• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

35an med lite tidigare nÀr barnen blÄste sÄpbubblor pÄ balkongen.
IMG_20230321_165903.jpg

Var det du som knep kitet som lĂ„g pĂ„ k&s tidigare i veckan? SĂ„ jĂ€vla bitter att man missade den... 😭
Nope.
Var nÄtt Är sen jag köpte den, det var dock frÄn nÄgon trevlig prick hÀr frÄn trÄden.

Tack igen för det.

Den kom i superfint skick men jag anvÀnder den till allt, riktigt fin men.......
Nu kommer ju 40 klockorna och den guldiga e ju fin.
BrĂ€nde mkt av besparingarna i Thailand sĂ„ har inte rĂ„d just nu.đŸ˜„

Min Walter har Àntligen anlÀnt efter en mÀrklig postnordleverans. Om jag lyckades förstÄ frugan rÀtt sÄ lÀmnade de först paketet i brevlÄdan och kom sen tillbaka nÄgra timmar senare för att fÄ en signatur. Förvirringen blev total eftersom frugan ocksÄ fÄtt ett paket och Walter lÄg kvar i brevlÄdan. Eller nÄt Ät det hÄllet. Mycket möjligt att jag missförstÄtt allt som vanligt.
B67118CE-2669-4599-B2C3-824683B4E32C.jpeg
Krispig bild 😍 Visste inte att jag behövde en sĂ„n förrĂ€n nu 🙈

Detta var vÀl ett rÀtt trevlig pris, Àven om den levt lite

Lite bÀttre bilder hade inte skadat @Clark I övrigt ett bra pris!

Lite bÀttre bilder hade inte skadat @Clark I övrigt ett bra pris!

Kööööp ;)

Ok, hÀr sitter man och skrubbar begagnat och sÄ helt plötsligt dyker det upp en vÀldigt liten fjÀder pÄ handduken... KÀnns liksom inte som att den hör hemma i nÄgon av de nybadade, en AW-590 och GZX-690J.
Eller gör den det och i sÄ fall var?
HjÀlp mig med mysteriet.
IMG_20230322_120616.jpg
IMG_20230322_120645.jpg
IMG_20230322_113216.jpg

Ok, hÀr sitter man och skrubbar begagnat och sÄ helt plötsligt dyker det upp en vÀldigt liten fjÀder pÄ handduken... KÀnns liksom inte som att den hör hemma i nÄgon av de nybadade, en AW-590 och GZX-690J.
Eller gör den det och i sÄ fall var?
HjÀlp mig med mysteriet.
IMG_20230322_120616.jpg
IMG_20230322_120645.jpg
IMG_20230322_113216.jpg
Har du pip vid knapptryck och fungerande belysning i bÀgge??
För det brukar vara en lite fjÀder som ska ligga mot baklocket inuti klockan.. FjÀdern ser lite sÄn ut..

Har du pip vid knapptryck och fungerande belysning i bÀgge??
För det brukar vara en lite fjÀder som ska ligga mot baklocket inuti klockan.. FjÀdern ser lite sÄn ut..
Har inte öppnat sÄ mycket, bara tagit av band och case...
Kanske trillat ur och lagt sig i ett skrymsle mellan case och modul eller band vid ett batteribyte?

Tillbaka
Topp