Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den sitter bekvÀmt om man har lite grövre handleder. HeheGlöm inte bort att Froggies Àr fruktansvÀrt obekvÀma![]()
Har nÀmnt det hÀr förut. Min 200 series froggie sitter ungefÀr som en 6900 (med lite mer tyngd dÄ förstÄs).Yes. En klocka jag gÀrna drar mig för att anvÀnda. Dessutom mÄste jag ha den pÄ vÀ arm sÄ det blir dubbelt obekvÀmt. Men kvalitéten Àr pÄ en annan nivÄ.
Jag har dragit mitt strÄ till stacken sÄlde ju min 8250 för 2569kr till @OddD
Nu fÄr nÄn annan följa efter
Har ju Àven en king i nyskick med mb6 o solar för 1000 lappen ligger ute men inte ett enda napp![]()
![]()
![]()
Fint prissatt King som jag sneglat pÄ mer Àn en gÄng. Men den Àr stooor. GWG funkar för mig. Men tyvÀrr inte kingen.Kingen Àr ju cool. Men om jag tycker Mudmaster 1000 Àr för stor sÄ Àr vÀl kingen definitivt inte ett alternativ om jag förstÄr det rÀtt...
Har aldrig testat resinvarianterna, men GWF-A1000 som jag hade tidigare var grym. Smidigare pÄ armen Àn GWG. En vÀldigt trevlig bekantskap.Okej, nu kommer bekÀnnelsen!
Jag har aldrig haft en froggie
Hajjar inte ens vad grejen Àr!?
Förklara plz
Enda jag sett som lockat det minsta Àr den variant som @Jaggis har till salu, mÄnga andra Àr ju bara konstiga, eller?
Galna priser dessutom![]()
Same same but different. Skam vet om inte King Àr lite bekvÀmare.Kingen Àr ju cool. Men om jag tycker Mudmaster 1000 Àr för stor sÄ Àr vÀl kingen definitivt inte ett alternativ om jag förstÄr det rÀtt...
Den Àr hur cool som helst ju.Hmmm, jag Àr inte övertygad![]()
Det var vÀl en jÀkla kampanj för froggis nu dÄDen Àr hur cool som helst ju.![]()
![]()
![]()
Troligen rÀtt teoriKingen Àr ju cool. Men om jag tycker Mudmaster 1000 Àr för stor sÄ Àr vÀl kingen definitivt inte ett alternativ om jag förstÄr det rÀtt...
Den dÀr Àr helt klart favoriten bland FrogmanDen Àr hur cool som helst ju.![]()
![]()
![]()
Detta Àr ju @Ploprof s fel som drog igÄng rena grodhypen nÀr han frÄga om denna groda nÀ nu fÄr jag fasen posta den hÀr bilden igenNÄn i trÄden som har denna?
![]()
DÄ kör jag en till fykantsbildDetta Àr ju @Ploprof s fel som drog igÄng rena grodhypen nÀr han frÄga om denna groda nÀ nu fÄr jag fasen posta den hÀr bilden igen![]()
23 april 2021:Ja, hela nya B2000-serien frÄn MTG Àr ju en fulltrÀff. Vet inte riktigt varför MRG dröjer, man gÄr ju bara och vÀntar pÄ vad som kan tÀnkas komma![]()
Den hÀr MTG:n var ju nice. Med extraband ocksÄ.
MTG-B2000BDE.
![]()
![]()
MR-G Ă€r helt fantastiska. Kan inte rekommenderas nog mycket. Fler borde vĂ„ga testa.Grodor, fyrkanter, GWG och MTGâŠ. nu dags för MRG oxĂ„ tycker jag!!
![]()
Jag kan inte annat Àn instÀmma i det uttalandet!MR-G Àr helt fantastiska. Kan inte rekommenderas nog mycket. Fler borde vÄga testa.
![]()
Vem vill inte köpa den nu liksom? Luktar maskopiOch god morgon förstÄs med just Riseman
![]()
Jag har redan tvÄ sÄ jag kommer inte köpa den, trots attraktivt prisVem vill inte köpa den nu liksom? Luktar maskopi![]()