• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TrÄden fick mig till att rota fram min gamla samling. Detta var den senaste G-Shock köpet för snart 12 Är sedan..
IMG_5293.JPG
VĂ€lkommen till G-shocktrĂ„den 😀
Trevlig 6900 det dĂ€r👍
Har du fler G-shocks kvar?

VĂ€lkommen till G-shocktrĂ„den 😀
Trevlig 6900 det dĂ€r👍
Har du fler G-shocks kvar?
Tackar!
6900 hette de! Faktiskt den enda modellen jag Àgt, sjÀlv har jag inga kvar förutom Krink dÄ min syster och hennes man Àlskar dem och anvÀnder de dagligen. Kvar i familjen finns de ;). Men efter att jag lyckats köpa Omega x Swatch klockorna inser jag vilket skrÀp de var och vilket kap G shocks Àr. En favorit Àn idag Àr vÀl 6900 black on black.

Mitt klockbeteende har förĂ€ndrats sista tiden. Har numera lĂ€tt att fastna för en klocka en tid. Just nu Ă€r det denna MTG som har suttit pĂ„ sen den kom. VĂ€ldigt bekvĂ€m trots sin storlek. BĂ€rs lĂ€tt Ă€ndĂ„, sĂ€rskilt om jag jĂ€mför med stĂ„lisar. Sen att den inte Ă€r sĂ„ trĂ„kig att se pĂ„ skadar ju inte heller 😍
36468BD2-D9A3-4B27-A2BC-F329BD861BDA.jpeg

Mitt klockbeteende har förĂ€ndrats sista tiden. Har numera lĂ€tt att fastna för en klocka en tid. Just nu Ă€r det denna MTG som har suttit pĂ„ sen den kom. VĂ€ldigt bekvĂ€m trots sin storlek. BĂ€rs lĂ€tt Ă€ndĂ„, sĂ€rskilt om jag jĂ€mför med stĂ„lisar. Sen att den inte Ă€r sĂ„ trĂ„kig att se pĂ„ skadar ju inte heller 😍
Den Àr grym haft den innan, lÀnken Àr skön med plasten som Àr pÄ insidan av lÀnken, hÀrligt rökig fÀrg ocksÄ
DSC_6671.JPG
DSC_6670.JPG

Tackar!
6900 hette de! Faktiskt den enda modellen jag Àgt, sjÀlv har jag inga kvar förutom Krink dÄ min syster och hennes man Àlskar dem och anvÀnder de dagligen. Kvar i familjen finns de ;). Men efter att jag lyckats köpa Omega x Swatch klockorna inser jag vilket skrÀp de var och vilket kap G shocks Àr. En favorit Àn idag Àr vÀl 6900 black on black.
VĂ€lkommen hit och Ă€r Du lite samlare sĂ„ finns det mĂ„nga kaninhĂ„l att ramla i. Och just 6900 finns hur mycket som helst i olika modeller, fĂ€rger, special edition och limiterade.... Och vi som goda KSare försöker alltid lura varandra till vĂ€l genomtĂ€nkta köp! 😉

Extremt bra val! samma för min del.
var lite tveksam nÀr jag invÀntade min B2000, men har svÄrt att lÀgga ifrÄn mig den nÀr den vÀl sitter pÄ :p

Tillbaka
Topp