• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Man fÄr vÀl vara glad att det Àr myggfritt iallafall
20230307_181655.JPG

Min 5510 som ligger instÀngd i en lÄda i kÀllaren verkar hÄlla sig pÄ H lÀnge nÀr den sover. StÄlisarna inbillar jag tappar fortare.

Jag trivs nog bÀst med icke solar sÄ att jag slipper noja...

Riktigt bra den dÀr! Visst har du en guld-500 ocksÄ?

SÄg att det lÄg en pÄ tratten nu som jag mÄste försöka lÄta bli. Dels har det köpts lite vÀl pÄ sistone och dels sÄ Àr andra frÄn trÄden inne och hugger. FÄr se om jag lyckas hÄlla mig.

Jag gillar tough solar. Än sĂ„ lĂ€nge nojar jag inget. Gillar att behöva ladda lite. Förr kunde min ocksĂ„ ligga instĂ€ngd lĂ€nge anvĂ€nder den i och för sig mer nu

Godmorgon!

Vaknade inatt av att jag frös. Jag vill ju ha det svalt nÀr jag sover och har fönstret lite pÄ glÀnt för frisk luft. Kollade pÄ termometern som visade 12 grader! StÀngde fönstret och tog pÄ mig lÄngkalsonger och en fleece. NÀr jag gick till jobbet var det nÀstan -24C ute. SÄ hÀruppe kan temperaturen variera mycket pÄ vintern, och riktiga köldknÀppar vara in i april, speciellt pÄ natten.

20230308_070158.jpg

Tillbaka
Topp