Börjar bli biffig.
Tack! Jo jÀmfört med en elitmaratonlöpare sÄ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Börjar bli biffig.
Ja precis, dock inge G-lide pÄ min, det Àr samma modell och modul pÄ baksidan som den jag lÀnkade, modul 1557, dw-6900. Försökt bildgoogla loggan pÄ undersidan burken, men det Àr braa mÄnga med graffiti och kronor ovanför i vÀrlden..Verkar finnas nÄgra med G-lide pÄ bandet.
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
![]()
Gillar sÄna hÀr mysterierJa precis, dock inge G-lide pÄ min, det Àr samma modell och modul pÄ baksidan som den jag lÀnkade, modul 1557, dw-6900. Försökt bildgoogla loggan pÄ undersidan burken, men det Àr braa mÄnga med graffiti och kronor ovanför i vÀrlden..![]()
![]()
HÀr kommer det dÄ, det hÀr Àr det nÀrmaste jag kommit med denna: https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6900S-2V&subseries=DW-6900&series=6900
Men jag tycker inte fÀrgen stÀmmer riktigt. Det skulle vara om det blÄ fade:at sÄ det ser grönt ut pÄ bezel, samt att den blÄ transparenta delen av armbandet fade:at sÄ det ser gulgrönt ut. SÄ, antingen Àr det den, eller en fÀrgkombo som inte finns med pÄ Shockbase. NÀr jag bildgooglat har jag hittat "samma" eller Ätminstone liknande fÀrgkombo som den jag har. SÀljaren sa att det Àr originalburken som följde med, men jag vet inte, eventuellt TRODDE han att det var nÄgot som hade med nÄgon surfare att göra dÄ det Àr som en logga under oldschool burken. SÄ hÀr kommer bilderna:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precis, och dÀr Àr det fox fire pÄ tavlan och x-treme pÄ bandet. DÀrav min första take att fÀrgkombon inte finns med pÄ Shockbase.Den som heter 2T som Àr liknande verkar ju ingÄ i nÄgon serie som heter surfers foundation iallafall.
Verkar finnas fler i alla fallHÀr kommer det dÄ, det hÀr Àr det nÀrmaste jag kommit med denna: https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-6900S-2V&subseries=DW-6900&series=6900
Men jag tycker inte fÀrgen stÀmmer riktigt. Det skulle vara om det blÄ fade:at sÄ det ser grönt ut pÄ bezel, samt att den blÄ transparenta delen av armbandet fade:at sÄ det ser gulgrönt ut. SÄ, antingen Àr det den, eller en fÀrgkombo som inte finns med pÄ Shockbase. NÀr jag bildgooglat har jag hittat "samma" eller Ätminstone liknande fÀrgkombo som den jag har. SÀljaren sa att det Àr originalburken som följde med, men jag vet inte, eventuellt TRODDE han att det var nÄgot som hade med nÄgon surfare att göra dÄ det Àr som en logga under oldschool burken. SÄ hÀr kommer bilderna:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mmm, men bandet tyder pÄ *V...Min bÀsta gissning nu Àr att den heter DW-6900S-*siffra för fÀrgkod*T
Har ju oxÄ en sÄn dÀr mystisk rackare..Sorry för övrigt för mÄnga inlÀgg. Men hÀr Àr en som jag tycker ser likadan ut pÄ ebay: https://www.ebay.com/itm/266123008009
Kan vara sÄ, men mysteriet med fÀrgen pÄ displayen ÄterstÄr... (Edit: lumen sÄ klart, stooopid)Har ju oxÄ en sÄn dÀr mystisk rackare..
![]()
Men den finns inte heller. Den som Àr mest lik, förutom bezeln, Àr denna:
![]()
Har klurat pÄ om det som ser korallblÄtt ut bleknat och tappat fÀrgen![]()
BlÄ-turkos. SvÄrfÄngadKan vara sÄ, men mysteriet med fÀrgen pÄ displayen ÄterstÄr... (Edit: lumen sÄ klart, stooopid)
Bra följetÄng det hÀr!
Jag tror inte det. Alla finns ju inte pÄ Shockbase, jag har tipsat honom om en som inte fannsHar ju oxÄ en sÄn dÀr mystisk rackare..
![]()
Men den finns inte heller. Den som Àr mest lik, förutom bezeln, Àr denna:
![]()
Har klurat pÄ om det som ser korallblÄtt ut bleknat och tappat fÀrgen![]()
Fössta tossdan i mass! TÄrta idag @Derix ?
Den absolut Àckligaste tÄÄtan (som vi lÄter hÀr nere) Àr det ju dessutom.....Fössta tossdan i mass! TÄrta idag @Derix ?
AlltsÄ, den dÀr vÀggen bakom Grodan blir man ju lite intresserad avFrogman + Batman = BatFrog?
![]()
TÄta menar duFössta tossdan i mass! TÄrta idag @Derix ?