har jag gett mig köpstoppNÄgot för samlingen @roosterman?
![]()
[Erledigt] - Casio G-Shock FIFA World Cup 1998, Limitiert
Casio G-Shock FIFA World Cup 1998, limitiertes Sondermodell, grau, RaritĂ€t â wird nur sehr selten angeboten (z.Zt in der Bucht um 300 Euro), alles vom Neukauf dabei also Box, Zertifikat, Beschreibung, Rechnung, guter gebrauchter Zustand (s. Fotos). WĂŒrde gerne einen Sammler damit erfreuen und...uhrforum.de
![]()
Det var inga dÄliga prisbumparJag Àr generös Àven idag
Avslutad - Casio G-Shock gbd h1000 1er
Superbump!!! SÀljes trÀnings/Àventyrsklocka frÄn G-Shock, perfekt för alla som vill börja med ett hÀlsosamt 2023. Klockan Àr svensk sÄld och inköpt 27/7 2021 StÀmplat kort, manualer,laddare o alla övriga tillbehör som kom med klockan ny medföljer. Klockan Àr i bra skick I priset ingÄr PostNord...klocksnack.se
Ingen minns en fegis eller snÄlisDet var inga dÄliga prisbumpar
Stackars Tradera, utan dina mÄnatliga avgifter kommer de bli tvungna att sparka minst tvÄ personer.Riktigt frÀck. Men tro det eller ej, just nu har jag gett mig köpstopp![]()
Riktigt frÀck. Men tro det eller ej, just nu har jag gett mig köpstopp![]()
MissbrukatOm du har hamnat pÄ M för att du missbrukat auto led sÄ kommer det att ta lÄÄÄng tid innan du Àr pÄ H.
Den Àr pÄ ingÄende och borde landa vilken dag som helst. Hypotetiskt sett kan en till vara pÄ vÀg, fast frÄn The buktKÀnns som en vettig(?) lösning för plÄnboken.
Sen har du ju senaste 300kr Traderaköpet som vi vÀntar pÄ och fÄ se.
Har du köpt ny brödrost förresten?
Jag hade 10st nÀr nyÄret började och köpt 2st pÄ 3veckor, vilket skulle ge 2st x 17st (3veckorsperioder) pÄ ett Är sÄ 34st + 10gamla sÄ 44st borde min samling innehÄlla nÀr Äret Àr slut om utvecklingen hÄller i sig.
Dagens har varit Grön-gul-lime 200:a
![]()
Fortfarande inte pÄ lager..![]()
![]()