Börjar tydligen med sober, slutat med lattjo kulörer i den hÄrdheten jag kör verkar det som . FÄr trimma in nytt mjukare material bomba fÀrg senare.Jag skulle köra en sober svart/grÄ och en fÀrgbomb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Börjar tydligen med sober, slutat med lattjo kulörer i den hÄrdheten jag kör verkar det som . FÄr trimma in nytt mjukare material bomba fÀrg senare.Jag skulle köra en sober svart/grÄ och en fÀrgbomb
Först pÄ plats..... Ha en trevlig Onsdag min vÀn!God mittvecka alla
GruvupplÄsning pÄgÄr
UngefÀrliga tider:En frÄga angÄende GW-M5610.
Har haft min pÄ laddning med fire solar watch historian i över 12h sedan den pep till om LOW battery. Men ingen förÀndring.
Ăr batteriet över efter 10 Ă„r? Natural sunlight Ă€r det ont av i Ărebro just nu kan jag meddela.
Vid nÀrmare eftertanke sÄ Àr nog klockan inköpt runt 2009/10. SÄ 13-14 Är.
Det tar ju ett tag. Min slitna stÄlis kom hem med LOW blinkandes. Körde MTB-lampan pÄ den i sÀkert 20 timmar fördelat över tvÄ dagar. Men pÄ den tiden vart den full.UngefÀrliga tider:
Dom dÀr gamlingarna Àr coola. Har hittat ett gÀng sÄna till @Roosterwife oxÄMitt nyaste tillskott i Baby-G samlingen retro vintage delux
Bra smak med andra ordFler i familjen som gillar mrg
Ah, just ja. Den pÄminner mer om Jokern.Nix min första Har den fÀrglada polaren sen innan dÀremot
GÀller att börja tidigtBra smak med andra ord
Ser hur fin ut som helst. Den helsvarta Àr grym!Den bidde ju riktigt ok efter en rejÀl tvÀtt
Den sÄg vÀrre ut pÄ annonsbilderna faktisktSer hur fin ut som helst. Den helsvarta Àr grym!
PÄ lördag!!!! HÄll ut nu!Vill byta klocka