Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om vi viskar lite tyst, brukar ovan nÀmnda profil sÀlja sina guldkorn?
Just grodorna brukar han hÄlla hÄrt iOm vi viskar lite tyst, brukar ovan nÀmnda profil sÀlja sina guldkorn?![]()
misstÀnkte det, tackJust grodorna brukar han hÄlla hÄrt i![]()
NÄn i trÄden som har denna?
![]()
Jag hade bÄda i min Àgo.Aha, men du sÄlde inte din till @Ploprof ? Har kanske Hajen varit inblandad?
SÄ den hÀr kanske inte har varit med om en kalvförlossning? Dvs inte Hepanterfierad![]()
Ha ha, men du har blivit erbjuden fler kompis.Nja..... Jag har bara fyra stycken frÄn honom![]()
Hmm⊠hajar har sjukt bra hörsel alltsÄ.Om vi viskar lite tyst, brukar ovan nÀmnda profil sÀlja sina guldkorn?![]()
Grodorna Àr fast hÀr!Just grodorna brukar han hÄlla hÄrt i![]()
Det var bÀttre förr!Inte jag, men jag köper din om du lyckas finna en?![]()
Har för mig att @MaBr har Àgt en?NÄn i trÄden som har denna?
![]()
Sluta nu..Ett par andra annonsfavoriter...
Avslutad - Frogman GWF-D1000
Köpt hÀr för nÄn vecka sedan men sparsamt anvÀnd av mig, sÄ denna feting g-shock fÄr lÀmna. Multi band 6, dykdator, tough solar osv. mm. mm. etc. mm. osv. SÀljes som watch only, men jag skickar med en casio plÄtlÄda som synes pÄ bilden. Lite info...klocksnack.se
Avslutad - G-Shock GWF-D1000ARR-1JR Frogman Antarctic Research Prisbump 2
G-Shock GWF-D1000ARR-1JR Frogman Antarctic Research ROV collaboration Full set Nyskick Nytt pris: 8500 kr inkl REK Billigast WW Referenser: https://klocksnack.se/threads/derix.95911/ Tack för ett trevligt entusiastforum och möjligheten att annonsera!klocksnack.se
StÀmmer fint! SÄlde den för 4K...Har för mig att @MaBr har Àgt en?
Sluta nu..Om du letar lite till sÄ hittar du nÀr jag sÄlde min GWF-D för 3500kr
![]()
StÀmmer fint! SÄlde den för 4K...![]()
Jag har dragit mitt strÄ till stacken sÄlde ju min 8250 för 2569kr till @OddD
Jag skulle sÀga att runt 15 Àr ett mer realistiskt pris för ARR i alla fall, Ätminstone pÄ andrahandsmarknaden.StÀmmer det att Arctic Resarch och Borneo Toad verkligen sÀljs för runt 30000kr eller Àr det fantasipriser?
Enda G-shocken med djupmÀtare, boett i stÄl, svingrym design osv. Vad finns det att inte Àlska med dem?Okej, nu kommer bekÀnnelsen!
Jag har aldrig haft en froggie
Hajjar inte ens vad grejen Àr!?
Förklara plz
Enda jag sett som lockat det minsta Àr den variant som @Jaggis har till salu, mÄnga andra Àr ju bara konstiga, eller?
Galna priser dessutom![]()
Lite billigt, men inte sÄ jÀttemycket under vad de "egentligen" Àr vÀrda i mitt tycke... Se det som att du drog ett strÄ till stacken för att upprÀtthÄlla en vÀrdig andrahandsmarknad.StÀmmer fint! SÄlde den för 4K...![]()
Köpte den för samma pris pÄ forumet sÄ gick ju pÄ ett ut.Lite billigt, men inte sÄ jÀttemycket under vad de "egentligen" Àr vÀrda i mitt tycke... Se det som att du drog ett strÄ till stacken för att upprÀtthÄlla en vÀrdig andrahandsmarknad.
Hmmm, jag Àr inte övertygadEnda G-shocken med djupmÀtare, boett i stÄl, svingrym design osv. Vad finns det att inte Àlska med dem?Priserna har gÄtt överstyr pÄ senare tid men det Àr verkligen en enorm skillnad i kvalitet och man kÀnner hur premium de Àr nÀr man vÀl har en i handen. TÀnk dig G-shockens GS.
![]()
Glöm inte bort att Froggies Àr fruktansvÀrt obekvÀma![]()
Det Àr lite som med Seiko Tuna eller Monster, Citizen Aqualand. Alla kanske inte hajar grejen först... sen, plötsligt sÄ klickar det.Hmmm, jag Àr inte övertygad![]()
De va jag som myntade begreppet trÄkdw6900 legendarisktDet Àr lite som med Seiko Tuna eller Monster, Citizen Aqualand. Alla kanske inte hajar grejen först... sen, plötsligt sÄ klickar det.
Det finns fler G-Shockmodeller som det stÀmmer pÄ imo. 6900 ("trÄkig", var det?), GWG-2K Mudmastern ("#%#€ JULGRAAAN!"
) t.ex.
De va jag som myntade begreppet trÄkdw6900 legendariskt