Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Motsvarar vÀl bara en ny lÀnk eller nÄt i andra delar av forumet.Typ 65k plus avgifter, lÄter fullt rimligtSka kolla med frugis om det Àr okej först bara...
Sant, ska meddela frugis genast sÄ Àr saken sÀkert biff!...kanskeMotsvarar vÀl bara en ny lÀnk eller nÄt i andra delar av forumet.![]()
Har du nÄgon sÀrskild dag som du krÀnger Groda D1000 pÄ? FrÄgar Ät en vÀn, för planeringens skull och sÄDenna ska nog fÄ flytta, kan du erbjuda ett nytt hem?
![]()
Ha haâŠHar du nĂ„gon sĂ€rskild dag som du krĂ€nger Groda D1000 pĂ„? FrĂ„gar Ă„t en vĂ€n, för planeringens skull och sĂ„![]()
LĂ€ste bara "sĂ€llan" och "nĂ€stan", good enough for meHa haâŠ
Nja, den butiken Àr vÀldigt sÀllan öppen nuförtiden. Det Àr nÀstan sÄ jag kan sÀga att grod-butiken stÀngt för gott, iaf gÀllande D1000.![]()
Ha ha⊠ja, att leva pÄ hoppet Àr bra!LÀste bara "sÀllan" och "nÀstan", good enough for me![]()
Bara att köpa en varsomhelst sÄklart. Har nÄgra intressanta objekt i kikaren men har svÄrt att bestÀmma mig för vilken.Ha ha⊠ja, att leva pÄ hoppet Àr bra!![]()
SpÀnnande! Vilka Àr du mest sugen pÄ?Bara att köpa en varsomhelst sÄklart. Har nÄgra intressanta objekt i kikaren men har svÄrt att bestÀmma mig för vilken.
Har fasen blivit helt besatt av modellen, sÄ antar det bara Àr en tidsfrÄga
NÄt sÀrskilt man behöver ha i Ätanke för just beggade D1000?
Givetvis den hyfsat eftertraktade GWF-D1000MB-3 (turkosa)SpÀnnande! Vilka Àr du mest sugen pÄ?
Inget sÀrskilt jag kan komma att tÀnka pÄ förutom att kolla sÄ bandet inte Àr kapat. En del tycker ju att dessa band Àr alldeles för lÄnga.
Jag skulle gissa att det kommit mög i tÀtningen mellan knapp och boett.NÄgon med en Rangeman som upplever att en av knapparna Àr seg "tillbaka"? Min modekmaöö Àr sÄ, gÄr bra in, sen nÀsta tryck fÄr man vÀnta pÄ "att den Äkt ut" för att det ska bli samma kÀnsla som de andra. Och, nÄgon som vet hur garanti funkar om man har ett ostÀmplat garantikort?![]()
SAABlar va Tuppen e' pÄ G idag dÄ....Nu fÄr det vara för idag
Mudman skötte sig exemplariskt
![]()
![]()