Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Myyyyys!
Ja, det var en fin och helt vindstilla dag minsannMyyyyys!
Verkar som att vÄra intressen i havet skiljer sig Ät, vill ju hellre ha rejÀlt skvalp och cross/offshore. Men ditt ser ju löjligt rogivande ut. Mer bilder pÄ grodan i den miljön tackJa, det var en fin och helt vindstilla dag minsann![]()
King passar utmÀrktSom vilken dÄ tex?![]()
Ă h, tackarSista bilden var mest mumma!
Hur upplevde du lÀsbarheten?
surfer alltsÄ, faen va kul! Havet Àr havet oavsett vad man pysslar med. Jag kan lÀtt sitta pÄ en klippa och bara glo hela dan, inga problemVerkar som att vÄra intressen i havet skiljer sig Ät, vill ju hellre ha rejÀlt skvalp och cross/offshore. Men ditt ser ju löjligt rogivande ut. Mer bilder pÄ grodan i den miljön tack![]()
Havet Àr havet och har varit bra mot mig den hÀr veckan, hann t o m surf innan jobb idag.surfer alltsÄ, faen va kul! Havet Àr havet oavsett vad man pysslar med tror jag. Jag kan lÀtt sitta pÄ en klippa och bara glo hela dan, inga problem![]()
G-lide i sitt rÀtta elementHavet Àr havet och har varit bra mot mig den hÀr veckan, hann t o m surf innan jobb idag.
![]()
Precis som det ska va! Bara man fÄr tummen ur blir man fasen lika belönad varje gÄngHavet Àr havet och har varit bra mot mig den hÀr veckan, hann t o m surf innan jobb idag.
![]()
Ok, tack. Syns ju bara i vinkel sÄ det Àr ingen stor grej men va tvungen att frÄga sÄ det va ok nÀr jag vÀl börjat tÀnka pÄ det
Helt normaltEn frÄga till er stÄlisar med negativ display, brukar man alltid se hörnen lysa igenom med bakgrundsbelysningen tÀnd?
![]()
Segt haft covid 19 precis, 1,5 v utan gym. LÀtt och tappa gnistan, mÄste komma in i rutinerna igen. KryaHar drabbats av en mancold
![]()
Blev riktigt snyggt med vita/silver index, hade jag kommit pÄ det hade jag behÄllit denGodmorgon! Torsdagsfrukost.
![]()
RÀtt kul att jag skrev att denna skulle du dyka med för ett par veckor sen och helt plötsligt sÄ dyker du med den
Ja den blir verkligen olika beroende pÄ ljus.Nu tycker jag fÀrgen kommer fram lite bÀttre i ljuset![]()