Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JasÄ dÀr hamnade dom2 G-Shocks till samlingen.
Svarta va riktigt ju riktigt bra GW-5000U-1ER aldrig haft innan och lite mer tyngd
Mario kul att ha pÄ klockbordet
![]()
![]()
FörvÄnad över att ingen klippt den. Riktigt bra klocka och nog den som som sitter skönast av alla större modeller som jag testat.Tog lite fler bilder pÄ denna idag, kanske ÀndÄ stannar vi fÄr seNog ocksÄ enda master of G hittills som jag inte hamnar mellan hÄlen i bandet pÄ
![]()
NÄgon som köpt en Invicta igen?Idag stÀmmer min fikamuggs budskap bÀttre Àn nÄnsin hÀr pÄ jobbet
![]()
Det fÄr jag verkligen inte hoppasNÄgon som köpt en Invicta igen?
Snygga bilder men vad sÀger karln???Till alla oak Àlskare
Undrar om originalet Àr vitmÄlad pÄ sjÀlva caset under bezeln. Ser mycket ljusare ut. Kan vara jag som rÄkat köpa en fakebezel ocksÄ. Vem vet.....sÄg Àkta utFör vi har bokat sÀlenresa
Första gÄngen för min fyraÄring.
Inte första gÄngen för pappa
![]()
Det Àr viktigt att du följer den angivna doseringen.
JÀkla bra köp-nu-pris pÄ den dÀr.Tips
![]()
![]()
Casio G-Shock GD-350
Utropspris: 199 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-02-09 20:03:00. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
SÄg att sÀljaren har nÄn fÀrgglad ana-digi ocksÄ, samma köp-nu-pris.JÀkla bra köp-nu-pris pÄ den dÀr.![]()
NÄn la ett budJÀkla bra köp-nu-pris pÄ den dÀr.![]()
VÀnta vadÄ, skulle jag inte ha lagt bud?!NÄn la ett bud![]()
Var det : En G-shock om dagen hÄller doktorn borta frÄn magen ??Det Àr viktigt att du följer den angivna doseringen.
Det stÀmmer. Vid tvÄ eller fler finns risk för ofrivillig erektion och tunn plÄnbok.Var det : En G-shock om dagen hÄller doktorn borta frÄn magen ??![]()
![]()
Hyper colorSÄg att sÀljaren har nÄn fÀrgglad ana-digi ocksÄ, samma köp-nu-pris.
Satan va snygg B3000CX ÀrNu har det trillat in lite nyheter hos Kultan, bland annat:
![]()