Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lvl 7: âRCVDâ
Den dÀr mÄste du ju berÀtta mer om! Hittar ingen info om den online![]()
What? Det dÀr har inte jag postat!TITOR? istÀllet för serienummer. Vad i hela friden Àr detta för spÀnnande?![]()
Nu sÄ, bÀttre sent Àn aldrigDen dÀr ser ganska trevlig ut faktiskt. Namn/ref?
SlÄ till!
Att ingen har nappat pÄ den andra Ànnu efter allt promotande du gjort för modellen tycker jag Àr mÀrkligt dock![]()
Den dÀr behöver ju inte skylta med nÄgot, den Àr det bara. Riktig sleeperFinish pÄ den hÀr kompakta rackaren Àr
Ălskar att den har Tough Solar och MB6 utan att skylta med det.
![]()
![]()
Jag tror detta Ă€r metallvarianten av den klocka som jag failade i owgm med för ett par Ă„r sedan (AW500). Det var en bra no-nonsense-G, ett minus var att det inte fanns nĂ„gon quick set till de analoga visarna, sĂ„ det kunde ta ett par minuter att stĂ€lla in rĂ€tt tid... Ăr det likadant pĂ„ stĂ„lisen?Finish pĂ„ den hĂ€r kompakta rackaren Ă€r
![]()
![]()
Som en SAAB 9000 Aero typ?Den dÀr behöver ju inte skylta med nÄgot, den Àr det bara. Riktig sleeper![]()
Typ, fast 900. Den VET man Àr vad den ser ut som.Som en SAAB 9000 Aero typ?
Alla G's borde ha bilreferens. Helst SAAB.Typ, fast 900. Den VET man Àr vad den ser ut som.
Den har ju en felfri MB6 sĂ„ man slipper fippla med instĂ€llningar av tidJag tror detta Ă€r metallvarianten av den klocka som jag failade i owgm med för ett par Ă„r sedan (AW500). Det var en bra no-nonsense-G, ett minus var att det inte fanns nĂ„gon quick set till de analoga visarna, sĂ„ det kunde ta ett par minuter att stĂ€lla in rĂ€tt tid... Ăr det likadant pĂ„ stĂ„lisen?
GW-M5610 - 95 Linear. Stabil, man vet vad den gör, allmÀnt inte superattraktiv men den gör vad den ska.Alla G's borde ha bilreferens. Helst SAAB.
NÄgon mer pÄ lager?
Riktigt tuff den dÀr. Ser rejÀlt gedigen ut.Finish pÄ den hÀr kompakta rackaren Àr
![]()
![]()
DW-5700GW-M5610 - 95 Linear. Stabil, man vet vad den gör, allmÀnt inte superattraktiv men den gör vad den ska.
Kul finding! Kollade lite och ser att Àldre AW-500 har samma mÀrkning, och sen Àr den tillbaka pÄ "reissue modellerna" som kom för nÄgra Är sen i samma veva som stÄlisvarianten.Riktigt tuff den dÀr. Ser rejÀlt gedigen ut.
"QUARTZ" pÄ tavlan pÄ en G Àr vÀl en ovanlig detalj, kan inte komma pÄ nÄn annan modell jag sett det pÄ.
Har du anvÀnt din mycket? Upplever du den som tung?Kul finding! Kollade lite och ser att Àldre AW-500 har samma mÀrkning, och sen Àr den tillbaka pÄ "reissue modellerna" som kom för nÄgra Är sen i samma veva som stÄlisvarianten.
Den Àr ju helt klart tung (175 g), spöar en vanlig stÄlis med 8 g och 34 g mer Àn en GWF-D1000 som jag sprungit runt med ett par dagar nyligen...Har du anvÀnt din mycket? Upplever du den som tung?
Den ser ju ganska tung ut, men det behöver ju inte alltid betyda att den kÀnns/Àr tung irl.
Och allt Àr ju relativt förstÄs.![]()
Gjorde en utflykt till Klockmaster FÀltöversten för ett par dagar sedan, hÀr Àr nÄgra bilder pÄ GShock-vitrinerna. Alltid kul att hÀlsa pÄ Svante och bli uppdaterad pÄ vad som hÀnder. Det blev förstÄs ett inköp, men ingen GShock den hÀr gÄngen
![]()
![]()
![]()
- Kollar med SvanteEtt trÀnat öga hittade en modell som inte finns... Har ju sjÀlv bytt modul i en vanlig stÄlis för fÄ till det hÀr.
Sen tÀnkte jag att det Àr en:
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Kanske blÀnker konstigt i montern?
NĂ„gon som har svar?
![]()
Ni som köpt hos Blue Tomato ; var det Fedex som levererade till er eller tog Postnord över stafettpinnen under leveranskedjans gÄng? Nervigt eftersom Fedex har fÄtt rÀtt trÄkiga betyg generellt.
Ska tillÀggas att klockan skickats frÄn Tyskland med Fedex.