Man fÄr vÀl vara glad att det Àr myggfritt iallafall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min 5510 som ligger instÀngd i en lÄda i kÀllaren verkar hÄlla sig pÄ H lÀnge nÀr den sover. StÄlisarna inbillar jag tappar fortare.
Jag trivs nog bÀst med icke solar sÄ att jag slipper noja...
Riktigt bra den dÀr! Visst har du en guld-500 ocksÄ?
SÄg att det lÄg en pÄ tratten nu som jag mÄste försöka lÄta bli. Dels har det köpts lite vÀl pÄ sistone och dels sÄ Àr andra frÄn trÄden inne och hugger. FÄr se om jag lyckas hÄlla mig.
Japp, vid 2 tidenGoder morgen
Har snökaoset trÀffat er Àn??
![]()
Blir en luminor panerai vartefter- Och vad hÀnder nu (pÄ klockfronten)?
Det var min plan ocksÄ!Blir en luminor panerai vartefter
Det gjorde det, blev bÀttre!Kolla manualen, det ska gÄ att stÀlla in kontrasten pÄ displayen![]()
GBD-100 eller GBD-800 finns oxĂ„Snabb frĂ„ga, lite sugen pĂ„ stegrĂ€knare men inte smartklocka. Ăr den pĂ„ gbd200 nĂ„got att ha?
Ja det hade jag inte riktigt koll pÄ. Lite fördel utseende mÀssigt för 200 för mlg dock. Men gbd100 Àr bra tuff ocksÄGBD-100 eller GBD-800 finns oxÄ![]()
Helt samma Modul pÄ 100 och 200 gissar jag. Kan googla sÄklart men det Àr ju inge kulGBD-100 eller GBD-800 finns oxÄ![]()
GBX-100 och GBD-200 Àr mer fyrkant lika och GBD-100 den runda.
Olika moduler i dom men liknande funktioner
![]()
En 200 i skeleton/lilaNice att se dom bredvid varandra. Jag tÀnker jobbklocka hÀr och dÄ vinner nog 200an. FörvÄnadsvÀrt trevlig prisbild![]()
Ja den Àr bra tuff.En 200 i skeleton/lila![]()
HÀr Àr min limegröna. Riktigt snygg tycker jag.En 200 i skeleton/lila![]()
HÀr Àr min limegröna. Riktigt snygg tycker jag.![]()
![]()
Tackar!
HÀr Àr min limegröna. Riktigt snygg tycker jag.![]()
![]()
God damn you OWG, god damn you!En 200 i skeleton/lila![]()