Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ibland blir det inte som förvÀntat.Fast jag börjar skÀlva nu. Har jag verkligen gjort rÀtt?
Finingen Àr pÄ vÀg att fÄ lÀmna...
![]()
Och hÀr har det ju spÄrat ur fullstÀndigt... en katt bland hermelinerna!
![]()
Du hittar nog den pÄ Ebay. Sök pÄ GA-400-4.Hej alla G-shockare. Finns det nÄgon hÀr ute som vet vart jag kan fÄ tag i den hÀr modellen?
![]()
Jag vet var det finns en som inte Àr till salu iafHej alla G-shockare. Finns det nÄgon hÀr ute som vet vart jag kan fÄ tag i den hÀr modellen?
![]()
Owg klockanJag vet var det finns en som inte Àr till salu iaf
![]()
Förra Ärets jaOwg klockan![]()
Jag vet var det finns en som inte Àr till salu iaf
![]()
Ska kolla. Tack för tipsDu hittar nog den pÄ Ebay. Sök pÄ GA-400-4.
Vad kommer "trÄksub" ifrÄn egentligen? FrÄgar Ät en kompisEfter lite mer Àn tvÄ veckor pÄ handleden sÄ pausar jag nu MTG:n med lite trÄksub.
![]()
Det var @Derix som myntade uttrycket för tvÄ Är senVad kommer "trÄksub" ifrÄn egentligen? FrÄgar Ät en kompis
StĂ„lisen Ă€r bra. Ganska trĂ„kig men fruktansvĂ€rt bra. Casios âtrĂ„ksubâ?
![]()
Hur dammtorkar du det dÀr?Dags för klockbyte... Men till vilken?![]()
![]()
Han lÀgger pÄ nya klockor istÀllet för att dammaHur dammtorkar du det dÀr?![]()
Men hallÄ?Hur dammtorkar du det dÀr?![]()
TyvÀrr Àr dom rÀtt dyra och hopplösa att hitta inom EU.Àr till min bror för hans har försvunnit. SÀg till om du Ängrar dig
![]()
TryckluftHur dammtorkar du det dÀr?![]()
Ett inte helt fel sÀtt juHan lÀgger pÄ nya klockor istÀllet för att damma
TvÀttmaskinenMen hallÄ?
Har du hört talas om högtryckstvÀtt ellerDet Àr ju bara att lÀgga dem i en plastback och brassa pÄ ju!
Menar inte klockorna, utan hyllan. Eller kör du bokhyllor med högtrycken ocksÄ?Men hallÄ?
Har du hört talas om högtryckstvÀtt ellerDet Àr ju bara att lÀgga dem i en plastback och brassa pÄ ju!
Japp, du har vÀl sett Ikeareklamen?Menar inte klockorna, utan hyllan. Eller kör du bokhyllor med högtrycken ocksÄ?![]()
SÄ fick det bli. NÀstan som en ny klocka men ÀndÄ inte sÄklart![]()