Avslutar helgen med ett gympass tillsammans med rymdtitanen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen hit dÄ!PremiÀrpostar i denna trÄden
DÀr Àr den ju Tjusigt!PremiÀrpostar i denna trÄden
VÀlkommen hit dÄ!
Det dÀr var min OWG-klocka. Gillar den Àn
Ăr vĂ€l Ă€ven pĂ„ sin plats med en gratulation till alla vinster, vĂ€lförtjĂ€nta ska tillĂ€ggas.
DÀr Àr den ju Tjusigt!
Den vill ha lite solljus nu efter att ha legat i sin lÄda. DÄ kommer lilla visaren hoppa frÄn M till H istÀllet
Ja för mig personligen ligger den i sweet spot mellan kaxig och sober för att den ska funka en lÀngre tidTack sÄ mycket
Jag tycker klockan Àr riktigt hÀrlig! Allt jag behöver + lite till. KÀndes inte lika stor som jag trodde heller
MÄste ju vara ett bra betyg att man klarar OWG med klockan och fortfarande inte Àr trött pÄ den
PremiÀrpostar i denna trÄden
Vilken pÀrla!
Ser visst ut att vara ett "sample" i mintVilken pÀrla!
FÄr man se boettlocket ocksÄ?
SÀljarens namn kÀnns inte jÀtteseriöstRiktigt bra pris pÄ denna !!
KÀnns skum. Konto reggat idag. Lite för bra pris mht att han vet vad han sÀljer.Riktigt bra pris pÄ denna !!