• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KvĂ€lls-G fick bli rosĂ©guldisen😃
IMG_20230218_200608.jpg

I ryktestrÄden pÄ WUS sÄ spekuleras det kring ifall den kommande GW-9500 Mudman har samma (eller snarlik) modul som Pro Trek PRW-3400.
Vissa verkar störa sig pĂ„ detđŸ€”. Vad jag sett sĂ„ verkar det vara en ganska bra modul; Solar, MB6, LĂ€ttlĂ€st display, ABC, Kompassvisning i "dual-layer". Vad finns det att inte gilla?
GW-9500.jpg

Har aldrig haft nÄn tur med köpes-annonser, sÄ tÀnkte vara lite ful och frÄga hÀr om nÄn kan tÀnkas ha en 7700 eller 7710 att sÀlja?
Behöver inte vara nyskick, men inga vrak.

Ute pÄ hajk med hundis.
Sitter och fikar i godan ro och helt plötsligt: ALARM!!! Hundis ser ut som hon har spanat in bjÀrven!
En man kommer framryckandes i hög fart mot oss! Helt klÀdd i svart. Han ser mycket uppjagad ut! I handen har han en... karta!

Vi har hamnat i en orienteringstĂ€vling 😂

20230219_110239.jpg

20230219_111158.jpg

Senast Àndrad:
NÄgon med en Rangeman som upplever att en av knapparna Àr seg "tillbaka"? Min modekmaöö Àr sÄ, gÄr bra in, sen nÀsta tryck fÄr man vÀnta pÄ "att den Äkt ut" för att det ska bli samma kÀnsla som de andra. Och, nÄgon som vet hur garanti funkar om man har ett ostÀmplat garantikort?
PXL_20230219_115524366.jpg

Ja tack! var tjöööper man den dÄ?
...eller vafaen jag har ju oxĂ„ poscapennor kom jag pĂ„ đŸ€Ș

Typ 65k plus avgifter, lĂ„ter fullt rimligt đŸ‘đŸŒSka kolla med frugis om det Ă€r okej först bara...

Typ 65k plus avgifter, lĂ„ter fullt rimligt đŸ‘đŸŒSka kolla med frugis om det Ă€r okej först bara...
Om du tycker det dĂ€r Ă€r rimligt sĂ„ har de en G-5000 18k gold square till salu för knappt 1,2 miljoner SEK 😁

Har quartzkonverterat den gamla moraklockan sambons farfar en gÄng byggde Ät henne. Har tidigare demonterat verket, tvÀttat, smort o s v, men konstaterat att fjÀdern för pendeln var fullstÀndigt trashad efter nÄgon flytt nÄgongÄng, sÄ verket inte vill gÄ.

Men nu fĂ„r den ticka istĂ€llet. Kanske skulle ordna ett verk med svepande visare rent av, men att den nu bara gĂ„r Ă€r ett bĂ€ttre lĂ€ge Ă€n pĂ„ mĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„nga Ă„r 😂

20230219_153425.jpg

Edit: ser att det ser lite lattjo ut, men det kameravinkelns fel.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp