• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ehm....
NÄgon som har nÄgon superbillig 5600 med ljusdisplay liggande?
Är egentligen bara modulen dĂ„ jag har klĂ€derna, men föredrar den ljusa displayen före den mörka som jag har nu :)

Snabbladdning
20230206_155143.JPG

Aha, men du sĂ„lde inte din till @Ploprof ? Har kanske Hajen varit inblandad? 😂

SĂ„ den hĂ€r kanske inte har varit med om en kalvförlossning? Dvs inte Hepanterfierad 😂
Jag hade bĂ„da i min Ă€go. 😃
VĂ€ldigt snygg modell! đŸ€—

Nja..... Jag har bara fyra stycken frĂ„n honom 😁
Ha ha, men du har blivit erbjuden fler kompis. đŸ€—đŸ€Ł

Om vi viskar lite tyst, brukar ovan nĂ€mnda profil sĂ€lja sina guldkorn? 😇
Hmm
 hajar har sjukt bra hörsel alltsĂ„. 😉😃

”Ett spann av frekvenser pĂ„ mellan 10-800 Hz med förmĂ„ga att framförallt uppfatta lĂ„gfrekventa ljud under omkring 375 Hz. Vithajen kan höra ljud pĂ„ flera kilometers avstĂ„nd frĂ„n kĂ€llan och det Ă€r möjligt att vithajen anvĂ€nder ljud för att orientera sig oceaniskt.” 😉

Just grodorna brukar han hĂ„lla hĂ„rt i đŸ€«
Grodorna Ă€r fast hĂ€r! 😍

Inte jag, men jag köper din om du lyckas finna en? 😬
Det var bĂ€ttre förr! đŸ‘ŽđŸŒ

Ett par andra annonsfavoriter... 😁

Ett par andra annonsfavoriter... 😁
Sluta nu.. 😬 Om du letar lite till sĂ„ hittar du nĂ€r jag sĂ„lde min GWF-D för 3500kr😭

Okej, nu kommer bekÀnnelsen!

Jag har aldrig haft en froggie 😼
Hajjar inte ens vad grejen Àr!?
Förklara plz 🙏

Enda jag sett som lockat det minsta Ă€r den variant som @Jaggis har till salu, mĂ„nga andra Ă€r ju bara konstiga, eller? 😳
Galna priser dessutom đŸ˜±

Okej, nu kommer bekÀnnelsen!

Jag har aldrig haft en froggie 😼
Hajjar inte ens vad grejen Àr!?
Förklara plz 🙏

Enda jag sett som lockat det minsta Ă€r den variant som @Jaggis har till salu, mĂ„nga andra Ă€r ju bara konstiga, eller? 😳
Galna priser dessutom đŸ˜±
Enda G-shocken med djupmĂ€tare, boett i stĂ„l, svingrym design osv. Vad finns det att inte Ă€lska med dem? 😁 Priserna har gĂ„tt överstyr pĂ„ senare tid men det Ă€r verkligen en enorm skillnad i kvalitet och man kĂ€nner hur premium de Ă€r nĂ€r man vĂ€l har en i handen. TĂ€nk dig G-shockens GS. 😎

Lite billigt, men inte sÄ jÀttemycket under vad de "egentligen" Àr vÀrda i mitt tycke... Se det som att du drog ett strÄ till stacken för att upprÀtthÄlla en vÀrdig andrahandsmarknad.
Köpte den för samma pris pĂ„ forumet sĂ„ gick ju pĂ„ ett ut. 😊 HĂ„ller med om att det Ă€r ett rimligt andrahandsvĂ€rde.

Enda G-shocken med djupmĂ€tare, boett i stĂ„l, svingrym design osv. Vad finns det att inte Ă€lska med dem? 😁 Priserna har gĂ„tt överstyr pĂ„ senare tid men det Ă€r verkligen en enorm skillnad i kvalitet och man kĂ€nner hur premium de Ă€r nĂ€r man vĂ€l har en i handen. TĂ€nk dig G-shockens GS. 😎
Hmmm, jag Ă€r inte övertygad 😂

Det Àr lite som med Seiko Tuna eller Monster, Citizen Aqualand. Alla kanske inte hajar grejen först... sen, plötsligt sÄ klickar det.
Det finns fler G-Shockmodeller som det stĂ€mmer pĂ„ imo. 6900 ("trĂ„kig", var det? đŸ€­), GWG-2K Mudmastern ("#%#€ JULGRAAAN!" 😆) t.ex.
De va jag som myntade begreppet trÄkdw6900 legendariskt

Tillbaka
Topp