Den modellen gillar jag. Riktigt snygg i svart och med negativ display! Vad har den för referensnummer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den modellen gillar jag. Riktigt snygg i svart och med negativ display! Vad har den för referensnummer?
Den Àr bara sÄ jÀkla fin
Har du packat upp nuHeads-up pÄ dessa 2![]()
![]()
Tycker inte man ser semistÄl sÄ ofta, niceHar du packat upp nu![]()
Klipp den, superskick. Jag har anvÀnt den typ 5ggr.Tycker inte man ser semistÄl sÄ ofta, nice![]()
Klipp den, superskick. Jag har anvÀnt den typ 5ggr.![]()
En semistÄl med positiv display skulle nÀstan riskera att resulterq i owg hÀr. Nej inte riktigt, men skulle nog fÄ rejÀlt med tidKlipp den, superskick. Jag har anvÀnt den typ 5ggr.![]()
Flare som sagtglöder fint
![]()
Stort tack, ja jÀkligt coolt med lumen , Àr ju riktigt nice att den Àndrar liksom nyans nÀr man Àr utomhus i solen sÄ den ser ju aldrig exakt likadan ut inomhus som utomhus. JÀttenöjd Àr jag.Nu blev jag sugen pÄ att testa lumen pÄ min Red Flare ocksÄ. Har inte riktigt sett lumen pÄ kolfiberdelarna innan. Dassig bild efter nÄgra sekunder under ficklampan, fÄr fixa en ordentlig bild nÄgon gÄng framöver
Grattis till nya köpet!
![]()
JappVisst har/hade du en semistÄl med positiv display @Aros
Ha haJappoch du har rÀtt, den Àr helt klart OWG material, om vi nu vore kapabla till det
![]()
Mmmmh den dÀr Àr fin! Funderar pÄ att köpa ny bezel till min, svart dÄ sÄ Àr de vÀldigt lik den modellen. Bra köpSÄdÀr, den var urladdad nÀr den kom, tvÄ dagar med MTB-lampan och nu Àr den fulladdad
NytvÀttad och injusterad, tack @Ploprof för denna godingen
![]()
Skaffa en uv ficklampa sÄ blir den ordentligt levande.Nu blev jag sugen pÄ att testa lumen pÄ min Red Flare ocksÄ. Har inte riktigt sett lumen pÄ kolfiberdelarna innan. Dassig bild efter nÄgra sekunder under ficklampan, fÄr fixa en ordentlig bild nÄgon gÄng framöver
Grattis till nya köpet!
![]()
Riktigt snygg. Hade den kommit pÄ lÀnk hade jag knipit den innan digVilken jÀkla fulltrÀff![]()
![]()
HÀr fick det bli Pringles istÀlletIdag blev det visst grillat
Lördagsfest i all enkelhet.
![]()
Det hade vart grymt om vi fÄr se en schysst studsbild med dig och MR-GnLeos Lekland idag. 65 Ärs Äldersskillnad var absolut till min nackdel![]()
![]()