• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den modellen gillar jag. Riktigt snygg i svart och med negativ display! Vad har den för referensnummer?
IMG_20230204_155902.jpg

Nu blev jag sugen pĂ„ att testa lumen pĂ„ min Red Flare ocksĂ„. Har inte riktigt sett lumen pĂ„ kolfiberdelarna innan. Dassig bild efter nĂ„gra sekunder under ficklampan, fĂ„r fixa en ordentlig bild nĂ„gon gĂ„ng framöver 🌋

Grattis till nya köpet!

BBE4DEED-683F-47C5-9073-1FFE8C4471E3.jpeg
Stort tack, ja jÀkligt coolt med lumen , Àr ju riktigt nice att den Àndrar liksom nyans nÀr man Àr utomhus i solen sÄ den ser ju aldrig exakt likadan ut inomhus som utomhus. JÀttenöjd Àr jag.
NÀr dessa tvÄ kom ut tÀnkte jag nej inget för mig. Men man kan verkligen Àndra sig. De jÀkliga Àr vÀl att MTG suget kommer mer o mer nu. Inte samla inte samla...

LördagkvÀll. Bytte om till min nya 6900. Gillar den skarpt!
Och jobbar nÄgra timmar Àven imorgon. Men en wirre eller tvÄ kan man ju ta.
Köpte ocksĂ„ IngefĂ€radryck för det ska ju vara nyttigt. Och tanken kom vid mig: bĂ„da river ju ordentligt i halsen. Vad hĂ€nder om man blandar dem? Blir det Ă€nnu starkare dĂ„? đŸ€”
TĂ€nkt och gjort. Blandade lika av varje.
Jag skulle sÀga att det blev inte alls vÀrre. Och fullt drickbart.
SĂ„ nu vet ni! 😎

20230204_184706.jpg

Nu blev jag sugen pĂ„ att testa lumen pĂ„ min Red Flare ocksĂ„. Har inte riktigt sett lumen pĂ„ kolfiberdelarna innan. Dassig bild efter nĂ„gra sekunder under ficklampan, fĂ„r fixa en ordentlig bild nĂ„gon gĂ„ng framöver 🌋

Grattis till nya köpet!

BBE4DEED-683F-47C5-9073-1FFE8C4471E3.jpeg
Skaffa en uv ficklampa sÄ blir den ordentligt levande.
@hepanter
20221213_214828.JPG

Tillbaka
Topp