Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, snÀlla ni Àr! En gammal Samsung S22+ sen anvÀnder jag ofta Snapseed för att redigera bilden lite sÄ den representerar verkligheten bÀttre
Den hade ju passat perfekt pÄ flaket i min HiluxJag kan posta en GA-100CM-8 Ät dig
Med batteritorsk
![]()
![]()
Det var med mer camo i skocken igÄrDen hade ju passat perfekt pÄ flaket i min Hilux![]()
NÀstan lite elakt att sÀtta Mini pÄ en cykel i det föret
NÀstan lite elakt att sÀtta Mini pÄ en cykel i det föret
Men ett bra sÀtt att han inte drar som en avlöning
VĂ€ldigt passande G iaf![]()
Shit! Jag har inte vunnit pĂ„ Triss i decennier, och Euro Jackpot Ă€r det bara att glömmaâŠ. men klockan Ă€r klart den snyggaste fyrkanten jag har hittills settâŠHeads up! NĂ„gon sugen pĂ„ en ny TVB? Plast sitter kvar, helt oanvĂ€nd.
Dra ett PM
Jag kör norrut idag och mellan Göteborg och Uddevalla var det rejÀlt med snö men i Strömstad hade det inte kommit en flingaGoder morgen
Har snökaoset trÀffat er Àn??
![]()
MRGn dÄ?!De blev du som fick bli kvar
![]()
Kom ca 5-10cm vid middagstid hÀr.Jag kör norrut idag och mellan Göteborg och Uddevalla var det rejÀlt med snö men i Strömstad hade det inte kommit en flinga![]()
- Och vad hÀnder nu (pÄ klockfronten)?De blev du som fick bli kvar
![]()