Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RCVD?NÀr man saknar den hÀr trÄden, men inte kör g-shock.m, dÄ gÀller det att vara lösningsorienterad!
![]()
Modellen har inte MB6, bara tough solar, dÀrav H nere till vÀnster.
Ahh sÄ klart. Du borde skaffa en med MB6, det Àr jÀttesmidigt (nÀr det funkar)Modellen har inte MB6, bara tough solar, dÀrav H nere till vÀnster.![]()
Please tell us more
Det kommer mera om en stund.Please tell us more![]()
Hur ser de ut pÄ handleden?TvÄ till av mÄndagen intrillningar
GA-100L-2
![]()
![]()
GA-110RG-1
![]()
![]()
Den svarta ser antagligen ut nÀstan precis sÄ hÀr, fast svart dÄHur ser de ut pÄ handleden?
![]()
Har svÄrt att visualisera det, nog bÀst du visar.Den svarta ser antagligen ut nÀstan precis sÄ hÀr, fast svart dÄ
![]()
![]()
Ja tbn köpte jag för drygt en mĂ„nad sedan av Molle, behöver göra utrymme för en mrg square som Ă€r pĂ„ g inDet Ă€r bra omsĂ€ttning pĂ„ titan-squares senaste mĂ„naden, hur kommer det sig? Ăr det samma klockor som cirkulerar? TĂ€nker exempelvis pĂ„ denna annons: https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-mr-g-b1000-gmw-b5000tb-1er-gmw-b5000tvb.174581/
Jajaja, jag SKA fixa en bild nÀr jag kommer hem sen... JÀkla tjat lixomHar svÄrt att visualisera det, nog bÀst du visar.![]()
Du fÄr inte blanda in @Roosterwife i det hÀr nu!Jajaja, jag SKA fixa en bild nÀr jag kommer hem sen... JÀkla tjat lixom![]()
It was meMinns inte vem det var som började med att sÀtta ihop banden sÄ hÀr för att hÄlla formen pÄ armbandet? Anammade de direkt dÀr och dÄ!
Men saknat ett bra stÀll.
Idag fick jag lite feeling och skapade de hÀr stÀllet just för att jag har alla mina G sÄ dÀr. Blev rÀtt bra, Àven om jag Àr lite partisk i det hela
Men ett stÀll rÀcker ju inte sÄ blir att dra igÄng serieproduktion
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Löser det
Har du köpt nÄn mannekÀngdocka frÄn H&M?Löser det![]()
![]()
GipsavgjutningHar du köpt nÄn mannekÀngdocka frÄn H&M?![]()
Har du köpt nÄn mannekÀngdocka frÄn H&M?![]()
Eller gÀller att sÄ lÀnge den inte rör hud Àr det ok???Gipsavgjutning(av sin hand sÄ klart
)